• Hai. Ik ben FAAL CEE ACHTTIEN en ik open een RPG. Omdat ik dat leuk vind :].
    Thanks to Progeenie die vond dat het tijd werd om onze eigen RPG te openen. And thanks to Nynke die de cover heeft gemaakt.

    Question: wat is een RPG.
    Answer: Klik hier. Doe het, doe het. I know you want it. Don't be scared, nothing much will happen.


    Duitsland 1942: Een jaartal dat de geschiedenis in zal gaan als een storm van gebeurtenissen. Met de Tweede Wereldoorlog in volle gang aan de oppervlakte, heeft niemand oog voor een andere soort oorlog die zich tussen de vechtende soldaten en lijdende mensen plaatsvindt: een duistere oorlog tussen vampiers. In een voor hen zeer gunstige tijd waar het mensenbloed vloeit als nooit tevoren, besluiten de eeuwenoude Europese aristocratische vampierleiders Caellum en Alchar hun clans te versterken en de vampieroorlog nieuw leven in te blazen, buiten het oog van de rumoerige maatschappij. Hun doel: de andere clan vernietigen en de machtigste groep vampiers worden die de onderwereld ooit heeft gekend. Hun middelen: kracht en aantallen. Het ultieme wapen waar de twee leiders op azen: Een eeuwenoude verloren ketting die de drager ervan onmenselijke kracht geeft. In ruil voor het recht van het dragen ervan, wordt de ziel aan de duivel verkocht.
    In ruil voor het participeren in een clan wordt de vampier bescherming en rijkdom beloofd.
    Er is geen ruimte voor Einzelgängers, vampiers die zich bewust afzijdig houden van de oorlog. De vampierclans kennen een zero tolerancebeleid en zullen deze vampiers als ze eenmaal zijn opgespoord, overhalen om zich bij hen aan te sluiten of te vernietigen.

    Maar wat zal er met hun plannen gebeuren als de vampiers onvoorzichtig worden door het vloeiende mensenbloed en hun ras zo blootstellen, tegen wil en dank? Zal de oorlog veranderen in een oorlog die niet alleen gericht is tegen de mensheid, maar ook tegen de wezens van de onderwereld zelf? Of zullen enkele menselijke opportunisten hun slag slaan en proberen de Einzelgängers over te halen deel uit te maken van de menselijke oorlog en hen zo van een onbeperkte voorraad bloed kunnen voorzien en beter nog; misschien zelfs macht in de wereld van de mensen.
    En mag men er wel zo zeker vanuit gaan dat de ketting die onmetelijke kracht schenkt, wel in handen van een vampier terechtkomt?

    Don’t look at the future, don’t look at the past. Our time has come, right here and right now. We will fight for our right and seize power!

    Tiny reminders.
    • Vampiers zijn niet te doden met loden kogels, alleen met zilveren kogels en wapens en daglicht.
    • Vampiers kunnen zich niet voortplanten met mensen. Ja, seks hebben kan wel.
    • Vampiers kunnen een beperkte tijd zonder bloed. Langer als mensen zonder voedsel kunnen, maar afhankelijk van hun lichamelijke inspanningen op regelmatige basis.
    • Kledij beschermt vampiers tegen daglicht. Blote lichaamsdelen zijn er erg vatbaar voor.

    Houd er alsjeblieft rekening mee dat het verhaal zich afspeelt in Duitsland en niet aan één van de twee fronten. Dit is bewust gedaan om andere rollen in landen waarmee Duitsland in oorlog is ook een kans te geven mee te doen als spion, militair oid om het machtscentrum aan te vallen/infiltreren, en tevens Duitse burgers een rol te laten spelen, in case people don’t want to participate as a military.

    Raadpleeg de story voor een beeld van de tijdsgeest.

    Rollen [Mens].
    Mogelijke suggesties: Soldaat in opleiding van de Wehrmacht/SS, lid van de Hitlerjugend (voor jongens) Bund Deutscher Mädel (voor meisjes), één van de nazi partijleiders (bijv. Adolf Hitler), generaal/officier, burger, verzetslid, onderduiker, spion.

    Emily Jessica Grace (20) - Spion. By Clubbed.
    Lise Jager (20) - Burger/onderduiker. By Progeny.
    Viktoria Laden (23) - Krijgsgevangene. By PukkelXDing.


    Rollen [Vampier].

    Mogelijke suggesties: Eén van de twee clanleiders, clanleden, einzelgängers, vrouw van één van de twee clanleden, verrader binnen de clan.

    Shadé Aili Aonani (20) - Einzelgänger. By Gancanagh.
    Fjodor Iljitsj Nazarov (24/108) - Einzelgänger/RA soldier. By C18.
    Dawn Franklin (20/112) - Spion/clanlid. By RainbowDay.
    Brigitta Gretel Schröder (16) - Lid Hitlerjugend/vampier. By Chemist.
    Jena Berkhoff (19/20) - Einzelgänger. By JaiRy.
    Sarah Louise Wagner (7) - Clanlid. By Proprius.
    Lirit Isolde Hildegard (20/606) - Einzelgänger/verrader. By Scrooge.


