• Mijn vader nam vandaag de telefoon aan en toen begon ie te praten enzo. Bleek het mijn mentor te zijn, die vanavond langs wou komen maar mijn vader wist dat gelukkig te voor komen door te zeggen dat we vanavond visite krijgen omdat hij vandaag jarig is. Maar nou komt mijn mentor morgen maar het grote probleem is, mijn moeder & ik mogen mijn mentor niet zo. Mijn moeder noemt hem ook pipo als ze over hem praat.

    En hij wil dus kijken naar mijn leefomstandigheden volgens mijn vader, wat ik de grootste onzin ooit vind maar mijn vader vind het wel goed want zo laat ie zien dat hij geïterreseerd daarin is. Ik heb die man altijd al een beetje vreemd gevonden maar nu helemaal.

    Maar wat vinden jullie ervan en heeft jullie mentor dit ooit gedaan?


    Physics is awesome

    Mijn mentor van de eerste en tweede is ook wel eens langsgeweest, geloof ik. Als je gaat protesteren daar tegen, dan heb je pas een probleem.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Op de basisschool was 1x een lerares bij ons thuis geweest. maar omfg, als me mentor bij ons zou komen, nooo thanks! Sterkte. (:


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Hustlers schreef:
    Uhm bij ons komen mentoren niet thuis langs, dat is raar.


    Happy Birthday my Potter!

    Gelukkig niet, nee. Mag hij dat wel? Volgens mij zijn dat zijn zaken helemaal niet, thuis is thuis en geen school.


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    Gelukkig niet, nee. Mag hij dat wel? Volgens mij zijn dat zijn zaken helemaal niet, thuis is thuis en geen school.


    Vind ik dus ook maar mijn mentor en mijn vader denken daar dus anders over. Van mijn moeder hoeft die pipo niet te komen maar ja, hij komt


    Physics is awesome

    Ik had dat alleen in de brugklas, dat mijn mentor langs kwam.


    Destroy what destroys you.

    Best raar idd

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 16:56 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    LaJoie schreef:
    Gelukkig niet, nee. Mag hij dat wel? Volgens mij zijn dat zijn zaken helemaal niet, thuis is thuis en geen school.


    Ik heb nog nooit meegemaakt dat een mentor op bezoek kwam.. wtf :')


    -

    Genius schreef:
    Ik heb nog nooit meegemaakt dat een mentor op bezoek kwam.. wtf :')


    everything, in time

    Dat is toch heel normaal? Bij ons was het in de brugklas standaard dat je mentor kennis kwam maken bij jou thuis, alleen in de hogere klassen wordt dit niet meer gedaan.


    “Love is a contradiction.”

    Nope. Best vreemd idd.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    ZAYNSHAIR schreef:
    Mijn mentor komt niet thuis. Wij hebben gewoon van die ouderavonden op school.

    -dubbelpost-

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 17:30 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Niks tegen mijn mentor, ze is hartstikke aardig maar ik hoef haar écht niet thuis.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."