• Dat is zo grappig, ik dus gister met een vriend van me,[/beste vriend verder is er niets.] de stad in. En toen moest ik ook even in de livera, je moest hem zien kijken, geniaal. Dus wij lopen die winkel in, en als je dan kijkt. Al die mannen/jongens, staan of nog buiten te wachtten, of heel geintereseerd naar het plafond te kijken, dat is gewoon lachen.^^
    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    xp


    All was well.

    Inderdaad da's echt lachen!^^
    Die durven daar nooit binnengaan, en dan staan die daar zo een beetje verlegen enzo :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik neem altyd myn broer mee (: En die wordt dan knalrood x'D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    nou mijn vrienden gingen gwn bh aantrekken ö

    das pas erg,maar wel lachwekkend :P


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Inderdaad da's echt lachen!^^
    Die durven daar nooit binnengaan, en dan staan die daar zo een beetje verlegen enzo :'D

    Ik dus daar vet aan mark vragen wat ie leuk vind,. wordt ie me daar rood,.geniaal.^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik neem altyd myn broer mee (: En die wordt dan knalrood x'D

    Geweldig!^^
    Nja, maar mijn broers neem ik daar toch mooi niet voor mee eigenlijk x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    nou mijn vrienden gingen gwn bh aantrekken ö

    das pas erg,maar wel lachwekkend :P

    Dat wil ik ook wel eens zien.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Geweldig!^^
    Nja, maar mijn broers neem ik daar toch mooi niet voor mee eigenlijk x'D

    Ik neem 'm altyd éxpres mee omdat hy dan echt voor lul staat (volgens hem x').
    En als hy niet mee gaat neem ik myn pa mee (: Die kykt dan naar de vloer..
    En als hý niet meegaat neem ik een vriend mee x'D En die staat altyd voor de deur van de winkel.
    Maar gay's zyn leuk (: DIE SHOPPEN GEZELLIG MEE


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Dat wil ik ook wel eens zien.


    uhu,is dikke lol x)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Maar gay's zyn leuk (: DIE SHOPPEN GEZELLIG MEE [/i]



    Daar ben ik het dus ZO mee eens


    Sam you're always in our heart[/love]

    Vriend van mij gaat altijd mee als een van de meisjes van onze vriendenclubje een BH ofzo nodig heeft :') Nouja, eigenlijk sleuren we hem mee, maar dat maakt toch niets uit? x]
    Hij zit dan eerst heel geïntresserd te kijken, later pas naar de vloer. :'p


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Dat is altijd zo grappig om te zien.

    Gewone jongens zyn stom. Die gaan vaak niet mee shoppen of doen allerlei rare dingen. Gay zyn pas fun(:. Daar kan je lekker mee roddelen, babbelen &nd héél goed mee shoppen (A)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Zijn wij zo is in Antwerpen en zien we een vriend van ons buiten een lingeriewinkel staan ,, ma zo zielig en alleen de rest was naar binnen gegaan xD
    Nja we gingen gwn is winkels binnen enzo en ne vriend die gaat direct naar de lingerie en begint dat aan te doen xD

    Gewone jongens zyn stom. Die gaan vaak niet mee shoppen of doen allerlei rare dingen. Gay zyn pas fun(:. Daar kan je lekker mee roddelen, babbelen &nd héél goed mee shoppen (A)

    Inderdaad! 1 Van mijn beste vrienden is Gay en Hij is echt lol,hij gaat zo naar binnen in zo'n meidenwinkel en dan roept die zo door die hele zaak: VAN VIND JE VAN DIT,POEP? X'D