• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 12:58 ]

    Brooke Rivera.

    Ik ben diep in gedachte verzonken als ik mijn naam hoor. Verbaasd draai ik me om en kijk in het gezicht van James. 'eh, kxt, wat moet ik zeggen?' Denk ik en sta nog steeds met mijn armen in elkaar naar hem te kijken. Een windvlaag speelt even met mijn haar, waardoor mijn haar alle kanten opgaat. Een rilling gaat door me heen. Eigenlijk heb ik het best wel koud..


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alexyss Elvredo.
    Langzaam word ik wakker, en beweeg mijn slechte been perongeluk.
    Ik kermde zacht, en zucht daarna. Waar zou Levi zijn? Ik pak mijn BB van het nachtkastje en stuur een bericht naar Levi:
    Leev, waar ben je?
    xx ' Alex.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mara Lahote

    "Ja hoor, t gaat prima," zeg ik. Ik weet dat ik niet moet liegen, want zo heel goed gaat het niet met me, maar ik heb niet zo veel zin in bezorgde mensen. Ik doe nog wat passen... en struikel dan.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Levi Lahote.

    'Mara, je kan niet liegen' Zeg ik met een lichte grijns op mijn gezicht. 'Je kan het vertellen hea?' Zeg ik. 'Wacht even' Zeg ik als ik mijn BB voel trillen. Ik haal hem uit mijn jaszak en bekijk het berichtje van Alexyss. Ik stuur terug;
    Ergens waar jij niet bent,
    X :P


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James Rhine.

    'I-ik heb je tweets gelezen.' Is het eerste dat ik zeg. Er valt een ongemakkelijke stilte. 'En ik wou zeggen dat uh,..' Ik weet niet wat ik moet doen. 'Brooke ik vind je echt heel leuk.' Ik haal de bloemen achter mijn rug vandaan en kijk haar wat onzeker aan.

    Mara Lahote

    "I know, ik kon het toch proberen," zeg ik hoopvol. Trouwens wat maakt Levi het uit, hij is toch altijd alleen maar bezig met zn vrienden en wrs ook zn vriendin tegenwoordig. "Soms dan word ik gwn ff gek, van mezelf en van iedereen om heen."

    [Ik moet nu echt gaan:( Ik ga wat meer proberen rpg'en, I'm going to love this, maar tijd is echt vaak een probleem bij mij]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Brooke Rivera.

    'Fxck mijn tweets! Lekker dan...' Denk ik en kijk hem emotieloos aan. Mijn adem stokt in mijn keel. 'Brooke ik vind je echt heel leuk' Zegt hij en haalt bloemen tevoorschijn. Zei hij nou 'Ik vind je echt heel leuk?'. Zei hij dat echt? Vind hij míj leuk? Míj? 'I..is dat voor mij?..' Mompel ik ongemakkelijk en kijk naar de bloemen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alexyss Elvredo.
    Ik zie meteen een nieuw berichtje en lees het. Ik lach.
    Nou, nu heb je me weer aan het lachen gemaakt. Kom je snel? Please? -Puppyogen-. Ik ben hier de geblesseerde. -laugh-.
    XX ;3.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    James Rhine

    Ik schiet in de lach door haar antwoord. 'Ja waarom zou ik ze anders gekocht hebben?' Zeg ik schouderophalend. Ik zet een stapje naar haar toe.

    Levi Lahote.

    'Jij bent gewoon gek' Zeg ik grinnikend. Ze werpt me een vijandige blik toe. 'Oke, ik ben alweer sirieus,' Zeg ik 'Das kxt'. Ik kijk naar het nieuwe berichtje en antwoord;
    Alleen omdat jij het bent <3
    X


    [ Doeg <33]

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 20:36 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Brooke Rivera.

    'I..ik weet het niet' Zeg ik zacht en kijk naar hem.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alexyss Elvredo.
    Ik glimlach bij het volgende berichtje. Ik zie er nu dan wel als een zombie uit, want mijn haar is lichtelijk door de war en ik heb nog steeds mijn kleren aan, maar mijn haar is gelukkig nog wel een beetje normaal zonder die pluizen.
    Tot zo, dan <3.
    X.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Kmoet gaan ;S Als ik zo nog online sta, staat hij denk ik nog aan op Iapd ;S]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Byee <3]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Fay Cooper.
    Ik zie Mitchel aan komen lopen en glimlach naar hem. "Hee Mitch." zeg ik verlegen en ik haal een hand door mijn haar. "Eh.. Heb je even tijd om te praten?" vraag ik en mijn glimlach verdwijnt.

    Louise Broadwell.
    "Elliot!" gil ik. "Pas toch op waar je rijd!" roep ik erachter aan en spring moeizaam van de crossmoter. "Alles goed?" vraag ik aan de jongen die nog bij moet komen van de schrik.

    Conner Newton.
    Ik moet lachen als Levi zegt dat Alice wel wat voor mij zal zijn. "Misschien.." zeg ik geheimzinnig. "Heb jij al leuke meiden gezien?" mompel ik en kijk naar Alice die nog steeds moet grinniken door mijn actie.

    [Ik ben er wel, maar ben wel ziek. :( Heb vanochtend overgegeven..]

    [ bericht aangepast op 28 dec 2011 - 11:50 ]