• Mijn vader nam vandaag de telefoon aan en toen begon ie te praten enzo. Bleek het mijn mentor te zijn, die vanavond langs wou komen maar mijn vader wist dat gelukkig te voor komen door te zeggen dat we vanavond visite krijgen omdat hij vandaag jarig is. Maar nou komt mijn mentor morgen maar het grote probleem is, mijn moeder & ik mogen mijn mentor niet zo. Mijn moeder noemt hem ook pipo als ze over hem praat.

    En hij wil dus kijken naar mijn leefomstandigheden volgens mijn vader, wat ik de grootste onzin ooit vind maar mijn vader vind het wel goed want zo laat ie zien dat hij geïterreseerd daarin is. Ik heb die man altijd al een beetje vreemd gevonden maar nu helemaal.

    Maar wat vinden jullie ervan en heeft jullie mentor dit ooit gedaan?


    Physics is awesome

    Wij hadden dat jaarlijks...? Op de middelbare school, dat je mentor even langs kwam?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Bij mij niet maar op mijn nieuwe school is dit blijkbaar gebruikelijk


    Physics is awesome

    Uhm bij ons komen mentoren niet thuis langs, dat is raar.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Waarom mogen jullie hem niet? & mijn mentor komt nooit langs, gelukkig maar. (cat)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Hustlers schreef:
    Uhm bij ons komen mentoren niet thuis langs, dat is raar.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hustlers schreef:
    Uhm bij ons komen mentoren niet thuis langs, dat is raar.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hustlers schreef:
    Uhm bij ons komen mentoren niet thuis langs, dat is raar.


    Lol, ik zou mijn mentor niet op de bank willen hebben bij me thuis D:


    SLOAN.

    Mijn mentor komt niet thuis. Wij hebben gewoon van die ouderavonden op school.


    Danmarks Dynamite.

    Dafuq, nee. Wat moet de mentor bij mij? Niet dat ik een mentor meer heb.


    No growth of the heart is ever a waste

    Luther schreef:
    Waarom mogen jullie hem niet? & mijn mentor komt nooit langs, gelukkig maar. (cat)


    We mogen hem niet omdat hij er niet was tijdens een voorlichtingsavond op een hbo-school en dat terwijl hij had beloofd om er te zijn. En omdat hij aan het begin zei dat ik stout was geweest omdat ik geen informatica had gekozen, dat is namelijk het vak dat hij geeft en hij vraagt soms echt duidelijk om aandacht.


    Physics is awesome

    Hustlers schreef:
    Uhm bij ons komen mentoren niet thuis langs, dat is raar.


    Firm believer of all that is magic

    Lol, ik ben blij dat onze mentoren nog nooit thuis bij ons zijn geweest. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Eyes schreef:
    (...)

    We mogen hem niet omdat hij er niet was tijdens een voorlichtingsavond op een hbo-school en dat terwijl hij had beloofd om er te zijn. En omdat hij aan het begin zei dat ik stout was geweest omdat ik geen informatica had gekozen, dat is namelijk het vak dat hij geeft en hij vraagt soms echt duidelijk om aandacht.


    ... brrr, wat een engerd.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Hustlers schreef:
    Uhm bij ons komen mentoren niet thuis langs, dat is raar.


    life is like a wave. you can't change the way it breaks, but you can change the way you ride it.

    Luther schreef:
    (...)

    ... brrr, wat een engerd.


    Gelukkig kan ik het wel vinden met mijn co-mentorix, bij mij op school hebben twee mentoren of een mentor & mentorix per klas


    Physics is awesome