• Is gisteren ingeslapen plotseling. Ze was de hele week al ziek en gisteren hadden ze toch de dieren arts gebeld, we moesten meteen komen.
    Ze had een baarmoeder ontsteking.. Ze moest geopereerd worden, maar dat is echt heel duur, maar ze had wel de kans om te overlijden. Dus had mijn stiefmoeder en mijn vader besloten om haar in te slapen.
    Dat was echt heel rot, want ze was echt een heel lief bulletje, (Franse Buldog, weet niet hoe je dat schrijft)
    Ik zelf woon wel op mezelf maar toch ze was echt mijn lieve vriendinnetje geworden in die 2 jaar, ik heb echt vreselijk lopen huilen.. Ik mis haar nu al, ik heb bij me vader geslapen, het is nu zo vreemd dat ze er niet meer is. Het was dus op 2de kerstdag gebeurt. Maar toch is het wel beter voor het hondje, ze heette trouwens Cindy.
    Nu heeft ze geen pijn meer.. Ik mis nu het geknor van der.. Mijn vaders hondje zat echt zo te kijken he waar is ze nou?

    Dank jullie wel voor het lezen..

    Wat zouden jullie doen, inslapen of veel geld betalen voor een operatie, waarschijnlijk of ze het wel halen of niet?



    Edit: Mijn vader en stiefmoeder hebben het niet echt breed... De operatie koste 700 euro's, en dat hebben ze niet.. Dank jullie wel voor de lieve berichtjes.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 10:18 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik denk dat ik dat geld wel had betaald. Maar misschien had Cindy het toch niet gehaald. Ze was al verzwakt, denk ik dus had ze ook de oude niet meer geworden!


    Firm believer of all that is magic

    Mijn kat is ook heel ernstig ziek geworden vorig jaar. Twee keer zelfs. De eerste keer waren de kansen best positief, dus we hebben een redelijk dure verzorging voor haar betaald en ze is erdoor gekomen. Maar enkele maanden later werd ze weer ziek en was het erger. We hebben toen wederom gekozen voor een (veel duurdere) verzorging en ze is er niet doorgekomen.
    We hebben zo'n 800 euro betaald en dat vind ik het waard. We hebben het geprobeerd. Als mijn ouders hadden gezegd dat we ze moesten laten inslapen, had ik nog de hele tijd met een schuldgevoel gezeten: 'wat als ze het toch had gehaald?'

    Maar veel sterkte, ik weet hoe het voelt een dierbaar dier te moeten verliezen. Denk aan de mooie momenten en koester haar in je gedachten. (flower)


    Let the Night embrace you

    Het hangt een beetje af van de prijs, maar ik zou zo'n hondje waarschijnlijk ook in hebben laten slapen. Dat is misschien ook wel het beste.
    Toch is het erg vervelend voor je, sterkte (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Betalen. Maar dat kunnen we ook. Vanaf het moment dat mijn hondje geboren is hebben we geld opzij gelegd. Hij heeft een spaarpotje als het ware voor eventuele operaties in de toekomst.

    Veel sterkte trouwens.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Iedere situatie is anders, dus ik ga niet zeggen of ik het wel of niet had gedaan.
    Maar wel heel rot voor je. Ik heb vroeger ook 2 Franse Buldogs gehad, dus ik weet hoe leuk ze zijn. Sterkte!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg