• Oké, dit is niet echt een klacht: je hebt bij 'font' een aantal lettertypes. En één ervan heet Times. Ik neem aan dat dat het lettertype Times New Roman is, en ik wil hem ook gebruiken. Alleen het probleem is dat hij niet werkt. Het zou fijn zijn als dit gefixt zou kunnen worden. (:

    edit: Ik heb nu de nieuwste versie van Internet Exploder en kan het nu wel zien. Sorry voor het omhoog brengen. D:

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 15:36 ]

    Zoals ik het zie, werkt het bij mij.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Zoals ik het zie, werkt het bij mij.


    Ik denk niet dat Times het gewone normale lettertype is, anders zou hij er gewoon niet bij staan. Werkt hij bij jou wel als een ander lettertype dan normaal?

    [ bericht aangepast op 26 dec 2011 - 13:14 ]

    Bij mij werkt alles gewoon.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik gebruik nooit lettertypes eigenlijk
    Hij doet het niet, behalve als het de gewone font is?
    Maar dat zal wel niet

    [ bericht aangepast op 26 dec 2011 - 13:38 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    HoranNiall schreef:
    Bij mij werkt alles gewoon.


    There's power in the words you whisper.

    Ligt waarschijnlijk aan de internet browser die je gebruikt? Geen idee, maar bij mij werkt het ook niet (cat)

    Mooney schreef:
    (...)

    Ik denk niet dat Times het gewone normale lettertype is, anders zou hij er gewoon niet bij staan. Werkt hij bij jou wel als een ander lettertype dan normaal?

    Ik bedoel ook niet het lettertype dat ik gebruik. Maar wat ik bij anderen zie en aan de beginpost en andere posts te zien, werkt het bij mij WEL.

    Edit: Als bewijs dat ik de font wel zie, heb ik even een printscreen gemaakt.



    Dus misschien ligt het aan jullie providers, of jullie laatste updates van je provider.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2011 - 20:22 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Hi.

    OT: Het werkt inderdaad niet.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2011 - 20:22 ]


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Bij mij werkt het wel, want bij iedereen die het probeert en achteraf zegt dat het niet werkt, daarbij zie ik dat lettertype wel :')


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik zie Times gewoon?


    Ex astris, sciencia

    LaJoie schreef:
    Bij mij werkt het wel, want bij iedereen die het probeert en achteraf zegt dat het niet werkt, daarbij zie ik dat lettertype wel :')


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik had zelfs nog niet door dat je een lettertype kunt kiezen :')


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik bedoel ook niet het lettertype dat ik gebruik. Maar wat ik bij anderen zie en aan de beginpost en andere posts te zien, werkt het bij mij WEL.

    Edit: Als bewijs dat ik de font wel zie, heb ik even een printscreen gemaakt.



    Dus misschien ligt het aan jullie providers, of jullie laatste updates van je provider.


    Vreemd, ik zie het niet. Het zal wel aan de computer zelf liggen, ja.

    Test


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Ik probeer het ook wel even.

    OT: Nee ..

    [ bericht aangepast op 26 dec 2011 - 22:03 ]


    To infinity and beyond •