• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 12:58 ]

    Mara Lahote

    Terwijl Elliot met Louise verder praat sta ik op. "Doeg," zeg ik, maar wrs horen ze het toch niet. Ik ga naar de slaapzaal en kleed me snel om, omdat ik een stukje wil gaan hardlopen. Buiten begin ik langzaam, maar ik ga steeds sneller tot ik me op het grasveld neer laat vallen. Ik ben kapotmoe.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Alice Green.
    'Deal,' knik ik. 'Ik ga 'm zoeken.' Ik glimlach even en huppel de kamer uit. Eenmaal beneden zie ik Levi.
    'Ha, die Levi, ik ben Alice, ik kende je al maar jij mij volgensmij niet, nou, hooi,' zeg ik en ik loop ondertussen al naast hem, een beetje te stuiteren.

    Alexyss Elvredo.
    Ik glimlach nog steeds en voel dat ik in bed word gestopt. Ik neem de moeite niet om mijn ogen open te doen, en laat mezelf weer bezinken in de droom.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Louise Broadwell.
    "Wat ga jij vanavond doen, Elliot?" vraag ik en heb de neiging om te gillen, want ik wil dansen. Maar door dat klote gips kan het niet.

    Fay Cooper.
    Ik hoor een geluidje en merk dat het mijn BB is. Ik lees het berichtje en tweet terug:
    @FayOnDanskamp.
    Sure do! And I wish for you!#Brooke<33

    Levi Lahote.

    'Oh, eh, Hey' Zeg ik en begin spontaan te lachen van haar hyperheid. 'Gaat het? Heb je geen pilletjes nodig ofzo?' Zeg ik erachteraan terwijl ik richting de skatebaan loop.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Conner Newton.
    Ik glimlach als ze de kamer uit huppelt en gooi beide koffers op mijn bed, dat ga ik morgen of vanavond wel in een kast doen. Hyperactief sta ik naast de deur, ik kan niet wachten om Levi's gezicht te zien.

    [Huil Huil. Ik mag nog maar 20 minuutjes..]

    Alice Green.
    'Nee hoor,' grinnik ik. 'Ja, het gaat wel.' Ik fluit even zo hard dat Conner het wel zou moeten horen. En zeker dat het van de skatebaan afkomt.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Elliot Tune.

    Ik haal mijn schouders op. 'Geen idee, misschien een beetje verkennen ofzo? en anders heb ik altijd mijn motor nog en ik hoorde dat er een skatebaan was?' Zeg ik glimlachend.

    Brooke Rivera.

    Ik ben een beetje op mijn Iphone aan het klote als ik een tweet binnen krijg. Ik lees en beantwoord hem.
    @Brooke<33
    #FayOnDanskamp.
    Okay, Tonight i'm going to him, but what should I say?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Mara Lahote

    Ik ga weer overeind staan en begin nu gwn rondjes te joggen om het veld. Daarna doe ik allerlei dingen om mn spieren te rekken en vooral om ze los te krijgen, ook maak ik een aantal dancemoves, maar ik heb muziek nodig. Dus begeef ik me uiteindelijk maar naar de danszaal.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Levi Lahote.

    'Je lijkt wel op Conner, maar die is nóg erger' Zeg ik lachend en leun tegen het hekje van de skatebaan aan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alice Green.
    Ik bloos even onopmerkbaar.
    'Dat wist ik niet,' lieg ik. Er verschijnt een lichte grijns op mijn gezicht, die ik verberg. Nog een keer fluit ik even.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 19:17 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Levi Lahote.

    'Dan weet je het nu hea. Waarschijnlijk weet je niet eens wie het is' Zeg ik en mijn glimlach verdwijnt.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Conner Newton.
    Ik hoor mijn naam vallen en herkende de stem die het zei meteen. Dat was Levi! Ik fluit om aan te geven dat ik eraan kom. Heel zachtjes sluip in uit de jongensslaapzaal en verstop me achter de halfpipe.

    Louise Broadwell.
    "Ja, klopt. Er is een skatebaan. En het strand is ook heel mooi." merk ik op en ga moeizaam staan. Ik ga vanavond me dood vervelen. Ik kan niks met deze enkel.

    Fay Cooper.
    Ik lees het berichtje van Brooke en tweet terug:
    @FayOnDanskamp.
    Maybe you can tell that you love him.. Or you say you'd rather not talk about a certain condition..#Brooke<33

    James Rhine

    Ik leg het boek op mijn nachtkastje en sta op. Wat zou ik nu dan eens gaan doen? Ik trek mijn schoenen aan. Ik draag nu een jeans en een zwart shirt.

    Brooke Rivera.

    Ik lees de tweet en tweet meteen terug.
    @Brooke<33
    #FayOnDanskamp. But if he really don't like me? Than I stay for a Monkey!


    Elliot Tune.

    'Kan je met zo'n been op een motor zitten?' Vraag ik aan Louise terwijl ik met haar naar de trap loop.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [ Maartje? Wrm moet je eigenlijk gaan? :(]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'