• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 12:59 ]

    Quinty Smith.

    "Levi, ik denk dat er geen bereik is..." Zeg ik en laat mijn mobiel zien, waar het bereik dingetje helemaal op nul staat. "Hopelijk is het snel terug." Zeg ik en kijk naar Levi die tevergeefs door blijft bellen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Brooke Rivera.

    'James ik heb echt geen honger' Probeer ik nog eens en ga naast hem zitten.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Levi Lahote.

    'Ik moet weten hoe het met haar is. Desnoods ga ik met de taxi ofzo' Zeg ik en blijf doorbellen, ookal weet ik dat het weinig effect heeft. Ik loop naar buiten en ga rondjes lopen om te kijken of er hier misschien wel bereik is.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2011 - 17:50 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Louise Broadwell.
    "Krijg jij het dan niet koud?" vraag ik bezorgd. Maar hij legt zijn deken al over me heen. Ik ga weer liggen en sluit mijn ogen.

    Fay Cooper.
    "Isgoed." antwoord ik en we lopen samen naar de eetzaal.

    Quinty Smith.

    "Heb je dan geen honger?" Ik sta bij de buitendeur te wachten. Het is best fris buiten. "Zij bellen wel. Hopelijk." Zeg ik en maak aanstalte om weer naar de eetzaal te gaan.

    Adam Steps.

    Ik ga op het bed liggen en merk nu pas hoe koud het echt is. Ik geef er neit aan toe en probeer in slaap te komen. "Truste." Zeg ik nogmaals deze avond.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2011 - 17:53 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Levi Lahote.

    Ik loop steeds langzamer en uiteindelijk loop ik weer naar binnen. Ik hang op en loop achter Quinty aan naar boven. 'Dat is het nou juist, ze hebben me al gebeld. Alleen ik was weer eens niet bereikbaar' Mok ik en ga op dezelfde plek zitten als waar ik net zat.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Louise Broadwell.
    Ik lig lekker te slapen.

    Fay Cooper.
    Bij de eetzaal aangekomen zie ik Brooke en James al zitten. "Hee Brooke!" roep ik en loop naar hun tafel toe. "Mogen Mitchel en ik er bij komen zitten?" vraag ik vriendelijk en kijk naar Mitchel.

    Adam Steps.

    Rillingen gaan over mijn rug, ik probeer ze te nergeren. Maar slapen lukt niet.

    Quinty Smith.

    "Maar hoe kon je je mobiel dan niet horen? Je had hem toch de hele tijd bij je?" Ik kijk naar hem. "Probeer het morgen anders nog eens." Zeg ik en kijk naar iedereen die zit te eten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mitchel Sawyer

    Ik ga samen met Fay bij Brooke en die James zitten. Ze lijken me wel aardig. "Hey ik ben Mitchel leuk jullie te ontmoeten." Ik knik naar ze.

    Brooke Rivera.

    'ja,' Zeg ik tegen Fay. 'Brooke' Zeg ik wat afwezig tegen Mitchel en kijk naar mijn eten. In mijn ooghoeken zie ik Fay naar me kijken en kijk op van mijn eten, omdat ik haar niet bezorgd wil maken.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2011 - 18:05 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Levi Lahote.

    'Hij lag in mijn tas.. Ik weet het heel dom' Zeg ik en neem een hap van mijn hotdog.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Louise Broadwell.
    Opeens schrik ik met een gil wakker. "AAAA!" gil ik en zit rechtop in bed. "Jezus,.. Dat was echt doodeng." zeg ik een beetje gekalmeerd en kijk naar Adam die naast mijn bed staat. "Sorry dat ik je heb wakker gemaakt.." verontschuldig ik me.

    Fay Cooper.
    Ik kijk naar het bord van Brooke, dat gaat niet goed.. Maar begin er ook maar niet over, anders loopt ze weer weg.. Dan wordt er eten op mijn bord geschept door de kokkin. "Dankjewel." zeg ik beleefd.

    Quinty Smith.

    Ik schudt mijn hoofd en neem een slok van mijn melk. "Iedereen is wel eens dom." Zeg ik en trek een gekke bek.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    James Rhine

    We praten een beetje maar ik let niet zo heel erg op. "Welke dansen doen jullie?" Vraag ik als er een stilte valt.

    Adam Steps.

    Ik sta met grote ogen naast Louise. "Het is oké!" Hijg ik van de schrik. "Waarom gilde je zo?" Vraag ik als ik iets gekalmeerd ben. Ik ga op het randje van haar bed zitten en kijk haar aan.

    [ik moet eten, misschien be ik er strax weer. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.