• Ik moet zo meteen rapport gaan halen en ik ga dood van de zenuwen. Ik hoop dat ik ben gestegen en aan de ene kant denk ik ook van wel omdat de examens toch goed zijn gegaan. Maar dan denk ik weer dat het eigenlijk niet goed is gegaan en dat ik misschien wel gedaald ben.

    Pfft, ik haat dit.

    Oké, ik heb dus 75,4 %. Gedaald dus, want het vorig had ik 77,7 %.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2011 - 18:35 ]

    79% op de examens
    Beter kan toch niet :)
    Ben echt superblij !


    ~ Don't remember the days, remember the moments. ~

    Ik heb geen enkele buis, en mijn buis van Natuur heb ik opgehaald dankzij mijn 71%,
    dus ik ben blij :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb 4 onvoldoendes...
    Allemaal rond de 45%
    Maar dat waren voor praktijkvakken en aangezien ik een tekenrichting volg, kan je daar niet voor studeren.
    Mijn theorievakken daarentegen waren super :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    RainbowDay schreef:
    En daarom ben ik blij dat we een webportal hebben waar we onze cijfers met het gemiddelde kunnen zien :3

    Ik heb 71.4%, heb veel vakken in de 80, alleen heb ik voor Latijn PW net 50%.
    En ja, ik zit overal onder het klasgemiddelde, behalve voor Engels en Nederlands, mijn twee lievelingsvakken, maar bij ons is het klasgemiddelde zo hoog, dat het niet meer haalbaar is voor mij. :Y)

    [ bericht aangepast op 23 dec 2011 - 13:20 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."