• Hai. Ik ben FAAL CEE ACHTTIEN en ik open een RPG. Omdat ik dat leuk vind :].
    Thanks to Progeenie die vond dat het tijd werd om onze eigen RPG te openen. And thanks to Nynke die de cover heeft gemaakt.

    Question: wat is een RPG.
    Answer: Klik hier. Doe het, doe het. I know you want it. Don't be scared, nothing much will happen.


    Duitsland 1942: Een jaartal dat de geschiedenis in zal gaan als een storm van gebeurtenissen. Met de Tweede Wereldoorlog in volle gang aan de oppervlakte, heeft niemand oog voor een andere soort oorlog die zich tussen de vechtende soldaten en lijdende mensen plaatsvindt: een duistere oorlog tussen vampiers. In een voor hen zeer gunstige tijd waar het mensenbloed vloeit als nooit tevoren, besluiten de eeuwenoude Europese aristocratische vampierleiders Caellum en Alchar hun clans te versterken en de vampieroorlog nieuw leven in te blazen, buiten het oog van de rumoerige maatschappij. Hun doel: de andere clan vernietigen en de machtigste groep vampiers worden die de onderwereld ooit heeft gekend. Hun middelen: kracht en aantallen. Het ultieme wapen waar de twee leiders op azen: Een eeuwenoude verloren ketting die de drager ervan onmenselijke kracht geeft. In ruil voor het recht van het dragen ervan, wordt de ziel aan de duivel verkocht.
    In ruil voor het participeren in een clan wordt de vampier bescherming en rijkdom beloofd.
    Er is geen ruimte voor Einzelgängers, vampiers die zich bewust afzijdig houden van de oorlog. De vampierclans kennen een zero tolerancebeleid en zullen deze vampiers als ze eenmaal zijn opgespoord, overhalen om zich bij hen aan te sluiten of te vernietigen.

    Maar wat zal er met hun plannen gebeuren als de vampiers onvoorzichtig worden door het vloeiende mensenbloed en hun ras zo blootstellen, tegen wil en dank? Zal de oorlog veranderen in een oorlog die niet alleen gericht is tegen de mensheid, maar ook tegen de wezens van de onderwereld zelf? Of zullen enkele menselijke opportunisten hun slag slaan en proberen de Einzelgängers over te halen deel uit te maken van de menselijke oorlog en hen zo van een onbeperkte voorraad bloed kunnen voorzien en beter nog; misschien zelfs macht in de wereld van de mensen.
    En mag men er wel zo zeker vanuit gaan dat de ketting die onmetelijke kracht schenkt, wel in handen van een vampier terechtkomt?

    Don’t look at the future, don’t look at the past. Our time has come, right here and right now. We will fight for our right and seize power!

    Tiny reminders.
    • Vampiers zijn niet te doden met loden kogels, alleen met zilveren kogels en wapens en daglicht.
    • Vampiers kunnen zich niet voortplanten met mensen. Ja, seks hebben kan wel.
    • Vampiers kunnen een beperkte tijd zonder bloed. Langer als mensen zonder voedsel kunnen, maar afhankelijk van hun lichamelijke inspanningen op regelmatige basis.
    • Kledij beschermt vampiers tegen daglicht. Blote lichaamsdelen zijn er erg vatbaar voor.

    Houd er alsjeblieft rekening mee dat het verhaal zich afspeelt in Duitsland en niet aan één van de twee fronten. Dit is bewust gedaan om andere rollen in landen waarmee Duitsland in oorlog is ook een kans te geven mee te doen als spion, militair oid om het machtscentrum aan te vallen/infiltreren, en tevens Duitse burgers een rol te laten spelen, in case people don’t want to participate as a military.

    Raadpleeg de story voor een beeld van de tijdsgeest.

    Rollen [Mens].
    Mogelijke suggesties: Soldaat in opleiding van de Wehrmacht/SS, lid van de Hitlerjugend (voor jongens) Bund Deutscher Mädel (voor meisjes), één van de nazi partijleiders (bijv. Adolf Hitler), generaal/officier, burger, verzetslid, onderduiker, spion.

    Emily Jessica Grace (20) - Spion. By Clubbed.
    Lise Jager (20) - Burger/onderduiker. By Progeny.
    Viktoria Laden (23) - Krijgsgevangene. By PukkelXDing.


    Rollen [Vampier].

