• Nou, ik was steeds aan het denken over de jongen die ik leuk vindt. En hoe we elkaar nou eigenlijk ontmoet hebben enzo.. En ik vroeg me af hoe dat bij jullie gebeurd is. Ik vertel wel eerst hoe het bij mij gebeurt is (: (Dit wordt een lang verhaal, whaha. loll.)

    Het was een mooie dag in April 2011. Zonnetje scheen, fijne tempratuur, that shit. Dus er was markt in mijn dorp. Ik ga er in me eentje heen en kom mijn ex-bff (toen was ze wel nog m'n bff, haha) en nog een meisje tegen. En dat andere meisje was steeds over die 'ozo leuke jongen' aan het praten. Ze wees hem aan en inderdaad HIJ WAS ZO CUTE! Dus ik en mijn ex-bff nemen een sprint naar hem toe. Ik vraag zo: "Ben jij -naam-" hij zo: "ja" mijn ex-bff zo: "zij wilt naar de bios met je!" hij zo: "ik niet" Ik en me ex-bff kei hard lachen enzo. Maar toen, de dag ging rustig voorbij, nou dat meisje was wel niet zo happy whaha. But. Ik loop 's avonds met de hond door het dorp. BAM. Loopt hij de straat over, naar mij toe. Ik denk meteen: Please, herken me niet, loop door, please! Man, ik schaamde me te pletter. Kom ie zo naar me toe: "echt erg dat zij op mij verliefd is" Ik glimlach wat, loopt ie weg.

    TADA. (:
    Maar nu komt het verhaaltje pas gheghe. Hoe ik dan echt verliefd op hem ben geworden:

    Het is nu iets meer dan 4weken geleden. Mijn zegmaar beste vriendin op mijn nieuwe school begon te zeuren op hyves: er is zo'n knappe jongen op het dansen. Dus ik besluit om langs te gaan. Ik ga er zo heen. Ik loop naar binnen en hij draait zich om. BAM. Jep daar stond ie dan. Ik meteen tegen mijn vriendin: "Is dat hem?!" zei natuurlijk: "Jaah!" ik voelde me zo bescheten zeg. Komt ie zo naar me toe: "Dat meisje was verliefd op me eah, weet wel op de markt". En jep, hij herkende mij ook nog. De rest van het uur keek hij alleen maar naar me, lachte hij alleen maar naar me. Nu een week later (ik heb me ook aangemeld op het dansen, loll) er was zo'n viering. En alleen hij, zijn broer en zus, en ik deden niet mee. Dus ik was gewoon 2uur alleen maar bij hem. We hebben gepraat. Hij is kennelijk verliefd op me geweest. En hij ging met me dansen. En hij was zo geweldig! Ik zwijmel nu steeds terug op die dag. En het aller domste is.. IK KON HEM VOOR APRIL AL! Hij heeft zoiets 8jaar op mijn "buurschool" gezeten. Ik kan hem me wel nog herinneren, hihi.

    Maaarrrr... De vraag: Hoe hebben jullie de jongen ontmoet die je leuk vindt??

    PS: ik heb helaas geen verkering met die jongen )=


    Lots of love (:

    Niet ..


    To infinity and beyond •

    Tijdens vrijwilligerswerk met mentaal gehandicapten en vandaag zijn we een maandje samen ^^


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Hij is de broer van een vriendin van me.
    En het was nooit de bedoeling zwaar verlieft op hem te worden, wat ook deels zijn schuld is, maar ja... wat doe je ertegen. Anyway ik ben hem een soort van aan het proberen te vergeten -in hoeverre dat lukt.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Hij zit op mijn school, lol xd


    Olive

    tot nu toe de jongen die ik leuk vind: een vriendin vroeg of ik langs kwam om de nieuwe vriendin van haar vader en haar zoon te ontmoeten, dus ik dat gedaan met het idee dat die zoon niet veel spannends zou zijn, bleek die zoon best leuk en hebben we contact gehouden en zo zijn we vrienden geworden wat we nu al voor meer dan een jaar zijn, is heel gezellig met z'n drieën

    Tate schreef:
    Hij zit op mijn school, lol xd


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Hahaha, via quizlet :P Zeg maar, Nikki (praktisch mijn buurmeisje) had eerst met hem en zo heb ik hem leren kennen. Eerste 2/3 jaar alleen vrienden geweest, maar toen we opeens allebei single waren toen groeiden we naar elkaar toe. En ja, zo is het zeg maar gekomen ^^
    Ik viel eigenlijk op hem omdat hij precies was wat ik zocht in een jongen ^^ Niet zo klef, heel nuchter en mannelijk, dominant. Mijn vorige vriend was raar, totaal niet dominant, knikte altijd maar ja op wat ik zei, wilde altijd weten wat ik wilde, bah. Mijn huidige vriendje heeft tenminste een eigen wil, karakter. Daar houd ik van, een jongen die weet wat hij wil en niet mij steeds zijn pad laat uitgraven. Natuurlijk is het geven en nemen in een relatie, maar hij hoeft echt niet continu te geven.


    Life is hard and then we die

    THING5 schreef:
    Niet ..


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    THING5 schreef:
    Niet ..


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Niet.
    Forever Alone.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Ik ging naar een dubstep feest waar mijn ex moest draaien, dus ik was daar wel benieuwd naar ook al vind ik het kut muziek. En een vriendin ging daar ook heen met een groep en daar zat hij dus ook bij. (cat) En nu heb ik bijna een maand met hem.


    -

    Niet. Zie 't ook niet gebeuren.


    I can't even think straight.

    Ik zat in de derde klas en het was bijna zomervakantie. We moesten een project doen, waarbij er mensen uit de vijfde klas meehielpen.
    En o man o man, daar stond híj! Ik had meteen iets van: WAUW, he's handsome!
    Helaas vond hij mij niets en nu heb ik nog steeds een soort van crush op hem. Al wordt het wel steeds minder, gelukkig.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Klasgenoot. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik was opzoek naar een muziekdocent, om een of andere rede zijn die nooit te vinden op onze school. Dus ik naar de lerarenkamer, aula, mediatheek, andere aula, onderbouw muziek lokaal en uiteindelijk naar het bovenbouw lokaal. Daar zag ik hem gitaar spelen. Zo. Knap :9~. Ik had hem wel eens zien optreden met zijn band, maar wist niet dat hij bij ons op school zat.
    Sindsdien zeg ik wel eens gedag als ik hem voorbij zie lopen. Verliefd is een groot woord, maar hij is wel erg leuk (bloos). Ik hoop dat ik hem zie bij de jaarlijkse muziekwedstrijd hier waarvan ik weet dat hij ook meedoet.


    i put the fun in funeral