    Tiny reminders voor het spelen. Mist hier nog een goeie regel, meld het :]. Het is vakantie, dus ik kan best een dingetje of twee over het hoofd hebben gezien. Normaal ook, daar niet van.
    - Gelieve geen drieregelposts. Als je geen inspiratie hebt, voel je vrij om, om hulp te roepen of wacht tot de inspiratie weer vloeit.
    - Geen personages doden zonder toestemming van de speler. Ernstig verwonden, verminken, verkrachten, martelen en beroven mag wel. War, y’know.
    - Dit is een RPG die zich afspeelt in de geschiedenis, for fun dus en geen geschiedenistoets die je moet leren. Je wordt niet tegen de muur gezet als je wat tijdsfouten maakt.
    - Geen beslissingen voor andermans personages maken en perfect players maken.


    Last, but not least: Viel Spaß!

    Invulshizzle:
    Rol.
    Naam:
    Ras [mens/vampier]:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 dec 2011 - 14:47 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Yesh, but sadly enough she's not mine. :(


    But GLADLY enough, I can get along with you. D: Imagine how awkward this would be if I hated you.(joehoe)


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    But GLADLY enough, I can get along with you. D: Imagine how awkward this would be if I hated you.(joehoe)
    That would be awkward indeed.


    Life is hard and then we die

    C18 schreef:
    @ Vluuv: Ja klopt, andere Fjodor heeft langer haar, vaak in een staart ^^. Oh kutjes, hun achternamen lijken wel op mekaar. Naja, dan wijzig ik de achternaam van deze Fjodor wel D:.

    Haha en nee, tis geen Fedor en hij is niet gothic x'D. Hoewel die namen inderdaad aan mekaar verwant zijn.


    I knew it! Achternamen lijken trouwens niet heel veel op elkaar, behalve dat ze beide Russisch zijn en beide met een K beginnen c: Or at least I suppose they're Russian.
    Als je Fjodor Kharkov opzoekt op google afbeeldingen is het eerste wat je ziet trouwens Fjodor :x

    Sam, sorry dat we je topic verkrachten ;( Als je wil dat ik de niet-rol reacties verwijder geef je maar een gil ^^


    Life is hard and then we die

    Haha klopt, his name is now Fjodor Nazarov :Y).
    Kay, laten we nu inderdaad maar enigszins proberen ontopic te blijven :'D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ga slapen, morgen vroeg op. _O_
    Hoop dat er meer mensen gaan joinen btw.
    (wbw)


    everything, in time

    Slaapze. And hoping the same _O_.
    Ik peer 'm ook zo om te gaan pitten :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Moet'k óók nog 'n naam verzinnen o__o Ieks


    "I shut my eyes in order to see.'

    *gaat ding invullen*
    Altijd leuk een naam vinden ._.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Graf of Wolff vind ik vette Duitse achternamen, mocht iemand d'r behoefte aan hebben :Y). Of neem gewoon zo'n vette adellijke naam, von Lowikhoven ofzo (weet niet hoe ik puntjes doe op mac).


    No growth of the heart is ever a waste

    Rol.Spion , maar een clanlid.
    Naam:Dawn Franklin
    Ras [mens/vampier]: Vampier
    Leeftijd: 20 in vampier jaren 112
    Uiterlijk:


    Ze heeft licht blauwe ogen die bijna grijs lijken.Ze is 1.75m. Haar haar is rood en half lang. Meestal draagt ze het in een staart of in een vlecht.
    Innerlijk:Ze is erg mysterieus. Ze probeert zo weinig om te gaan met vampiers en meer met mensen . Ze wilt informatie langzaam uit ze halen. Ze is niet zo snel meelevend, maar berijpt wel wanner ze het moet zijn. Ze is geen snelle helper.Ze kent bijna geen angst, omdat ze vroeger als mens dat ook niet was. Ze kan erg goed liegen en herkent meteen het verschil wanner een mens liegt. Ze is erg slim en heeft een hekel als de vrouw minderwaardig word gezien.
    Extra:Ze leeft in een stad in Duitsland en werkt ook bij het Duitse leger . Ze is een Spion van Engeland, waar ze oorspronkelijk vandaan komt. De Engelse geheime dienst weet wat ze is, maar de Duitsers niet. Daarom is het extra makkelijk om een moord te plegen zonder de schuld te krijgen. Ze zit in een clan, maar komt daar zelden. Vaak brengt ze nieuws mee.
    Ook is ze 1 van de weinige die de hele dag in het zonnetje kan staan. Als kind verbrande ze nooit en als vampier werd het een voordeel. In de winter en herfst kan ze lopen wat ze maar wilt. In de zomer en lente moet ze oppassen. Als ze de hele dag in het zonnetje loopt krijg ze wel pijn, maar echt verbranden doet ze niet. Ook dit gebruikt ze in haar voordeel.


    Ik heb nog nooit zo'n lange rol gemaakt ;D. Ik had inspiratie :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Super, zal zo de lijst updaten! Inclusief leeftijden, is ook wel handig :'D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zoek al 'n halfuur naar 'n goede foto 8) *Picky*


    "I shut my eyes in order to see.'

    Kunnen we niet alvast beginnen ;D? Als de rest online komt :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik ben nu logeren bij Krull, dus zal het topic pas morgenavond openen :]. Ondertussen mogen mensen zich nog aanmelden, if they like :Y).


    No growth of the heart is ever a waste