• Hou jij van spionnen? Wil jij eens het spannende leven beleven?
    Nou, hier kan je schieten, sluipen, spioneren, trainen en al de andere dingen doen die spionnen doen.
    Doe mee!
    Maak je eigen personages en laat je helemaal gaan.

    Naam Personage
    Hierin kunnen jullie met je personage doen wat jullie willen!

    Hierbuiten kunnen jullie vragen stellen.


    personages:
    3 jaar
    -Zoey Thompson (BeyondOurOwn)
    -Alexia Thompson (BeyondOurOwn)
    11 jaar:
    - Sarah Sanz (proprius)
    14 jaar:
    -Saleah Tovah (AgentDavid)
    15 jaar:
    -Dana Nieon (Buddy)
    -Matthiew Livingstone (BelleVue)
    -Amber Somers (Buddy)
    -Amy Sadler (BeyondOurOwn)
    16 jaar:
    -Alex Thompson (BeyondOurOwn)
    -Katherine Bright (BelleVue)
    -Raven Black (Petal)
    Jitse bright (BeyondOurOwn)
    17 jaar:
    -Grace Grey (Cornflakeluv
    21 jaar:
    -Sarina Calle (HurtedHeart)
    -Yelena Zaitseva(C18)



    De schoolvakken:
    Vaste vakken (buiten de gewone schoolvakken als wiskunde etc.

    - zelfverdediging
    - scherpschieten
    - wapens en uitrustingen (hoe wapens en uitrustingen in orde houden)
    - dril
    - overlevingstechnieken


    Extra vakken naar keuze (twee vakken kiezen)
    - techniek (voor wie niet alleen technische snufjes wil gebruiken, maar ook wil maken)
    - scherpschieten (extra)
    - gevechtsport

    vrije tijd:(minstens 1 verplicht, meer mag, maar dan heb je niet veel weekend meer)
    -paardrijden
    -schermen
    -muurklimmen
    -duiken


    Om 6u 30 moeten ze opstaan en om 7u moeten ze in de eetzaal zijn. Om 7u 30 beginnen de lessen. Er zijn 8 lesuren. Om de twee lesuren is er een speeltijd van 10 minuten behalve 's middags, dan krijgen ze drie kwartier.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 16:01 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alex Thompson
    "Ja." ik zuchtte. "Volgens mij is hij gewoon bang, hij wil dat niet meer meemaken. Toen hij maar bleef slaan op Victor was dat niet omdat hij hem echt wou vermoorden, maar zodat hij jou nooit geen pijn meer zou kunnen doen."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    Ik keek Alex aan. 'Ik weet niet. Ik weet alleen dat Jitse soms een beetje te bezorgd is.' Ik zweeg even. 'Hoewel dat soms wel fijn is.' Ik weer naar Jitse die ondertussen zijn hoofd tegen mijn schouder had aangelegd.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Alex Thompson
    "Het is moeilijk de perfectie te vinden. De ene keer te bezorgd, de andere keer laat hij je te los. Zo is er altijd wel iets." zei ik wijs.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    'Ik heb nooit gezegd dat ik het erg vind dat Jitse te bezorgd is. In mijn ogen is Jitse perfect.' Ik glimlachte. 'En dat over bezorgdheid is wel fijn. Anders had hij me nooit gevonden bij Victor.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Alex Thompson
    "Ja, alles heeft zo zijn voordelen en zijn nadelen." ik haalde mijn schouders op. "Maar ik snap nog niet goed wat er is gebeurd, als je niet wilt praten hoeft dat niet hoor." zie ik er snel achterna

    [ bericht aangepast op 22 dec 2011 - 16:40 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    Ik keek naar mijn handen en haalde diep adem.
    'Ik ging bij Jitse langs alleen hij deed niet open dus besloot ik naar de kantine te gaan. Alleen opeens werd ik een kamer ingetrokken. Alles was zwart en ik werd vast gebonden.' Ik hoorde hoe mijn stem brak. 'Toen ging het licht aan en stond daar Victor. Hij wilde wraak. Ik kon op een of andere manier mijn telefoon onder de deur schuiven en toen kwam Jitse. Alleen Victor was er op voorbereid en had een mes. Hij haalde er naar uit en raakte mijn boven arm. Daarna raakte hij mijn schouder. Toen gooide Jitse een stoel naar zijn hoofd en begon hij hem te slaan.'
    Ik liet het stuk over het zoenen en de aanrakingen van Victor weg. Tranen rolden over mijn wangen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Alex Thompson
    Ik liep op haar af.
    "Stil maar. Het is voorbij." mompelde ik. Ik zag hoe Jitse begon te woelen in zijn slaap. Het leek wel of hij voelde dat er iets met Dana was.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    oeps
    dubbel gepostxD

    [ bericht aangepast op 22 dec 2011 - 16:52 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    moet weg
    bye (doeg)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    'Weet ik.' De tranen bleven maar komen. 'Maar hij is er nog steeds. Vooral in mijn dromen.' Ik keek Alex pijnlijk aan. 'Alsof hij me achter volgt.' Ik rilde even.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2011 - 17:34 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Alex Thompson
    "Het komt goed. Er zal altijd iemand bij je blijven, als je dat wilt." ik glimlachte.
    "Het gaat wel weg." ik hoopte het voor haar.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    'Ik hoop het,' zei ik zacht. Ik keek naar Jitse die nog steeds onrustig was in zijn slaap. 'Het lijkt net of hij door heeft als er wat met me is.' Ik keek naar Alex. 'Echt heel maf.'

    Ben even eten, dus ik reageer laat. X


    "Ignite, my love. Ignite."

    Alex Thompson
    "Ja, mag ik je een tip geven. Raak hem niet kwijt." ik glimlachte.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    'Was ik ook zeker niet van plan,' glimlachte ik en ik gaf Jitse een kus op zijn hoofd. 'Hoe zit het nu precies tussen jou en Kath?' Ik keek hem vragend aan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Katherine Bright
    'Niet vergeten dat ik er bij sta eh.' zei ik lachend en ging naast Alex staan.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe