• Ik had het net met Senna over jongens. En daardoor kwamen we op de jongen op wie ik verliefd ben, en die ziet er precies uit zoals mijn droomjongen. Hihi.

    Die van mij; Krullend haar, zwart of bruin, blauwe of groene ogen. En hij moet sowieso ouder zijn.
    Die van Senna; Getint, blauwe ogen of bruine ogen, niet te klein.

    Dus hoe ziet jou ideale droomjongen eruit zien?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    De haarkleur is voor mij niet heel belangrijk, ik heb wel een zwak voor mooi blauwe of hazelnoot bruine ogen. Voor de rest mag hij wel ietsjes gespierd zijn, en vooral lekker knuffelbaar. En daarmee bedoel ik niet dik, maar gewoon lekker om vast te houden. En hij moet wel groter dan mij zijn, en graag ook ouder. :3


    Creative soul

    Hooligan schreef:
    -insert name from guy who I am desperately in love with-


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Bruin/Blond haar, lichte ogen, smal figuur, lang (1.85-2.00), ouder dan ik, leuke kledingstijl, leuke lach ;D


    Destroy what destroys you.

    Is een droomjongen niet altijd ideaal (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Demis schreef:
    Weet niet hoe hij er uit moet zien, hij moet in iedergeval wel humor hebben.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    De haarkleur en ogen maakt voor mij niet zoveel uit. Maar hij moet in iedergeval lang zijn (1.80-2.00) en een mooie lach hebben. (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel



    Mijn vriend. (:
    Alleen hij heeft nu kort haar, haha.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Cup schreef:
    Is een droomjongen niet altijd ideaal (cat)

    Dat dacht ik nou ook. :')

    OT: Geen idee.


    Zo ongeveer? (A) (Geen jongens voor mij)


    Ik vind Alice Barlow echt heel erg mooi.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2011 - 13:45 ]


    I can't even think straight.

    Ik heb geen idee. Ik val sowieso meteen voor iemands ogen, dus als een jongen van die prachtige, intense bruine ogen heeft. Damn. :9~


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik heb niet echt een perfecte jongen, maar ik val wel op getinte jongens.


    Alleen maar tranen van geluk

    Countenance schreef:



    oe dees is hot :3

    Donkerblond en iets langer haar, blauwe ogen, licht getinte huid.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Blond, half lang. Blauwe/groene/bruine ogen. Iets groter dan mij, niet heel veel ofzo. Iemand die iets ouder dan me is (boeit me niet als ie jonger is). Lief, romantisch, aardig. Hij moet er wel een beetje goed uitzien. (niet super knap ofzo) En het aller belangrijkste: Humor. Ik ben altijd verkocht bij de grapjes van mijn crushes. (:

    &weetje wat nu het grappigste is?:
    Ik ben stapelverliefd op een jongen die zwart haar heeft, haha.
    (mijn oude crushes waren wel allemaal blond xd)

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 17:10 ]


    Lots of love (:

    Haar: Zandblond, langer dan normaal, er mogen krullen in, HOEFT NIET, mag ook gedeeltelijk zwart zijn
    Ogen: Don't care, zonder bril
    Lichaam: Alsjeblieft niet heel dun, want k hou wel van "knuffelbaar" en gespierd is ook wel yummie. Niet te lang, want k ben zelf ook maar 1.64.
    Leeftijd: Ouder, graag


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Voiceless schreef:



    Mijn vriend. (:
    Alleen hij heeft nu kort haar, haha.


    Is that you with new boyfriend? OEH TELL ME GEESJE!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!