• Het is al weer bijna 2 maanden geleden sinds de tweede meeting en we hadden gezegd het in 2012 weer te doen. Dus hier komt ie
    Wat gaan we doen:
    Een beetje in Bergen op Zoom hangen en de stad onveilig maken
    Wie komen er:
    Sterre
    Sevda
    Tara
    Ellen
    Wanneer:
    21 Januarie
    Tussen 12 en half 1 uur op het station!

    Ik hoop dat iedereen van de vorige meetings ook weer komt

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 21:58 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik kom zowiezo wel (A)


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    MordSith schreef:
    Ik kom zowiezo wel (A)

    Jij bent Taart! nu zie ik het pas
    Hoe laat kom je ongeveer?

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 18:47 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Uneventful schreef:
    Sterre, wil je mij uitschrijven?


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Tranquilla schreef:
    (...)

    Waarom?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ben er zodra de eerste er ook is (A)


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    MordSith schreef:
    Ik ben er zodra de eerste er ook is (A)

    Dan zal dat om 12 uur zijn, dan komt mijn trein aan


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Oké dan ben ik er iets voor twaalf om jou op te wachten (A)
    welk Perron kom je aan?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    MordSith schreef:
    Oké dan ben ik er iets voor twaalf om jou op te wachten (A)
    welk Perron kom je aan?

    Perron 3 volgens mij


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dan probeer ik om minstens een voor twaalf daar te staan ;3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Kut. Ik zit nu op mijn werk, en ben uitgenodigd door mijn baas om deze zaterdag met hem langs Dikke Dennis te gaan in Amsterdam, en in de avond heb ik een feestje. Ik vrees dat ik ook niet kan komen dus, aangezien netwerken met Dikke Dennis een carriereboost kan betekenen. (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Is het geen idee om de datum te verzetten, want er blijven wel héél weinig mensen over? (En dan niet de zaterdag erna want dan zit ik bij Marleentje (cat)(cat)(cat))


    Let it come and let it be

    Combustible schreef:
    Is het geen idee om de datum te verzetten, want er blijven wel héél weinig mensen over? (En dan niet de zaterdag erna want dan zit ik bij Marleentje (cat)(cat)(cat))

    Ik heb speciaal voor de meeting iets verzet
    Maar we kunnen altijd kijken, maar dan wordt het wel drie weken later


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prim schreef:
    (...)
    Ik heb speciaal voor de meeting iets verzet
    Maar we kunnen altijd kijken, maar dan wordt het wel drie weken later

    Misschien is het Idd wel beter om iets te verzetten aangezien het best zielig is als we nog maar met zen 2en door de stad lopen ;3
    Ookal heb ik er persoonlijk niks tegen om het gewoon allebei te doen hoor (A)


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    MordSith schreef:
    (...)
    Misschien is het Idd wel beter om iets te verzetten aangezien het best zielig is als we nog maar met zen 2en door de stad lopen ;3
    Ookal heb ik er persoonlijk niks tegen om het gewoon allebei te doen hoor (A)

    Daar ben ik het mee eens
    Het volgende idee
    Tara en ik gaan in elk geval zaterdag naar Bergen op Zoom
    Wie mee wil mag mee
    En dan spreken we voor de meeting een nieuwe datum af


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Kan ik nu alsjeblieft van lijst? Want ik wil niet dadelijk gezeik dat ik niet ben gekomen maar ik stond we op de lijst.


    "Ignite, my love. Ignite."