• Hou jij van spionnen? Wil jij eens het spannende leven beleven?
    Nou, hier kan je schieten, sluipen, spioneren, trainen en al de andere dingen doen die spionnen doen.
    Doe mee!
    Maak je eigen personages en laat je helemaal gaan.

    Naam Personage
    Hierin kunnen jullie met je personage doen wat jullie willen!

    Hierbuiten kunnen jullie vragen stellen.


    personages:
    3 jaar
    -Zoey Thompson (BeyondOurOwn)
    -Alexia Thompson (BeyondOurOwn)
    11 jaar:
    - Sarah Sanz (proprius)
    14 jaar:
    -Saleah Tovah (AgentDavid)
    15 jaar:
    -Dana Nieon (Buddy)
    -Matthiew Livingstone (BelleVue)
    -Amber Somers (Buddy)
    -Amy Sadler (BeyondOurOwn)
    16 jaar:
    -Alex Thompson (BeyondOurOwn)
    -Katherine Bright (BelleVue)
    -Raven Black (Petal)
    Jitse bright (BeyondOurOwn)
    17 jaar:
    -Grace Grey (Cornflakeluv
    21 jaar:
    -Sarina Calle (HurtedHeart)
    -Yelena Zaitseva(C18)



    De schoolvakken:
    Vaste vakken (buiten de gewone schoolvakken als wiskunde etc.

    - zelfverdediging
    - scherpschieten
    - wapens en uitrustingen (hoe wapens en uitrustingen in orde houden)
    - dril
    - overlevingstechnieken


    Extra vakken naar keuze (twee vakken kiezen)
    - techniek (voor wie niet alleen technische snufjes wil gebruiken, maar ook wil maken)
    - scherpschieten (extra)
    - gevechtsport

    vrije tijd:(minstens 1 verplicht, meer mag, maar dan heb je niet veel weekend meer)
    -paardrijden
    -schermen
    -muurklimmen
    -duiken


    Om 6u 30 moeten ze opstaan en om 7u moeten ze in de eetzaal zijn. Om 7u 30 beginnen de lessen. Er zijn 8 lesuren. Om de twee lesuren is er een speeltijd van 10 minuten behalve 's middags, dan krijgen ze drie kwartier.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 16:01 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alex Thompson
    "Perfect." zei ik met een waterig glimlachje. Ik gaf haar een knuffel, terwijl ik met mijn andere arm nog steeds Zoey vasthield.
    "Ik ga het snel aan de balie regelen en dan kom ik terug." ik zette Zoey neer. Misschien besefte Katherine het niet, maar het feit dat ik Zoey aan haar toevertrouwde betekende veel. Ik liep snel naar beneden en regelde aan de balie alles voor de begrafenis.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    Ik was zijn marionet. Ik deed wat hij wilt, als een soort slaaf. In de verte hoorde ik Jitse. Het liefste wilde ik naar hem toe. Opeens stond hij naast me. Hij wilde me bevrijden. Ik wist niet wat er gebeurde maar er was een mes. Hij raakte Jitse vol in zijn hard. Jitse viel en bleef doodstil liggen. Ik verstijfde en was verlamd van verdriet. Ik bewoog niet meer, woelde niet meer.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Katherine Bright
    'kom eens hier.' zei ik glimlachend en nam haar op mijn schoot. Ik wiegde haar zachtjes heen en weer en lanfzaam viel ze in slaap.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Jitse Bright
    Toen ze verstijfde was ik niet blij dat ze was opgehouden met woelen, want zoals ze nu was, was het nog erger. Ze was niet meer bang, maar intens verdrietig.
    "Stil maar, Dana." Ik wiegde haar zachtjes heen en weer.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alex Thompson
    "Die blijft maar slapen." ik schudde lachend mijn hoofd. "Leg haar ergens neer en ze slaapt." grinnikte ik.
    Ik ging naast Katherine zitten.
    "Kath?" vroeg ik stilletjes.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Katherine Bright
    'Ja Alex.' zei ik stilletjes terug.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Dana
    Ik wilde niet meer slapen. Ik wilde wakker worden, zo snel mogelijk. Langzaam werd ik wakker en voelde de armen van Jitse om me heen. Hij wiegde me zachtjes heen en weer. Ik was nog steeds moe, maar liever moe dan dat ik Victor had ik mijn dromen. Ik bleef nog even met mijn ogen dicht liggen en zei tegen mezelf dat ik niet mocht huilen. Je hebt genoeg gehuild. Ik opende mijn ogen. 'Jitse,' fluisterde ik zachtjes ter teken dat ik wakker was.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Alex Thompson
    Ik bloosde.
    "Hebben wij nu.. Ik bedoel: zijn we.. Hebben we iets samen?" mijn wangen brandden, terwijl ik naar de grond keek.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jitse Bright
    Ik keek in haar prachtige ogen.
    "Ik ben hier." fluisterde ik en ik drukte mijn voorhoofd tegen het hare.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Katherine Bright
    'Ik denk het.' zei ik verlegen en voelde het bloed naar mijn wangen stromen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Dana
    'Weet ik,' fluisterde ik. Zijn ogen waren echt gewoon prachtig. Ik drukte mijn lippen op de zijne en besefte dat sinds ik in het ziekenhuis lag we niet meer gezoend hadden. Ik dacht aan de nacht voor het voor val en moest ik mijn gedachten glimlachen. Ik wilde de eerst komende paar minuten mijn lippen niet van die van Jitse afhalen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Alex Thompson
    Ik nam Zoey van haar schoot en legde haar even in het derde bed tot Matthew zou komen. Toen kwam ik terug, ik sloeg mijn armen om haar heen en trok haar op mijn schoot. Mijn gezicht bevond zich nu lager dan het hare, dus naar beneden kijken werkte niet om haar te verstoppen.
    "Daar ben ik blij om." fluisterde ik en ik drukte mijn lippen aarzelend op de hare.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 16:06 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    kmoe weg
    bye


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jitse Bright
    Ik glimlachte gelukzalig, wat het moeilijk maakte om haar terug te zoenen, maar ik was gewoon zo blij dat alles goed was met haar. Ik wreef met mijn handen over haar rug en drukte haar dichter tegen me aan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Katherine Bright
    Ik glimlachte lichtjes en sloeg mijn armen om zijn nek.



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe