• Een soort van RPG, maar dan met hele hoofdstukken en geen drie korte, flauwe zinnetjes.
    In de wereld van Harry Potter. En dan heb ik Gryffindor en Slytherins nodig en eventueel Ravenclawers en Hufflepuffers. Iedereen is dan een vast personage.

    *Ik beheer de story en let een beetje op.
    *Het kan alle kanten op gaan.
    *Je schrijft regelmatig.
    *Fatsoenlijke schrijfwijze.

    Even duidelijk: Het is dus een story, maar je schrijft het samen met heel veel mensen.
    Zoiets als een RPG, maar dan veel beter.
    ^^

    Maar lijkt het jullie wat? Eigenlijk.
    En motiveer, dan kan ik eventueel wat aanpassen mocht het nodig zijn.

    Voor de kandidaten die mee willen doen, stuur dan even een pb met de volgende informatie:
    *Afdeling
    *Jaar
    *Eventuele titel


    De kandidaten die mee doen:
    *MissSharp | Slytherin | -
    *Page394 | Slytherin | 6e jaar.
    *Sluitvoet | Slytherin | 5e jaar.
    *xxShyxx | Slytherin | 1e jaar.
    *BeSlytherinn | Slytherin | 5e jaar.
    *Pariah | Slytherin | 5e jaar.
    *Lifehouse | Ravenclaw | 6e jaar.
    *Miyagi | Gryffindor | 5e jaar.
    *Histoire


    Oh, en ik zoek nog mensen van Gryffindor. Alleen Slytherin is ook niet leuk -in dit geval- (:

    [ bericht aangepast op 30 dec 2011 - 16:52 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Abo(A)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    lijkt wel kinda awesome. De forum RPG's lijken me veel te chaotisch om aan deel te nemen. Het zou wel handig zijn als het in 1 story samenviel


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Het lijkt me wel grappig om aan mee te doen.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Maar dan moet je wel een bepaalde volgorde aan houden, anders is het alsnog zoals een forum, vind ik,


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Awesome, me likes. :Y)

    [ bericht aangepast op 20 dec 2011 - 19:54 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Tof!
    Stuur dan even een pb met de volgende informatie:

    Afdeling:
    Begin jaar:
    Eventuele titel:


    Je naam geef je later door.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    can I still join?

    I love hp, and avpm, avps,avpt


    We've lived in the shadows for far too long.

    xxShyxx schreef:
    can I still join?

    I love hp, and avpm, avps,avpt


    Jaja, zeker!
    Graag zelfs!
    Zie mijn post boven je. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik doe mee! Ik stuur gelijk wel de info die je wilt hebben!(flower)


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik zal de kandidaten hier in het topic plaatsen.
    De rest zal ik wel een pb sturen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik zou graag willen meedoen. Normaal als ik aan een RPG meedoe vind ik het na een tijdje niet meer zo veel aan, maar deze lijkt me heel erg leuk en ik gaa er dan ook dagelijks aan meedoen. (: X.


    Stay Strong Darling

    Ik zoek nog mensen van Gryffindor en de rest. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt