• http://www.quizlet.nl/poems/11548/ken-je-dat-gevoel/

    -______________________________________________________-

    = face

    Hale is back. Hi. (:

    Niet echt mijn type gedicht.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Uhm ja, hoe zou ik dit net zeggen.
    Het is niet echt, acht what ever het is gewoon slecht.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    GATES schreef:
    (...)
    Omdat je je precies hetzelfde gedraagt: Opscheppen over tha good life, slechte gedichten plaatsen, en je typt hetzelfde. Ondergaat den faker-test, en wij zullen u gerust laten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    En toen was een halve minuut van mijn leven verpest. -zucht


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb dus geen idee wie je bent of niet. Maar als je zegt dat je Hale niet bent geloof ik je denk ik. Ik bemoei me er verder niet mee, want mij interreseert het toch niet.


    <3

    ehhh, waarom krijg ik een licht dejavu gevoel?

    Anyhow, me does not like it.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Je kan nu wel beweren dat je Hale niet bent, maar toen ik eerste 2 maanden op Q was, wist ik niet eens hoe ik een topic moest openen. En jij, gelijk al eerste dag, kon je het al? Wauw. Wonder.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2011 - 1:01 ]


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Het is Haaaaaaaaale, we all know it! *O*
    Lol, staat er op faken geen permanente ban?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Foxfaces schreef:
    Het is Haaaaaaaaale, we all know it! *O*
    Lol, staat er op faken geen permanente ban?

    Slechts zeven dagen, zo heeft Hale al gemerkt! *O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    In een topic in het stamcafé zegt ze dat ze de BFF van Hale is. Dus, c'mon mensen. Laat haar met rust, ookal lijkt haar schrijfstijl misschien op die van Hale. (QueenAmber is trouwens inactief, geloof ik.)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    And just when we thought Hale couldn't get any more sad...


    Here & Now

    BADTranslate schreef:
    In een topic in het stamcafé zegt ze dat ze de BFF van Hale is. Dus, c'mon mensen. Laat haar met rust, ookal lijkt haar schrijfstijl misschien op die van Hale. (QueenAmber is trouwens inactief, geloof ik.)

    Ja nu geloof ik het al helemaal niet meer. als je iemands beste vriendin bent, praat je toch niet over haar als zoals QueenAmber doet? ''Dat kind''
    Negatief spreken over je ''BFF''?
    Hetzelfde typen als je ''BFF''?
    Dezelfde grammaticaal dramatische gedichten als je ''BFF''?

    COME ON.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2011 - 13:58 ]


    Here & Now

    Maitreya schreef:
    (...)
    Ja nu geloof ik het al helemaal niet meer. als je iemands beste vriendin bent, praat je toch niet over haar als zoals QueenAmber doet? ''Dat kind''
    Negatief spreken over je ''BFF''?
    Hetzelfde typen als je ''BFF''?
    Dezelfde grammaticaal dramatische gedichten als je ''BFF''?

    COME ON.


    Ja, ik vond het ook al raar om als beste vriendin 'dat hale kind' te gebruiken


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquilla schreef:
    Je kan nu wel beweren dat je Hale niet bent, maar toen ik eerste 2 maanden op Q was, wist ik niet eens hoe ik een topic moest openen. En jij, gelijk al eerste dag, kon je het al? Wauw. Wonder.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."