• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 12:58 ]

    Louise Broadwell.
    Ik geef Elliot een stomp. "Pas op.." waarschuw ik grappend en neem een paar happen. "Ja, ik weet hoe pap is. Hij vertelt liever niet te veel om mensen niet van streek te maken." mompel ik. Ik zwijg even en hoor Elliot dan en opmerking over Kaylee maken. Ik moet lachen. "Dat lukt haar wel, hoop ik."

    Fay Cooper.
    Ik neem nog een paar happen, terwijl ik eigenlijk geen trek heb. Ik moet steeds denken aan Brooke, dat ze weg wil en aan Mitchel, die een raar telefoongesprek voerde..

    Brooke Rivera.

    'Dat ben ik al geweest' Mompel ik en loop richting mijn kamer. een zucht verlaat mijn mond als ik mijn bed ben gaan zitten. Ik haal mijn Iphone erbij en zet een tweet op twitter.
    @Brooke<33
    I think I'm in love on that boy..

    Nadat ik hem heb geplaatst laat ik me achterover vallen en sluit voor even mijn ogen.

    Levi Lahote.

    'Ben je moe?' Vraag ik nadat ik nog een hap heb genomen en denk aan Conner. 'Zal hij nou wel door zijn? Nee, dan had ik wel iets gehoord.. Toch?..' Denk ik en een zucht verlaat mijn mond.

    Elliot Tune.

    'Ze danst al evengoed zoals jou, maar om boven mij uit te komen? Nee, ik denk niet dat dat haar gaat lukken' Zeg ik grijzend en neem nog een paar happen van mijn eten.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Mitchel Sawyer

    Ik loop de dans zaal binnen maar tot mijn verbazing is hij leeg. Waar was ze? Ik besloot naar de eetzaal te gaan. Daar zag ik haar aan een tafel zitten. Ik zwaaide wat verlegen naar haar.

    Mara Lahote

    "Watvoor dans style doe je eigenlijk??" vraag ik Elliot. "Breakdance en Freerunnen zeker??" I guess, omdat mn broer wist dat hij zou komen en hij er leider van is.

    [Ik ga eten nu]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Alexyss Elvredo.
    'Nee...' lieg ik. 'Is er iets met jou, je zucht zo?...'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Louise Broadwell.
    "Ik denk dat je bedoel dat ze jou allang overtreft heeft. Zelf een cavia danst nog beter." zeg ik lachend.

    Fay Cooper.
    Ik verveel me en ga op twitter. Ik zie en tweet van Brooke staan. Ik tweet snel terug.
    @FayOnDanskamp.
    Who do you like? #Brooke<33


    [Nu ga ik eten, bye!]

    SomeMusic schreef:
    Louise Broadwell.
    "Ik denk dat je bedoel dat ze jou allang overtreft heeft. Zelf een cavia danst nog beter." zeg ik lachend.

    Fay Cooper.
    Ik verveel me en ga op twitter. Ik zie en tweet van Brooke staan. Ik tweet snel terug.
    @FayOnDanskamp.
    Who do you like? #Brooke<33


    [Nu ga ik eten, bye!]


    [Btw, ik heb gereageerd met Alice (:.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Elliot Tune.

    Ik knik als antwoord voor Mara en richt me weer op Louise. 'Puh, Ik denk da je er gewoon niet tegen kan dat ze beter is dan jou' Zeg ik en begin ook te lachen. Ik had altujd wel lol met Louise. Ik den dat als we écht broer en zus waren, at dat anders was geweest.

    Brooke Rivera.

    Mijn Iphone trilt in mijn hand. Als ik kijk naar de tweet van Fay twijfel ik even, maar tweet dan terug.
    @Brooke<33
    You Know. ;S


    Levi Lahote.

    Ik haal mijn hand door mijn haar en antwoord; 'Jep, ik weet niet of mijn best Friend door is. Hij heeft me ok niets gezegt, zelf niet gepingt of getweet.' Zeg ik en kijk naar mijn eten.

