• heeeey quizletters

    ik mag eindelijk in zoveel jaren eens een keertje iets doen met mij kamer. MAAR ik wou eerst behangen maar daar kwam een domper op omdat mijn huidige behang vliesbehang is en er dus niet af kan. Dus ben ik overgestapt op plan B verven. Nu stelde mijn moeder muurstickers voor. Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand een goede betrouware site waar ze muurstickers verkopen? Ik wil bt ook in de stijl van wereldsteden gaan of parijs is me om het even.

    DUS nu wil ik wel eens weten of er mensen zijn met ervaring in muurstickers en waar ze deze gehaald hebben


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik weet niet zeker of je nou echt plaatjes wilt of teksten, maar ik kan me herinneren dat er bij de Action muurstickers waren waar best mooie teksten op stonden. Ik weet alleen niet of ze die nog verkopen.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Ik heb een kleine muursticker, de test: A journey of a thousand miles must begin with a single step. Ze zijn heel makkelijk aan te brengen. Mijne komt uit een locale meubelwinkel. Bij de Ikea hebben ze veel muurstickers, maar dat moet dan weer net zijn wat je zoekt. Het ligt er ook aan wat voor muursticker je wilt en hoe veel muur je wilt bedekken.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Schrijf/teken/schilder het er zelf op?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Muurstickers houden naar mijn ervaring niet erg goed op vliesbehang.
    Ik ben zelf ook aan de slag gegaan met penseel en verf.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Galinda schreef:
    Schrijf/teken/schilder het er zelf op?
    met mijn artistieke talenten? (kuch kuch) dat is nu al naar de maan dan


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Wij hebben een behangwinkel in de buurt en daar kon je gewoon hele mappen halen met allemaal verschillende soorten muurstickers erin. Dus gewoon net als bij normaal behang kiezen. Het was alleen verschrikkelijk duur, dus daarom heb ik nu maar normaal behang (cat)


    From these ashes, I will rise

    heeft iemand een idee van sjablonen?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik heb eventjes wat voor je gezocht, en kwam op [url=http://www.yourdecoshop.nl/nl/Shop/?typeGroup[]=WallTattoo&category[]=GROUPd80226d97007f02241e74a27d19ab9de]dit[/url] uit. De pagina heb ik voor je aangeklikt, aangezien je iets met de wereld wilt. (als ik je goed begrijp.) natuurlijk kan je verder op de site kijken naar leuke dingen (: Overigens zie ik er echt vette dingen tussen zitten!

    EDIT: ik zie dat het wel prijzig is, oei. Maar dan heb je er wel iets moois voor! oh & de link doet raar =s maar je kan er nog op klikken X

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 20:35 ]

    Bieberen schreef:
    Ik heb eventjes wat voor je gezocht, en kwam op [url=http://www.yourdecoshop.nl/nl/Shop/?typeGroup[]=WallTattoo&category[]=GROUPd80226d97007f02241e74a27d19ab9de]dit[/url] uit. De pagina heb ik voor je aangeklikt, aangezien je iets met de wereld wilt. (als ik je goed begrijp.) natuurlijk kan je verder op de site kijken naar leuke dingen (: Overigens zie ik er echt vette dingen tussen zitten!

    EDIT: ik zie dat het wel prijzig is, oei. Maar dan heb je er wel iets moois voor! oh & de link doet raar =s maar je kan er nog op klikken X
    haha maakt niet hoor


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Vliesbehang kan er gewoon af, hoor. Daar ben ik zeker van, aangezien mijn moeder een verf- en behangspeciaalzaak heeft.
    Muurstickers kun je volgens mij gewoon bij de bouwmarkt halen. Houdt er wel rekening mee dat het soms lastig is om een muursticker op te plakken. Als je er een hebt met een groot oppervlak zonder al te veel prielwerk is het niet moeilijk, maar wanneer je iets met fijne krullen en uitstekels hebt, kan het moeilijk worden.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Capricious schreef:
    Vliesbehang kan er gewoon af, hoor. Daar ben ik zeker van, aangezien mijn moeder een verf- en behangspeciaalzaak heeft.
    Muurstickers kun je volgens mij gewoon bij de bouwmarkt halen. Houdt er wel rekening mee dat het soms lastig is om een muursticker op te plakken. Als je er een hebt met een groot oppervlak zonder al te veel prielwerk is het niet moeilijk, maar wanneer je iets met fijne krullen en uitstekels hebt, kan het moeilijk worden.
    ja het kan eraf maar dan moeten we opnieuw plamuren want de ondergrond is dan beschadigd en dat willen mijn ouders niet doen


    Sidera nostra contrahent solem lunamque