• Het is al weer bijna 2 maanden geleden sinds de tweede meeting en we hadden gezegd het in 2012 weer te doen. Dus hier komt ie
    Wat gaan we doen:
    Een beetje in Bergen op Zoom hangen en de stad onveilig maken
    Wie komen er:
    Sterre
    Sevda
    Tara
    Ellen
    Wanneer:
    21 Januarie
    Tussen 12 en half 1 uur op het station!

    Ik hoop dat iedereen van de vorige meetings ook weer komt

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 21:58 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Correctie: Sevda heef geen baan (no_chears)
    En gaat zichzelf troosten door toch te komen, maargoed, ik kom dus gewoon wel, en de datum maakt nu niets meer uit :3


    Let it come and let it be

    Kggg, ik wil ook. Ik ga gewoon vragen of ik voor mijn verjaardag naar een meeting mag, ghehe.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Countenance schreef:
    Correctie: Sevda heef geen baan (no_chears)
    En gaat zichzelf troosten door toch te komen, maargoed, ik kom dus gewoon wel, en de datum maakt nu niets meer uit :3


    Awwh. ):
    Ze hebben net dé stijlvolste en sociaalste postbode geen baan gegeven. Karma zal ze pakken.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Awwh. ):
    Ze hebben net dé stijlvolste en sociaalste postbode geen baan gegeven. Karma zal ze pakken.

    Yes sir, ik zit hier in mijn rood/roze zebra pyama met mijn giga teddybeer achter de computer, kijken of dat ze ergens nog een vakkenvulster nodig hebben voor iets als de overige afdeling :W


    Let it come and let it be

    En wanneer is de meeting nou? :3


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    vinden jullie 21 januarie goed?
    Ik zorg dat ik er rond half 1 sta ofzo


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Misschien dat ik kan komen, ligt aan de datum, want de vorige twee meetings kon ik ook al niet.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    bergen op zoom, lekker ver weg .__. ik pas deze keer XD


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    JA, ik vind 21 januari goed. (:


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Sterre, misschien kunnen we vroeger op het station doen want Coli komt al op ongeveer 12 uur aan.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Want ik ben toch zo'n baas. Tommie kan niet komen (omdat hij druk gaat gamen) en ik ben er gewoon om twaalf uur yepyep. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Uneventful schreef:
    Sterre, misschien kunnen we vroeger op het station doen want Coli komt al op ongeveer 12 uur aan.

    Dat vind ik ook best
    Dan pak ik dezelfde trein als Coli


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik zou eens kijken of ik geld kan gaan bedelen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik kan denk ik wel.

    Oké, dan hoef ik het dus niet eens te proberen. Ik ben een dag daarna jarig(;


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.