    ( i am going to eat guys)

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 18:19 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alexyss Elvredo.
    Ik sluit voorzichtig mijn ogen, en mijn hoofd ligt nog steeds op Levi's schouder. Langzaam val ik in slaap, zonder antwoord te geven.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Conner Newton.
    "Oke, dan ga ik zo eten. Ik heb wel honger. Jij?" vraag ik, loop een kamer in en zet mijn koffer neer. Dan gaat de naam 'Levi' door mijn hoofd. Oh! Ik zou hem tweeten of pingen.. Wacht eens.. "Alice, kan je me helpen? Ik wil Levi verassen. Hij weet nog niet dat ik hier ben." vraag ik en glimlach.

    Louise Broadwell.
    "Hey, waarom ben ik hier en zit zij thuis als ze beter is? Hmm, beetje raar, he?" kaats ik terug. Ik ben nog lang niet klaar, ook ik plagerijtjes wilde ik hem altijd overtreffen.

    Fay Cooper.
    Ik mijn ooghoek zie ik Mitchel aankomen lopen. "Hoi Mitchel." zeg ik op een nerveuze toon en ik voel dat mijn wangen rood worden.

    [Ik mag maar tot 19.30 op de laptop. Huil Huil. :(]

    Alice Green.
    Ik knik.
    'Tuurlijk wil ik helpen,' glimlach ik. 'Wat is de verrassing?' vraag ik.

    [Jank :(]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Elliot Tune.

    'Omdat ze te jong is' werp ik terug. Ha, nu heb ik haar. 'Niet zo raar dus' Zeg ik en sta op. 'En als jij zo goed bent, hoe kun je dan in het gips belanden?' Plaag ik nog eens.

    Levi Lahote.

    Ik krijg geen antwoord en kijk naar haar gezicht. Ik glimlach even als ik zie dat ze slaapt. 'Ik zal haar maar naar haar kamer brengen' Denk ik en til haar voorzichtig op. Ik loop via de trap naar beneden en loop naar buiten.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alexyss Elvredo.
    Ik glimlach in mijn slaap, door de droom die ik kreeg. Ik droom, raar genoeg, over Levi, en ik druk mezelf tegen hem aan.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Louise Broadwell.
    "Wil je echt weten hoe ik in het gips beland ben?" vraag ik met een grijns. "Ik was té goed en dat kon mijn lichaam niet aan." zeg ik lachend en eet mijn bord leeg.

    Conner Newton.
    "Nou, als jij Levi zo meteen afleid, kan ik ongezien de eetzaal binnen lopen en als ik achter hem sta.. Dan laat ik hem schrikken." stel ik voor een moet lachen bij het beeld dat ik voor me zie.


    Fay Cooper.
    Als ik geen reactie van Mitchel krijg pak ik mijn BB en tweet:
    @FayOnDanskamp
    B <3 James?#Brooke <33

    Nadat ik een tweetje gepost heb, leg ik mijn BB op tafel en schuif mijn bord vooruit. Ik heb geen honger meer.

    Brooke Rivera.

    Mijn Iphone trilt weer in mijn hand. Waneer ik hem ontgrendel staat er een tweet van Fay. Ik lees hem en beantwoord hem.
    @Brooke<33
    #FayOnDanskamp Yes, but I think he didn't like me...
    I guess...


    Levi Lahote.

    Ik sta buiten op het plein met Alexyss in mijn armen, niet lettend op de mensen hier. Ik zucht even en loop dan richting de meidenslaapzaal. Waneer ik Alexyss op haar bed heb gelegt en haar heb ingestopt [Klinkt schattig :Y)] geef ik een kusje op haar voorhoofd en loop weer naar beneden.

    Elliot Tune.

    'Uhu, zal wel' Zeg ik lachend. Ik heb geen zin meer in een discussie. Als ik wel door zou gaan zou ik toch winnen, maar ik heb meer zin om even wat trucs uit te voeren en het terrein te verkennen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'