• Mijn vader nam vandaag de telefoon aan en toen begon ie te praten enzo. Bleek het mijn mentor te zijn, die vanavond langs wou komen maar mijn vader wist dat gelukkig te voor komen door te zeggen dat we vanavond visite krijgen omdat hij vandaag jarig is. Maar nou komt mijn mentor morgen maar het grote probleem is, mijn moeder & ik mogen mijn mentor niet zo. Mijn moeder noemt hem ook pipo als ze over hem praat.

    En hij wil dus kijken naar mijn leefomstandigheden volgens mijn vader, wat ik de grootste onzin ooit vind maar mijn vader vind het wel goed want zo laat ie zien dat hij geïterreseerd daarin is. Ik heb die man altijd al een beetje vreemd gevonden maar nu helemaal.

    Maar wat vinden jullie ervan en heeft jullie mentor dit ooit gedaan?


    Physics is awesome

    Hermes schreef:
    (...)

    Lol, ik zou mijn mentor niet op de bank willen hebben bij me thuis D:

    ZAYNSHAIR schreef:
    Mijn mentor komt niet thuis. Wij hebben gewoon van die ouderavonden op school.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Hustlers schreef:
    Uhm bij ons komen mentoren niet thuis langs, dat is raar.


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    oké dat is nieuw voor mij dat de mentor bij je thuis wilt komen.


    Ivar Oosterloo.

    Ik heb geen mentor, maar goed.
    Zo iemand zou toch echt niet bij mij thuis moeten langskomen hoor. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Hustlers schreef:
    Uhm bij ons komen mentoren niet thuis langs, dat is raar.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    ZAYNSHAIR schreef:
    Mijn mentor komt niet thuis. Wij hebben gewoon van die ouderavonden op school.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    mijn exmentor dacht dat je systematisch pesten op kon lossen door erover te praten...

    *Kuch* lukt niet!
    dat probeerden de mentoren in klas 1 en 2 ook al, dus dan zal het in klas 3 ook wel niet lukken xD

    maar mijn mentor nu (4e) is heel lief en luistert echt heel goed..
    best EVUURR

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 21:07 ]


    you make everything seem so possible <3

    Moet mijn coach (mentor) vooral doen. Mijn vader laat haar alle hoeken van de kamer zien, haha.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Hustlers schreef:
    Uhm bij ons komen mentoren niet thuis langs, dat is raar.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Sorry dat ik het zeg, maar jouw mentor klinkt als een vieze engerd. (cat)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    ZAYNSHAIR schreef:
    Mijn mentor komt niet thuis. Wij hebben gewoon van die ouderavonden op school.

    Lol? Mijn mentor (heb ik niet, maar laten we zeggen klastitularis)... Hoh, moest hij naar mijn huis komen, HAHA, -nee- niet goed. Wat zou die sukkel in godsnaam over mij kunnen zeggen? Ik durf te wedden dat hij niet eens weet wat ik doe in zijn klas (niets, dat is het)
    Wij hebben oudercontact. Laatste oudercontact:
    Hij: "Hallo, ja, ik ben eindelijk klaar, ja." (over de tafel zetten voor het oudercontact) "Dit zijn de punten. Het is een groepsgemiddelde, dat is anders dan het klasgemiddelde. Iedereen die zoveel uur heeft, het gemiddelde daarvan."
    Mama: "Alléé, is dat je totaal? Dat is goed, hé"
    Hem: "Ja"
    *wij vertrekken*


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Bij ons komen ze normaal ook niet thuis, maar in de tweede kwam mijn mentor op bezoek bij een klasgenootje omdat ze heel lang ziek was.


    Take risks and conquer your fears.

    Hustlers schreef:
    Uhm bij ons komen mentoren niet thuis langs, dat is raar.


    I'm just a little girl in a big mean world.