• Sinds gisteravond voelt het steeds alsof iets me in de gaten houdt. Ik heb die avond de webcam maar weggestopt en ben gaa slapen waarnaar ik kee rop keer wakker werd. Vanaf het moment dat ik uit mijn bed stapte was dat gevoel, die sfeer er opnieuw. Er hangt nu echt een soort druk op mijn schouders dat ik alles goed meot doen omdat er een zeer kritisch iets met me mee kijkt.

    Nu komen gewoonweg de meest vage redenen in me op. Zoals bijvoorbeeld (nee ik ben niet gelovig, ik heb mijn eige geloof gecreeërd): 'God kijkt naar je, en maakt de beslissing of je in de hemel of hel beland, want je zult niet lang meer leven.' En nee, dit is niets voor mij om te denken, maarik flip 'm gewoon helemaal, ik krijg het er doodsbenauwd van! :"D

    Edit: Buiten het feit dat het vrij ongeloofwaardig klinkt, en ik mezelf nu een beetje een aanstelster vind. Heb ik er een soort van 'vrede' mee kunnen sluiten door te bedenken dat het ook een soort waarschuwing kan zijn :'D

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 13:40 ]


    Let it come and let it be

    District12 schreef:
    Ik voel me ook bekeken. Door Jigsaw, The Grudge Girl, Kalona en Raafspotters.
    Veel succes.


    The odds are néver in our favor.



    Nu ff serieus,
    misschien een geest ofzo?


    26 - 02 - '16

    Misschien is het een druk uit jezelf. Ben je een perfectionist, heb je het gevoel dat altijd alles goed moet gaan? Als dat zo is, misschien laat je geest dat dan blijken door zo'n gevoel.
    Of maak je je ergens zorgen over? Praat je veel tegen je zelf? Ben je vaak alleen?
    Als dat zo is misschien geeft dat het gevoel. Ik praat heel veel tegen me zelf, meer dan tegen anderen. En daardoor heb ik wel eens het gevoel dat ik niet alleen ben, ook al ben ik dat wel. Misschien is het net zo iets.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Frigga schreef:
    Misschien is het een druk uit jezelf. Ben je een perfectionist, heb je het gevoel dat altijd alles goed moet gaan? Als dat zo is, misschien laat je geest dat dan blijken door zo'n gevoel.
    Of maak je je ergens zorgen over? Praat je veel tegen je zelf? Ben je vaak alleen?
    Als dat zo is misschien geeft dat het gevoel. Ik praat heel veel tegen me zelf, meer dan tegen anderen. En daardoor heb ik wel eens het gevoel dat ik niet alleen ben, ook al ben ik dat wel. Misschien is het net zo iets.

    Ik ben ook best wel een perfectionist en af en toe spreek ik mezelf wel streng toe dat ik iets goed moet doen, waarschijnlijk heb je gelijk, dankjewel :3


    Let it come and let it be

    Frigga schreef:
    Misschien is het een druk uit jezelf. Ben je een perfectionist, heb je het gevoel dat altijd alles goed moet gaan? Als dat zo is, misschien laat je geest dat dan blijken door zo'n gevoel.
    Of maak je je ergens zorgen over? Praat je veel tegen je zelf? Ben je vaak alleen?
    Als dat zo is misschien geeft dat het gevoel. Ik praat heel veel ook soms tegen mezelf, meer dan tegen anderen. En daardoor heb ik wel eens het gevoel dat ik niet alleen ben, ook al ben ik dat wel. Misschien is het net zo iets.


    Zoiets dacht ik ook


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right