• Hallo Lieve Quizletters,
    Samen met Thumper organiseer ik een schrijfwedstrijd.
    Dus hebben jullie zin en tijd voor een schrijfwedstrijd? Dan kunnen jullie hier terecht.
    We zoeken 15 schrijvers, die in alle categoriën kunnen schrijven, er komen FanFictionopdrachten maar ook Non-FanFiction. Jullie mogen zelf weten of je deze opdracht in het Engels of Nederlands inlevert.
    Er zullen 10 opdrachten komen, die heel uiteenlopend van elkaar zijn.
    Dat klinkt allemaal wel leuk, maar wat als ik daar niet over kan schrijven? Nou, van de tien opdrachten, moet je er 9 hebben ingeleverd, maak je er tien, dan levert alleen maar meer punten op.
    Opdrachten skippen: Zoals hierboven vermeld hoef je maar negen van de tien opdrachten in te leveren, jij kan bijvoorbeeld geen Horror schrijven of 16+ ik noem maar wat. Dan kun je bij mij of Kimberly melden via een pb'tje dat je die opdracht wilt skippen.

    Aan het einde van een opdracht beoordelen Kimberly(Thumper) en ik je verhaal, we geven er allebei een cijfer voor, en daar wordt het gemiddelde van genomen. Al die tien (of negen) gemiddeldes tellen we bij elkaar op, en uiteindelijk, wie de meeste punten heeft wint.
    Het aller belangrijkste voor jullie is natuurlijk dat je er ook plezier in hebt.
    Nu, het echte belangrijke is natuurlijk, wat kun je winnen?
    Als je derde wordt: 5 credits
    Als je tweede wordt: 7 credits
    En als je de winnaar bent: De eer! 15 credits.
    Voor een opdracht heb je ongeveer vijf dagen de tijd. Met pb'tje kun je twee dagen uitsel krijgen.

    Mensen die niet optijd kunnen inleveren sturen een pb, en krijgen maximaal 2 dagen uitstel. Uitstel vanwege vakanties of weekendjes weg: Die mensen mogen het maken wanneer ze terug zijn, en krijgen een week voor de opdracht die volgt, wanneer ze het dan bij hebben, na die week, geldt weer de normale inlevertijd.
    Mensen die niet optijd inleveren, zonder een pb gestuurd te hebben, die hebben automatisch die opdracht geskipt, hadden al een opdracht geskipt, dan geldt er Diskwalificatie.


    Ivullen:
    Naam:
    Leeftijd:

    Mensen die meedoen:
    1. Lizz(18)Escritura||1||2||3||
    2. Elise(14)Suspenders||1||2||3||4||
    3. Excalibur(16)Enthusiasm||1||2||3||
    4. Dominique(21)Hel||1||2||3||
    5. Elizabeth(15)TheEmfinc||1||2||
    6. Colibre(19)Dovahkiin||1||2||3||
    7. Marleen(16)BleuEyesGirl||1||2||3||4||
    8. Taylor-Ann(14)PALIK||1||2||3||4||
    9. Manon(10)Delphine||1||2||3||
    10. Marijke(17)Taize||1||2||3||
    11. Janneke(14)DerekWalcott||1||2||3||4||

    De opdrachten volgen in dit Topic.
    Opdracht 1

    Opdracht 2

    Opdracht 3

    Opdracht 4
    Het is eigenlijk heel simpel. Jullie moeten het verhaal van een andere kandidaat afmaken of er een vervolg aan schrijven. Nu heb ik wel een paar eisen; Het verhaal mag niet opeens omslaan. Het moet nog steeds dezelfde hoofdgedachte van de schrijver bevatten.
    Engelse verhalen moeten niet in het Engels vervolgd worden, Nederlandse verhalen mogen ook in het Engels vervolgd worden.
    De keuzens voor je verhaal zijn uitgebreid; je mag tussen alle opdrachten kiezen (1, 2 en 3) (buiten die van jezelf).
    Minimum aantal woorden; 1000
    Inleverdatum; 24 januari.
    Jullie krijgen tot zaterdag de tijd om opdrachten te lezen, daarna kan iedereen kiezen welk verhaal hij/zij wilt.


