• Aangezien ik helemaal gek word van al die topics leek het me handig om hier verder te praten over de film. :Y)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Edward's kapsel... blugh. ):


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Thank you so much, ik werd er ook gek van.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2011 - 19:20 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    het was freaking awesome!


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    ik ga er zaterdag heen(yeah) en heb de poster op mijn deur hangen en mn ma komt binnen van 'nmeem je bakjes mee naar de film voor je kwijl optevangen' :P


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hij is geweldig (:


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik doe zooo me schoenen aan en ik gaaaa!


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik ga vrijdag!
    Vroeger was ik eigenlijk best heel erg Twihard/Twilight obsessed, maar ik zie eigenlijk steeds meer slechte punten. Maar het is ook voor de gezelligheid, want ik ga met 3 vriendinnetjes en dan een vet late film en naar de mac en superleuk dus okay.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik ga wel ergens in de kerstvakantie...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik ga. Ooit eens een keer als ik iemand heb gevonden die mee wilt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik dacht net ook aan een algemeen topic xd
    Bij deze een sticky tot de hype voorbij is. (:


    Let the Night embrace you

    Brunito schreef:
    Ik ga vrijdag!
    Vroeger was ik eigenlijk best heel erg Twihard/Twilight obsessed, maar ik zie eigenlijk steeds meer slechte punten. Maar het is ook voor de gezelligheid, want ik ga met 3 vriendinnetjes en dan een vet late film en naar de mac en superleuk dus okay.


    Ja, als je die reeks nu al zoo lang kent, al zovéél over heb gelezen - raak je het echt wel beu en die slechte punten begin ik mij ook aan te ergeren.
    De film, ach, ik wil hem wel zien, maar niet dat ik van OMFGGGGGGGGG was zoals bij HP7.2 -


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik erger me vooral aan Rp en Kirsten Stewart. ;$
    Simpel zat omdat ik Rp in Remember me heb gezien en daar speelde hij fucking goed en de vampier rol past gewoon niet bij hem.
    En Kirsten kan ik gewoon niet uit staan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Buddy schreef:
    Ik erger me vooral aan Rp en Kirsten Stewart. ;$
    Simpel zat omdat ik Rp in Remember me heb gezien en daar speelde hij fucking goed en de vampier rol past gewoon niet bij hem.
    En Kirsten kan ik gewoon niet uit staan.

    Ik haat haar voortanden ik woord daar chagie vanxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Buddy schreef:
    Ik erger me vooral aan Rp en Kirsten Stewart. ;$
    Simpel zat omdat ik Rp in Remember me heb gezien en daar speelde hij fucking goed en de vampier rol past gewoon niet bij hem.
    En Kirsten kan ik gewoon niet uit staan.

    Ik vond kristen niet zo goed acteren in de vorige 3 flms. Maar hierin is ze serieus waar goed! Alsof ze veel meer ervaring heeft enzo.

    ik zou er vandaag heen gaan maar dat ging niet door, dus zuden we morgen gaan. mijn fiets ging vanmiddag kapot dus ga ik in het weekend waarschijnlijk


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see