• Hallo Lieve Quizletters,
    Samen met Thumper organiseer ik een schrijfwedstrijd.
    Dus hebben jullie zin en tijd voor een schrijfwedstrijd? Dan kunnen jullie hier terecht.
    We zoeken 15 schrijvers, die in alle categoriën kunnen schrijven, er komen FanFictionopdrachten maar ook Non-FanFiction. Jullie mogen zelf weten of je deze opdracht in het Engels of Nederlands inlevert.
    Er zullen 10 opdrachten komen, die heel uiteenlopend van elkaar zijn.
    Dat klinkt allemaal wel leuk, maar wat als ik daar niet over kan schrijven? Nou, van de tien opdrachten, moet je er 9 hebben ingeleverd, maak je er tien, dan levert alleen maar meer punten op.
    Opdrachten skippen: Zoals hierboven vermeld hoef je maar negen van de tien opdrachten in te leveren, jij kan bijvoorbeeld geen Horror schrijven of 16+ ik noem maar wat. Dan kun je bij mij of Kimberly melden via een pb'tje dat je die opdracht wilt skippen.

    Aan het einde van een opdracht beoordelen Kimberly(Thumper) en ik je verhaal, we geven er allebei een cijfer voor, en daar wordt het gemiddelde van genomen. Al die tien (of negen) gemiddeldes tellen we bij elkaar op, en uiteindelijk, wie de meeste punten heeft wint.
    Het aller belangrijkste voor jullie is natuurlijk dat je er ook plezier in hebt.
    Nu, het echte belangrijke is natuurlijk, wat kun je winnen?
    Als je derde wordt: 5 credits
    Als je tweede wordt: 7 credits
    En als je de winnaar bent: De eer! 15 credits.
    Voor een opdracht heb je ongeveer vijf dagen de tijd. Met pb'tje kun je twee dagen uitsel krijgen.

    Mensen die niet optijd kunnen inleveren sturen een pb, en krijgen maximaal 2 dagen uitstel. Uitstel vanwege vakanties of weekendjes weg: Die mensen mogen het maken wanneer ze terug zijn, en krijgen een week voor de opdracht die volgt, wanneer ze het dan bij hebben, na die week, geldt weer de normale inlevertijd.
    Mensen die niet optijd inleveren, zonder een pb gestuurd te hebben, die hebben automatisch die opdracht geskipt, hadden al een opdracht geskipt, dan geldt er Diskwalificatie.


    Ivullen:
    Naam:
    Leeftijd:

    Mensen die meedoen:
    1. Lizz(18)Escritura||1||2||3||
    2. Elise(14)Suspenders||1||2||3||4||
    3. Excalibur(16)Enthusiasm||1||2||3||
    4. Dominique(21)Hel||1||2||3||
    5. Elizabeth(15)TheEmfinc||1||2||
    6. Colibre(19)Dovahkiin||1||2||3||
    7. Marleen(16)BleuEyesGirl||1||2||3||4||
    8. Taylor-Ann(14)PALIK||1||2||3||4||
    9. Manon(10)Delphine||1||2||3||
    10. Marijke(17)Taize||1||2||3||
    11. Janneke(14)DerekWalcott||1||2||3||4||

    De opdrachten volgen in dit Topic.
    Opdracht 1

    Opdracht 2

    Opdracht 3

    Opdracht 4
    Het is eigenlijk heel simpel. Jullie moeten het verhaal van een andere kandidaat afmaken of er een vervolg aan schrijven. Nu heb ik wel een paar eisen; Het verhaal mag niet opeens omslaan. Het moet nog steeds dezelfde hoofdgedachte van de schrijver bevatten.
    Engelse verhalen moeten niet in het Engels vervolgd worden, Nederlandse verhalen mogen ook in het Engels vervolgd worden.
    De keuzens voor je verhaal zijn uitgebreid; je mag tussen alle opdrachten kiezen (1, 2 en 3) (buiten die van jezelf).
    Minimum aantal woorden; 1000
    Inleverdatum; 24 januari.
    Jullie krijgen tot zaterdag de tijd om opdrachten te lezen, daarna kan iedereen kiezen welk verhaal hij/zij wilt.


    De opdrachten worden hier in het forum of met een pb naar mij of Kimberly gestuurd.
    Veel succes en vooral veel plezier.

    De Story

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 19:23 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    Die van SandiClaws opdracht 2 zo super mooi geschreven!


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    Thumper schreef:
    (...)

    Ahhww, wat een lieve man! I bet it is Louis Liam!

    ps. Beoordelingen zijn rond gestuurd!

    Yes indeed (cat)


    Cool, neat, swell -Cry

    Alvast Happy new year, before I forget xd.


    Derek and Meredith are soulmates.

    Everyone an (early) happy new year!

    Also, ik heb éindelijk een soort van idee. :W *Gaat schrijven*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph schreef:
    Everyone an (early) happy new year!

    Also, ik heb éindelijk een soort van idee. :W *Gaat schrijven*


    Indeed, everyone a happy new year and all the best wishes for 2012.


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    Happy 2012

    [ bericht aangepast op 31 dec 2011 - 15:05 ]


    Cool, neat, swell -Cry


    HIHI HAPPY (early) NEWYEAR EVERYONE.

    Suspenders schreef:


    HIHI HAPPY (early) NEWYEAR EVERYONE.


    Pretty girl!


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    Thumper schreef:
    Die van SandiClaws opdracht 2 zo super mooi geschreven!


    Ghehe, dank u dank u ^^

    Happy New Year Everyone!
    Nu beginnen aan de derde opdracht xD

    Thumper schreef:
    (...)

    Pretty girl!

    Het gaat meer om het kaartje (dat zo saai is), but thanks. :')

    CalypsoDied > DerekWalcott


    Intersectional feminist

    Nog zes dagen inlevertijd.


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    Sandiclaws -> Hel

    hel is back (joehoe)

    Ahum, heb 635 woorden, dus dat meot lukken in 6 daagjes....


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph schreef:
    hel is back (joehoe)

    Ahum, heb 635 woorden, dus dat meot lukken in 6 daagjes....


    Hell yeah (cool)

    Ik heb trouwens gemerkt dat de lyrics voor mijn tekst op internet anders zijn dan ze hier op het lijstje staan, heb je liever dat ik die van jou aanhoud?

    [ bericht aangepast op 1 jan 2012 - 21:23 ]