    De opdrachten worden hier in het forum of met een pb naar mij of Kimberly gestuurd.
    Veel succes en vooral veel plezier.

    De Story

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 19:23 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    Ivm redelijk ernstige ziekte vraag ik om uitstel.

    GATES >> COMMUNISM btw.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik heb die van mij gister laat nog af zitten maken... :W
    hij is niet erg goed geworden, maar hey ho, het moet maar zo. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    COMMUNISM schreef:
    Ivm redelijk ernstige ziekte vraag ik om uitstel.

    GATES >> COMMUNISM btw.


    >.< Veel beterschap.(no_chears)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik ga denk een stuk schrijven wat gaat aansluiten op een story van mij, is dat een probleem?
    Ik zorg er gewoon voor dat het te begrijpen is, dus gewoon als een stand alone..


    Everything Is Impossible

    Saph schreef:
    (...)

    >.< Veel beterschap.(no_chears)

    Dankuzeer. (bloos)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    COMMUNISM schreef:
    Ivm redelijk ernstige ziekte vraag ik om uitstel.

    GATES >> COMMUNISM btw.


    Oke, wanneer je weer beter bent, dan pb je mij of Lies maar. En dan geven we je dan nog wel tijd voor de SA te schrijven. Aangezien je al een opdracht geskipt hebt, kan ik je niet nog een laten skippen, sorry! Maar we regelen wel wat. In ieder geval heel veel beterschap.(flower)


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    COMMUNISM schreef:
    Ivm redelijk ernstige ziekte vraag ik om uitstel.

    GATES >> COMMUNISM btw.

    Is tot 11 januari goed?

    Enthusiasm schreef:
    Ik ga denk een stuk schrijven wat gaat aansluiten op een story van mij, is dat een probleem?
    Ik zorg er gewoon voor dat het te begrijpen is, dus gewoon als een stand alone..

    geen probleem, zolang alles duidelijk is.

    @Saph; Ik zet je sa direct in de story


    Cool, neat, swell -Cry

    @Paynelinson: thank you. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Kloppen alle namen nu?


    Cool, neat, swell -Cry

    Paynelinson schreef:
    Kloppen alle namen nu?


    mijne wel iig..(nerd)


    Everything Is Impossible

    Dit is de laatste dag, vandaag is de deadline. Vanacht om 12 uur sluiten de inzendingen. Tenzij je uitstel hebt.


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    Ik wil me helaas uitschrijven voor de wedstrijd (huil)
    Ik heb teveel school en dat heb ik tot nu toe nog goed kunnen combineren maar het dreigt helemaal mis te gaan. Dus ik moet eerst mijn cijfers een beetje ophalen. Hopelijk begrip (flower)


    "No matter how gifted you are, you alone cannot change the world" -L.

    TheEmfinc schreef:
    Ik wil me helaas uitschrijven voor de wedstrijd (huil)
    Ik heb teveel school en dat heb ik tot nu toe nog goed kunnen combineren maar het dreigt helemaal mis te gaan. Dus ik moet eerst mijn cijfers een beetje ophalen. Hopelijk begrip (flower)

    Geen probleem. Veel succes met school.


    Cool, neat, swell -Cry

    Opdracht 3,
    niet mijn beste werk, maar iets beters komt er de laatste tijd niet meer uit >.<

    Thumper schreef:
    Dit is de laatste dag, vandaag is de deadline. Vanacht om 12 uur sluiten de inzendingen. Tenzij je uitstel hebt.

    Eh, ja. Dat red ik dus niet meer. Mag het alsjeblieft morgen nog?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the