• Hou jij van spionnen? Wil jij eens het spannende leven beleven?
    Nou, hier kan je schieten, sluipen, spioneren, trainen en al de andere dingen doen die spionnen doen.
    Doe mee!
    Maak je eigen personages en laat je helemaal gaan.

    Naam Personage
    Hierin kunnen jullie met je personage doen wat jullie willen!

    Hierbuiten kunnen jullie vragen stellen.


    personages:
    3 jaar
    -Zoey Thompson (BeyondOurOwn)
    -Alexia Thompson (BeyondOurOwn)
    11 jaar:
    - Sarah Sanz (proprius)
    14 jaar:
    -Saleah Tovah (AgentDavid)
    15 jaar:
    -Dana Nieon (Buddy)
    -Matthiew Livingstone (BelleVue)
    -Amber Somers (Buddy)
    -Amy Sadler (BeyondOurOwn)
    16 jaar:
    -Alex Thompson (BeyondOurOwn)
    -Katherine Bright (BelleVue)
    -Raven Black (Petal)
    Jitse bright (BeyondOurOwn)
    17 jaar:
    -Grace Grey (Cornflakeluv
    21 jaar:
    -Sarina Calle (HurtedHeart)
    -Yelena Zaitseva(C18)



    De schoolvakken:
    Vaste vakken (buiten de gewone schoolvakken als wiskunde etc.

    - zelfverdediging
    - scherpschieten
    - wapens en uitrustingen (hoe wapens en uitrustingen in orde houden)
    - dril
    - overlevingstechnieken


    Extra vakken naar keuze (twee vakken kiezen)
    - techniek (voor wie niet alleen technische snufjes wil gebruiken, maar ook wil maken)
    - scherpschieten (extra)
    - gevechtsport

    vrije tijd:(minstens 1 verplicht, meer mag, maar dan heb je niet veel weekend meer)
    -paardrijden
    -schermen
    -muurklimmen
    -duiken


    Om 6u 30 moeten ze opstaan en om 7u moeten ze in de eetzaal zijn. Om 7u 30 beginnen de lessen. Er zijn 8 lesuren. Om de twee lesuren is er een speeltijd van 10 minuten behalve 's middags, dan krijgen ze drie kwartier.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 16:01 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Katherine Bright
    'Kunnen we anders eens bij Dana en Jitse langs gaan? Ik maak me zorgen.' vroeg ik.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Amy Sadler
    Mijn tweede jaar op deze school. Ik probeerde niet na te denken over de reden dat ik hier ooit naartoe gekomen was. Ik liep langs de verlaten schietbaan en het drilterrein. Ik liep al lang buiten en rilde een beetje.
    Ik liet het bos en het meer achter me en liep naar binnen. Wanneer ik bij de deur van mijn kamer kwam zag ik een meisje staan.
    "Hallo." zei ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    Dit was het verschrikkelijkste wat ik ooit had mee gemaakt. Ik kon niks. Niet bewegen, niet praten, zelfs niet na denken. Ik kon alleen maar voor me uit staren en heel af en toe knipperen maar zelfs dat ging niet zonder moeite.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Alex Thompson
    "Tuurlijk, we gaan wel even naar de alleswetende balie." ik grinnikte. "Kom je ook Matthew?" vroeg ik;


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jitse Bright
    Ik zat trillend in de stoel. Mijn armen lagen rond mijn knieën en hoewel het veel pijn deed zo te zitten, stopte ik et niet mee. Ik wiegde mezelf heen en weer. Het komt goed, het komt goed... herhaalde ik steeds in mijn hoofd.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Matthew Livingstone
    'Tuurlijk, ik wil graag de reden weten waarom ik binnen een week ofzo Victor ga kloppen en ik wil natuurlijk ook weten hoe het met hun gaat.' zei ik.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Dana
    Ik wist niet hoe lang ik in de roes had gezeten maar langzamerhand kwam ik terug naar de werkelijkheid. Ik kon weer denken. Ik bewoog voorzichtig mijn vinger en glimlachte. Ik kon weer bewegen!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Alex Thompson
    "Als Victor nog op deze school mag blijven, dan zijn ze goed zot." mompelde ik, terwijl we de trappen af liepen. Ik vroeg aan de vrouw van de balie waar Jitse en Dana konden vinden. Ze wou het eerst niet, maar omdat ze me zo goed kende en ik mijn volle overtuigingskracht uithaalde, wees ze ons toch de weg.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jise Bright
    Ik zag uit mijn ooghoek iets bewegen en liep op Dana af.
    "Oh, je haat me zo nu." zei ik, terwijl ik haar hand pakte. "Eerst doe ik je zo een pijn, daarna neem Victor wraak door mij en nu doe ik dit. Je hebt helemaal gelijk, ik ben een eikel." ik staarde naar haar hand.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Katherine Bright
    Bij hun kamerdeur aangekomen klopte ik rustig op de deur en wachte op antwoord. Ondertussen bedankte ik de vrouw van de balie vriendelijk.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Jitse Bright
    "Binnen." mompelde ik, terwijl mijn wangen droog wreef.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Katherine Bright
    Langzaam liepen we naar binnen. 'Hey' zei ik.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Dana
    Ik keek Jitse niet begrijpend aan. 'Wat is er gebeurt?' Ik wist niks meer nadat ik het water over me heen had gehad. Alles liep nog steeds een beetje door elkaar als bij werking van de roes.


    "Ignite, my love. Ignite."

    [

    Jitse Bright
    "Hallo." zei ik zachtjes, toen keek ik naar Dana.
    "Je wou weglopen en ik heb de dokter moeten roepen om je te kalmeren." met gebogen hoofd, wachtte ik tot ze kwaad werd.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana
    Ik zuchtte. 'Dat verklaart die roes.' Ik keek naar Jitse. 'Dankjewel,' fluisterde ik.


    "Ignite, my love. Ignite."