• Ik had het net met Senna over jongens. En daardoor kwamen we op de jongen op wie ik verliefd ben, en die ziet er precies uit zoals mijn droomjongen. Hihi.

    Die van mij; Krullend haar, zwart of bruin, blauwe of groene ogen. En hij moet sowieso ouder zijn.
    Die van Senna; Getint, blauwe ogen of bruine ogen, niet te klein.

    Dus hoe ziet jou ideale droomjongen eruit zien?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Halflang bruin haar, bruine ogen, ietwat fronsende wenkbrauwen omdat zijn cello niet goed gestemd is, onderlip iets voller dan de bovenlip en een wondje van het scheren. ± 1m84 (zegt hij zelf), mollig (niet dik ofzo, je ziet het niet echt. gezond BMI hoor, haha), brede handen en voeten en ietwat afgebeten nagels. Donkere wimpers, sproetjes op zijn neus (mooie rechte neus trouwens) en een diepe, warme stem. Kortom: mijn vriend! And he's even more perfect in real life :9~


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Hij moet ouder en langer zijn dan mij. Hij moet bruine haren en groene/blauwe ogen hebben. Mijn droomjongen bestaat echt ^^


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    *droommeisje:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    haarkleur maakt niet uit, net zo min als de ogen, daar in tegen hou ik wel van mannen die breed geschouderd zijn en een vierkante mannelijke kin hebben. ook moeten ze ouder zijn dan mij en moeten ze groot zijn, heel groot zelfs.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Penelopy schreef:
    haarkleur maakt niet uit, net zo min als de ogen, daar in tegen hou ik wel van mannen die breed geschouderd zijn en een vierkante mannelijke kin hebben. ook moeten ze ouder zijn dan mij en moeten ze groot zijn, heel groot zelfs.


    Wat noem jij groot?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Wat noem jij groot?


    1.95 is perfect. Waar ik vandaan kom krijg je alleen kabouters van 1.70 te zien dus is dat voor mij groot :p


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Wat noem jij groot?


    Why would you care anyway? :W

    Er staat al een foto in dit topic van mijn droomjongen.


    Your make-up is terrible

    Nightlock schreef:
    (...)

    Weet je wel hoe egoïstisch het van je is om ons een knap iemand te ontzeggen?(no_chears)

    Sorry D:. Ik zal 'm beschrijven: halflang blond stijl haar, scherpe wenkbrauwen, een scherpe kaaklijn en een mooie roze mond. Zachtaardige indruk.


    No growth of the heart is ever a waste

    Passerby schreef:



    Oh hai there Jelle ;d Vind hij het wel goed dat je zijn foto hier plaats lol ;d?

    & ik heb geen droomjongen. Ik zie wel wat er mijn pad kruist.


    Olive

    C18 schreef:
    (...)
    Sorry D:. Ik zal 'm beschrijven: halflang blond stijl haar, scherpe wenkbrauwen, een scherpe kaaklijn en een mooie roze mond. Zachtaardige indruk.


    That sounds cute. En nu ben ik nog nieuwsgieriger, demnit.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Penelopy schreef:
    (...)

    1.95 is perfect. Waar ik vandaan kom krijg je alleen kabouters van 1.70 te zien dus is dat voor mij groot :p


    That's... huge. Kabouters van 1m70? MOEHAAA!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Priemgetal schreef:
    (...)

    That's... huge. Kabouters van 1m70? MOEHAAA!


    Niet lachen, ik leef er echt tussen :C


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik ben mijn droomjongen al tegenkomen, maar ik zie/spreek hem nooit...
    -> bruin halflang/ krullend haar, ouder en langer (:


    You try so hard not trying to try so hard.

    Tate schreef:
    (...)

    Oh hai there Jelle ;d Vind hij het wel goed dat je zijn foto hier plaats lol ;d?

    & ik heb geen droomjongen. Ik zie wel wat er mijn pad kruist.
    Dunno.
    BTW hij gaat er toch niet op reageren. ;)

    [ bericht aangepast op 19 dec 2011 - 21:08 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Assassin schreef:
    (...)

    Why would you care anyway? :W

    Er staat al een foto in dit topic van mijn droomjongen.

    Hihihi <3333


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.