• Ik vraag me echt af wat er met het forum is gebeurt.
    Oké ik ga nu vast op een oude oma lijken. but i dont care.
    Tegenwoordig zijn er alleen naar topics over hoe vreslijk mensen hun eigen leven wel niet vinden en hoe zielig ze wel niet zijn omdat ze verliefd zijn op iemand die hun niet ziet staan. en al dat soort onzin. en wat ze dan wel niet moeten doen.
    en dan lees ik dat en dan denk ik. Schat.je bent 15 ofzo. ik snap dat.dit het ergste.is van je leven maar er bestaan zoveel ergeren dingen. dan dat je groote liefde met een.ander meisje praat.
    Ik snap dat mensen er mee zitten. maar moet dat dan op internet?
    Schrijf de girls ofzo.
    En dan zijn de overigetopics rpg..

    Waar zijn de leuke topics gebleven die me lachend van de stoel lieten rollen en werkelijk nergens om
    gingen. Tuurlijk waren er 'vroeger' ook klaagt topics, maar toen bleef iedereen nog meelevend reageren en waren ze er lang niet zoveel.
    ik snap dat iedereen hier in de pubertijd zit en dat we het hier.o zo zwaar hebben omdat je nicht verliefd is.
    (niet aanvallend tot diegene maar dat topic las ik net toevallig) maar dan denk ik wel van. Denk je nou werkelijk dat iemand dat intreseerd?
    Ja en inderdaad dit is ool een klaagtopic. maar hier kan ik ook onder zetten. sorry ik moest dit even kwijt.
    Maar valt iemand het nou echt niet op?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Je overdrijft een beetje vind ik. Als je ze dan toch niet graag leest, dan stop je gewoon met lezen en zoek een ander topic om in te reageren. =)

    Er zijn er inderdaad veel, maar er zijn nu ook eenmaal veel problemen in de wereld.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Spinal schreef:
    Waar zijn de leuke topics gebleven die me lachend van de stoel lieten rollen en werkelijk nergens om
    gingen. Tuurlijk waren er 'vroeger' ook klaagt topics, maar toen bleef iedereen nog meelevend reageren en waren ze er lang niet zoveel.
    ik snap dat iedereen hier in de pubertijd zit en dat we het hier.o zo zwaar hebben omdat je nicht verliefd is.
    (niet aanvallend tot diegene maar dat topic las ik net toevallig) maar dan denk ik wel van. Denk je nou werkelijk dat iemand dat intreseerd?
    Ja en inderdaad dit is ool een klaagtopic. maar hier kan ik ook onder zetten. sorry ik moest dit even kwijt.
    Maar valt iemand het nou echt niet op?




    Spinal schreef:
    ik snap dat iedereen hier in de pubertijd zit en dat we het hier.o zo zwaar hebben omdat je nicht verliefd is.


    Dat kind was 10 en was juist heel blij volgens mij. Volgens mij zit je nu je eigen depressiviteit in andermans topics te zien, gezien het feit dat een blije tienjarige gelijk een zwaar leven moet hebben omdat ze blij is voor haar nicht.


    quidquid excusatio prandium pro

    ALTERMOON schreef:
    Tegenwoordig kunnen de meeste mensen op het forum tenminste een beetje normaal typen in. plaats van. overal. punten neer. te zetten.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Alwin you made my day met dat plaatje x'D

    Ik ben het met je eens over de RPG, eigenlijk zou er ook voor niet-Golden Members een knopje komen dat we díé in ieder geval kunnen weglaten. Over de zeurtopics: de helft van de zeurtopics gaat over hoe het nu gaat op Quizlet, en kijk eens wat voor een topic dit is? Juist ja.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ohja, want dit is echt wel een boeiend topic zoals jij ze allemaal zou willen..


    Get outta my head!

    Assassin schreef:
    Het enige wat ik kan zeggen is: Hou toch op met je overal aan te ergeren.

    Dit. En er vervolgens een zeurtopic over te maken. Het gaat toch niet veranderen, no offence :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Assassin schreef:
    Het enige wat ik kan zeggen is: Hou toch op met je overal aan te ergeren.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Dat kind was 10 en was juist heel blij volgens mij. Volgens mij zit je nu je eigen depressiviteit in andermans topics te zien, gezien het feit dat een blije tienjarige gelijk een zwaar leven moet hebben omdat ze blij is voor haar nicht.

    Hero _O_


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Laat toch iedereen posten wat hij zelf leuk/nodig vindt? Je bent niet verplicht van er op te reageren en met een druk op het rode kruisje is het topic zo weer weg en hoef je je er niet aan te ergeren.
    Ik vind die 'hulp-nodig' topics nuttiger dan hetgeen jij net geopend hebt.

    Jij typt trouwens.heel irritant met die punten.zo midden in je.
    Zin.

    *Klikt op het rode kruisje*


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Dat kind was 10 en was juist heel blij volgens mij. Volgens mij zit je nu je eigen depressiviteit in andermans topics te zien, gezien het feit dat een blije tienjarige gelijk een zwaar leven moet hebben omdat ze blij is voor haar nicht.


    Brave alwin. what he says.

    Seriously, je ergert je aan onzinnige topics, maar wat is dit dan? :W en dan zeg je in het zelfde bericht dat je wél van onzinnige topics houd? Seriously, please get over yourself.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Taize schreef:
    (...)
    Hero _O_




    :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Agree with RainbowDash his objection.

    Denk persoonlijk dat 't wel meevalt. Maar wie weet kijk ik d'r gewoon overheen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Pusheen schreef:
    Weet je, die leuke topics worden hier constant afgekraakt. Dat is het probleem.


    True


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Assassin schreef:
    Het enige wat ik kan zeggen is: Hou toch op met je overal aan te ergeren.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Assassin schreef:
    Het enige wat ik kan zeggen is: Hou toch op met je overal aan te ergeren.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen