• Hoi(H)!
    Nouja de titel zegt het al ik vroeg me dus af welke serie's je volgt je top 3 zijn en of je die hier wilt plaatsen zodat wij ze misschien ook kunnen maken :)

    Mijn persoonlijke top 3

    1. Alle 2 de serie's van xxSmth hoewel die van die propers zeer goed is !
    2. En de super leuke serie dat je de dochter bent van Nicole richie die is van dasisters
    3. De serie van rwaydaxhvjTH

    Natuurlijk vind ik nog vele andere serie's cool Maar deze schieten mij zo snel even tebinnen :)

    ,<'3333 =3


    I do not hook up.

    ik zit nu stiekem op de laptop xD
    slijmbal xD!

    nou oke de mijne hillary en waarom weet ze zelf wel
    xxlegendxx vind ik egt super maak ze alle 3 en van proudbitches en uhh myself

    kus

    Nou zeg ben ik weer een slijmbal *kijkt beledigt* :P

    Whahaha vind jij dat maar maar ze zijn gwn kei goed :D


    I do not hook up.

    Nou zeg ben ik weer een slijmbal *kijkt beledigt* :P

    Whahaha vind jij dat maar maar ze zijn gwn kei goed :D


    nou ik zee vereerd (A)

    Mooi zo ea xD


    I do not hook up.

    Zouden jullie Myn Serie is willen proberen xD ? Je geheime Zwangerschap, na een One night Stand met Tom kaulitz..
    Owjaa Welke ik ook super goed vind is de Quiz van; IxWishxTH ``Call 911, Somebody stole my heart...``


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    1. Live the dream van xLoveIsDeadx
    2. Player@nerd van Lindsey
    3....euhmmm ff denken....from the bottom of my broken heart van HeartxBleeds


    Why don't you break my heart

    Jeuj!!

    Ik sta in je top 3

    *is überhappy:P*

    uhmm okéé

    1. Story Bill van Tessa01
    2. alle 2 de serie's van xHillary
    3. alle serie's van MissTom
    4. save me from myself {Th-twin lovestory} van LadyX

    Okéé dat was het :D

    O_o Ik ben überhappy ik sta op 2 :D
    Nouja eigelijk zat ik zo tetwijfelen dat ik ze maar gewoon neerzette toen -_-''

    *is überhappy*:P


    I do not hook up.

    Mijn rijtje dan maar x'D



    1. Dancingqueen feat Tokiohotel van EzzieKaulitz
    2. Your live with, love, hope, luck and bill van Ezziekaulitz [41 delen en is afgerond & het is echt even de moeite waard om hem te doen want hy is goed!]
    3. Daddy hates you & the famous boy wants to change for you <3 van xxSmnth [is ook kei goed 20 delen ofzo momenteel x'D die moet je ook echt proberen]
    4. Call 911, Somebody stole my heart... kweenie van wie die was [Die is dus ook super goed en veel delen!]


    Dat was mijn top 4, maar ik heb nog niet alle series gedaan dus misschien veranderd de top vier nog wel!,,

    xxjes Samantha !

    Alles van: DootjuhKusj, Yria, TOMxMYGOD, ProudBitches, Mo0nXlo0n, en... mijzelf XD

    Ik vind er zoveel goed maar de echte goede vind ik van IxWishxTH de serie "Call 911..." Die is echt goed, maken dus ;)

    p.s: maak ze ook ineens van mij xD, en van mijn zus YonixTomx1 en van mijn nicht BillLoverke1 ;)

    danke als je dat doet :) ma doe zeker die van IxWishxTh :p


    Stop wishing, Start doing..

    O_o Ik ben überhappy ik sta op 2 :D
    Nouja eigelijk zat ik zo tetwijfelen dat ik ze maar gewoon neerzette toen -_-''

    *is überhappy*:P


    U_U na-aper :P

    met dat

    *is überhappy :P*

    Maarjah eigenlijk staan jij en Tessa01 op 1 (A)

    :P Hahaha bij mij eigenlijk weet ik het niet (A)

    ik kan geen na-aper zijn want:,,,,,,,,,,,,,,,,


    ....................*tromgeroffel*............................................................................................................................................................................................................

    IK BEN AL EEN KRENTBOL AFKWIJLENDE AAP MET EEN POES OP DER HOOFD (A)

    :P