• Hey,

    een vriendin uit de eerste die ik sinds de zomervakantie niet meer heb gesproken, vroeg me of ik eens met d'r af wilde spreken, omdat ze nergens heen gaat in de vakantie. Toen zei ze dat ik maar moest sms'en (ik had al half ja gezegd).
    En aan de ene kant vind ik het ook wel leuk om haar weer eens te zien, maar aan de andere kant, ze zocht nooit contact met me en nu ze niks te doen heeft zoekt ze me weer op.
    Dus, wat zouden jullie dan doen? :]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik zou zeggen dat ze op kon tiefen, echt. Heb een hekel aan mensen die naar je terug kruipen, wanneer ze niets te doen hebben of iets nodig hebben. Weg ermee, dat zijn geen vrienden.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Dat deed een vriendin van mij ook, ik had echt zoiets van; ; Fuck off, als ik alleen maar goed genoeg ben als je, je verveeld zoek je maar iemand anders.' Maar het ligt eraan hoe jij er tegenover staat.


    Only those who listen can hear

    DarkReunion schreef:
    Dat deed een vriendin van mij ook, ik had echt zoiets van; ; Fuck off, als ik alleen maar goed genoeg ben als je, je verveeld zoek je maar iemand anders.' Maar het ligt eraan hoe jij er tegenover staat.

    Ja, dat denk ik dus ook. Maar aan de andere kant, nu heb ik al half ja gezegd.
    Nah, ik wacht wel tot ze zelf smst.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Cinna schreef:
    Ik zou zeggen dat ze op kon tiefen, echt. Heb een hekel aan mensen die naar je terug kruipen, wanneer ze niets te doen hebben of iets nodig hebben. Weg ermee, dat zijn geen vrienden.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Cinna schreef:
    Ik zou zeggen dat ze op kon tiefen, echt. Heb een hekel aan mensen die naar je terug kruipen, wanneer ze niets te doen hebben of iets nodig hebben. Weg ermee, dat zijn geen vrienden.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Als je het leuk vindt om haar weer te zien, ga dan gewoon.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik ben zo'n persoon dat dan gewoon wat afspreekt, maar ja.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Eledhel schreef:
    (...)
    Ja, dat denk ik dus ook. Maar aan de andere kant, nu heb ik al half ja gezegd.
    Nah, ik wacht wel tot ze zelf smst.


    Kan ook (';


    Only those who listen can hear

    Ik zou boos zijn. :'D

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 23:47 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Hm, ik zou niet te moeilijk doen. Ik zou afspreken om naar de stad te gaan ofzoiets. Als het dan toch niet leuk is, kun je altijd weggaan en haar verder maar later voor wat ze is.


    ars moriendi

    Devines schreef:
    Ik ben zo'n persoon dat dan gewoon wat afspreekt, maar ja.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Devines schreef:
    Ik ben zo'n persoon dat dan gewoon wat afspreekt, maar ja.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik zou contact opnemen... Maar ja, ik hoor de laatste tijd dat ik te snel mensen vergeef, en dat wat minder vaak moet dus, maar ach. Het is jouw keus, doe wat goed voelt.


    Bad decisions make good stories.

    MadameParis schreef:
    Ik zou contact opnemen... Maar ja, ik hoor de laatste tijd dat ik te snel mensen vergeef, en dat wat minder vaak moet dus, maar ach. Het is jouw keus, doe wat goed voelt.


    26 - 02 - '16

    Je kan toch niet afspreken als je al iets te doen hebt? Jezus wat overdrijven jullie, zeg. Ik heb ook vriendinnen die in mijn buurt wonen en die ik soms maanden niet zie, zelfs niet in een vakantie. Als jullie beiden tijd hebben, spreek je gewoon af.


    Has no one told you she's not breathing?