• Mijn ouders en ik doen wel eens een spelletje na het eten. Dus mijn vader vroeg net of we een spelletje gaan spelen. Maar ik heb helemaal geen zin, dus ik zeg zo van "Nee ik heb niet echt zin."... Gaat mijn moeder helemaal te keer! Ze werd gewoon echt boos! Onder het eten vroeg mijn pa nog eens en toen was mijn moeder gelijk zo van "Nee!", ik had niet eens tijd om te antwoorden, echt like... Pfft ze is gewoon een arrogant, egoistisch kreng. (En dat is echt niet alleen gebaseerd op dit.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Believe in yourself.

    Iedereen heeft wel eens z'n dag niet.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    Iedereen heeft wel eens z'n dag niet.


    comfort in c h a o s

    Qlimax schreef:
    Iedereen heeft wel eens z'n dag niet.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Nah, negeren en je eigen ding doen. Of keihard terugschelden (lucht het meeste op, maar is niet de meest rationele oplossing).


    No growth of the heart is ever a waste

    Qlimax schreef:
    Iedereen heeft wel eens z'n dag niet.

    Blijkbaar want vanmiddag kon ze niet kiezen welke jas ze moest kiezen dus ik zei "Neem die, bij die andere krijg je telkens de rits niet dicht." Werd ze ook al boos. En toen zei ik dus ik alleen maar zei dat ze die jas moet nemen. Ze heeft amper tegen me gesproken op weg naar de supermarkt, zo boos was ze --'


    Believe in yourself.

    pms?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ach ja, mijn moeder heeft ook wel eens zo'n bui. Het hoort er bij, of zo.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Er is er hier eentje in de overgang :]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Mijn ma en mijn pa hebben ook van die dagen waarvan je hebt 'hou toch eens op of donder toch een end op!'

    Mijn moeder is zo ook. Trek het je niet te hard aan, morgen doet ze wel weer normaal.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Mijne heeft ook wel eens van die dagen, en dan zegt ze ook nog dat ik aan het puberen ben!


    ailoveejoee.

    C18 schreef:
    Nah, negeren en je eigen ding doen. Of keihard terugschelden (lucht het meeste op, maar is niet de meest rationele oplossing).


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Eledhel schreef:
    Er is er hier eentje in de overgang :]


    i put the fun in funeral

    ikbenblond schreef:
    Mijne heeft ook wel eens van die dagen, en dan zegt ze ook nog dat ik aan het puberen ben!


    You've cat to be kitten me right meow.

    Ik haat dat soort buien van ouders, serieus.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.