• Liam told fans to go away and they ignored. Fans threw stuff at Harry's window, and they pushed Zayn's mom and asked where Zayn is?!

    Dit las ik net op Twitter en ik dacht echt; wtf? Hoe respectloos kan je zijn. s:
    Wat vinden jullie hiervan?

    Ik geloof het niet.(cat)


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Als het echt waar is, vind ik dit echt ongelofelijk respectloos, inderdaad. Niet. Te. Geloven.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Ja, dat hoorde ik ook al. Echt respectloos, maar elke band heeft wel zo'n bunch van aso fangirls.


    SLOAN.

    Hermes schreef:
    Ja, dat hoorde ik ook al. Echt respectloos, maar elke band heeft wel zo'n bunch van aso fangirls.

    True. Lijkt me echt vreselijk. En gelukkig zijn er ook nog normale fans.

    Famine schreef:
    Als het echt waar is, vind ik dit echt ongelofelijk respectloos, inderdaad. Niet. Te. Geloven.

    Ik geloof het zo, sommige van die 'fans' zijn echt gestoord.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik vind dat zo erg?
    Gisteravond ook. Mensen voor hun huizen. Hebben ze geen familie of vrienden om kerst mee te vieren?


    Food.

    Uneventful schreef:
    Ik geloof het niet.(cat)


    Dat van Zayn's moeder is sowieso waar, want Zayn's zusje tweette daarover.


    I like boys who drive cars too slow.

    Famine schreef:
    Als het echt waar is, vind ik dit echt ongelofelijk respectloos, inderdaad. Niet. Te. Geloven.


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Fangirls.....


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Fan zijn is oké, zonder fans geen band, logisch. Maar je kunt ook tever gaan. Deze mensen zijn geen fan meer, deze zijn gewoon doorgedraaid en obsessed.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    The internet is full of bullsh**. Je moet niet alles geloven wat mensen zeggen en daarnaast moet je je ook nog bedenken dat zoiets een 'persoonlijke mening' is en door iedereen anders ervaren kan worden. En.. al zou het wel echt zijn. Ik vind het feit dat mensen de hele wereld naar de klote helpen toch wel iets erger als een paar meisjes die door draaien en daardoor een paar verwende (rijke) jochies lastig vallen :y).

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 18:09 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Dat van Zayn is waar, ze hebben zelf de politie gebeld. Dat tweette zijn zus. & ja, het is respectloos, ze zien hun familie & vrienden al amper, geef ze gewoon wat rust.


    Save me from myself.

    Urgh, fangirls die geloven dat ze ooit met een van de jongens gaan trouwen. Pleahease

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 18:13 ]


    Olive

    Jonsu schreef:
    The internet is full of bullsh**. Je moet niet alles geloven wat mensen zeggen en daarnaast moet je je ook nog bedenken dat zoiets een 'persoonlijke mening' is en door iedereen anders ervaren kan worden. En.. al zou het wel echt zijn. Ik vind het feit dat mensen de hele wereld naar de klote helpen toch wel iets erger als een paar meisjes die door draaien en daardoor een paar verwende (rijke) jochies lastig vallen :y).

    ze zijn niet verwend of rijk?


    Save me from myself.