• Hi! Ik moest een gezicht na schetsen online, eerst heb ik het op papier geschetst, maar daarna op mijn lap nagetekend. Nou, ik ben zo'n persoon die echt niet kan tekenen, ik heb het ook bijna nooit gedaan, maar de eerste oog is al af. :') Het gezicht stond schuin, dus die oog en wenkbrauw ook. De wenkbrauw duurde heel lang, en ik had het telkens uitgegumd en opnieuw geprobeerd. But here it is, yay!



    Ik ben er dus echt niet blij mee, maar ook niet ontevreden. Het is wel leuk, maar ik ben nog steeds onzeker over die wenkbrauw. Het glimpje in de oog is wat mislukt, maar dat kun je niet zo goed doen aangezien het online was. Ik vraag jullie alles wat ik wilde vragen: tips en meningen! c:
    Houd al je negatieve maar voor je. Je mag best kritiek geven, als je maar positief blijft.

    Thank you!
    Oh, zodra ik het hele gezicht af heb, laat ik jullie dit ook zien. :]


    Some people are art and do art at the same time

    Ik vind het er heel goed uitzien. Alleen de wenkbrauw zit een beetje onnatuurlijk hoog, voor mijn gevoel ^^
    Verder kan ik je geen tips geven, want ik ben geen tekenaar :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Wauw! Wauw! Wauw! Echt, ik zou willen dat ik dit had gedaan bij mijn eerste tekening! Je zegt dat je geen ster in tekenen bent, maar ik vind dit echt goed.
    De wenkbrauw is ook helemaal niet verkeerd hoor! Bij mij zelf loopt hij alleen iets langer door naar rechts, maar dat is volgens mij bij iedereen ook weer anders. Goed gedaan!


    Hamartia

    Het oog is heel mooi, maar die wenkbrauw klopt voor mijn idee niet qua hoogte.


    26 - 02 - '16

    Amon schreef:
    Ik vind het er heel goed uitzien. Alleen de wenkbrauw zit een beetje onnatuurlijk hoog, voor mijn gevoel ^^
    Verder kan ik je geen tips geven, want ik ben geen tekenaar :Y)

    Dankjewel voor al die reacties! In het vervolg zal ik op de hoogte van de wenkbrauw letten. Echt waar, dankjewel! Jullie zijn zo lief en de reacties maken me happy. (:


    Some people are art and do art at the same time

    Amon schreef:
    Ik vind het er heel goed uitzien. Alleen de wenkbrauw zit een beetje onnatuurlijk hoog, voor mijn gevoel ^^
    Verder kan ik je geen tips geven, want ik ben geen tekenaar :Y)


    ©1998



    &
    http://www.drawcentral.com/2013/08/making-faces.html

    [ bericht aangepast op 13 jan 2014 - 16:52 ]


    Til hug og blod.

    Zijn er mensen die nog tips hebben voor de oog zelf enzo? [:


    Some people are art and do art at the same time

    De pupil is erg moeilijk van de iris te onderscheiden en je hebt geen waterlijn. (Hij is mooi hoor, maar dit is even mierenneukerig ;p)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Wauw, ik vind 'm echt heel goed gelukt ^^


    Sometimes it's best not to care.

    De wenkbrauw inderdaad, en er kunnen wel lijntjes boven het oog. Eh, dan bedoel ik die van het ooglid.
    Er kunnen ook wel nog wat schaduwen bij.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Vaak begint de wenkbrauw ongeveer op de hoogte van het traanbuisje, of net iets daarvoor. Je zou dus iets verder kunnen beginnen. Ook is de wenkbrauw erg recht, vaak zit er wel wat meer vorm in een wenkbrauw. Ik zou het uiteinde dus iets meer naar beneden laten lopen, dus een soort hoekje/ronding.
    Het oog zelf vind ik erg goed gelukt!

    [ bericht aangepast op 13 jan 2014 - 20:14 ]


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Als ik mijn tekening niet zo mooi zou vinden, zou ik hem niet op quizlet plaatsen... Ik vind hem best goed.


    Everything... affects everything

    Dat oog vind ik supermooi,maar die wenkbrauw iets minder.


    If you can dream it , you can do it. ( Rein van Duivenboden)

    Weet je wat ook is met een wenkbrauw? Die haartje het dichts bij je neus groeien recht omhoog, moet je maar eens kijken naar je eigen wenkbrauwen (: En die onderste lopen vrijwel horizontaal en de rest een beetje in een boogje.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.