    Mogelijke suggesties: Eén van de twee clanleiders, clanleden, einzelgängers, vrouw van één van de twee clanleden, verrader binnen de clan.

    Shadé Aili Aonani (20) - Einzelgänger. By Gancanagh.
    Fjodor Iljitsj Nazarov (24/108) - Einzelgänger/RA soldier. By C18.
    Dawn Franklin (20/112) - Spion/clanlid. By RainbowDay.
    Brigitta Gretel Schröder (16) - Lid Hitlerjugend/vampier. By Chemist.
    Jena Berkhoff (19/20) - Einzelgänger. By JaiRy.
    Sarah Louise Wagner (7) - Clanlid. By Proprius.
    Lirit Isolde Hildegard (20/606) - Einzelgänger/verrader. By Scrooge.


    Tiny reminders voor het spelen. Mist hier nog een goeie regel, meld het :]. Het is vakantie, dus ik kan best een dingetje of twee over het hoofd hebben gezien. Normaal ook, daar niet van.
    - Gelieve geen drieregelposts. Als je geen inspiratie hebt, voel je vrij om, om hulp te roepen of wacht tot de inspiratie weer vloeit.
    - Geen personages doden zonder toestemming van de speler. Ernstig verwonden, verminken, verkrachten, martelen en beroven mag wel. War, y’know.
    - Dit is een RPG die zich afspeelt in de geschiedenis, for fun dus en geen geschiedenistoets die je moet leren. Je wordt niet tegen de muur gezet als je wat tijdsfouten maakt.
    - Geen beslissingen voor andermans personages maken en perfect players maken.


    Last, but not least: Viel Spaß!

    Invulshizzle:
    Rol.
    Naam:
    Ras [mens/vampier]:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 dec 2011 - 14:47 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Cumberbatch schreef:
    Ik twijfel ook nog, aangezien ik nu al moeite heb met de RPG's waarin ik mee doe, weet ik niet of ik er nog één bij kan nemen.

    Misschien later :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zal de story eens bekijken en maak morgen misschien alsnog een personage aan, een simpele burger.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Rol: Amerikaanse Soldaat
    Naam: Adrian Duncan Ross
    Ras: Mens
    Leeftijd: 23
    Uiterlijk:


    Klik voor groter plaatje c:
    Innerlijk: Meh, geen idee, dat zie ik wel tijdens het schrijven c:
    Extra: Hij draagt een ketting met een zilveren kruisje om zijn hals. Niet dat hij nu zo’n vrome Christen is, maar hij heeft het geërfd van zijn oma, en kon het niet over zijn hart verkrijgen het kleinood weg te gooien.


    Rol: Vrouw van Alchar
    Naam: Pandora Zaryn
    Ras: Vampier
    Leeftijd: 478, gebeten toen ze 25 was.
    Uiterlijk:


    Pandora heeft donkerbruine haren en lichte, groene irissen met een donkerbruin randje.
    Innerlijk: Pandora is een zachtaardige, vriendelijke vrouw. Ze heeft echter in al haar levensjaren een grote minachting ontwikkeld voor het menselijke ras, en de laatste gebeurtenissen op het gebied van oorlog hebben daar nog een flinke dosis walging aan toegevoegd. Voor haar zijn mensen om te eten, je mee te vermaken en als ze echt speciaal zijn soms om de clan aan te sterken. Aangezien Pandora een hoge positie bekleedt in de Alchar Clan heeft ze niet snel respect voor mensen, behalve voor haar echtgenoot en sommige van de hoogste piefen uit de Clan. (Wat is het meervoud van hoge pief? Pieven of Piefen? Mijn spellingscontrole zegt piefen maar dat ziet er vreemd uit =-=)

    Ik denk dat ze zo klaar zijn, maar misschien pas ik nog wat kleins aan later :3

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 20:32 ]

    Kunnen jullie nog een mannelijke vampier gebruiken? (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Yep! Of course :Y). Graag zelfs, aangezien we mannen tekort komen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Oké, dan heb ik hier versterking; meet Vidic :Y)


    Rol: Kapitein in de clan van Alchar
    Naam: Vidic Zeitlin
    Ras [mens/vampier]: vampier, clanlid Alchar
    Leeftijd: 334, uiterlijk lijkt hij 26
    Uiterlijk: Vidic is groot (1m84) en gespierd, met brede schouders. Hij heeft blauwe ogen, bruin, kort haar en soms een licht stoppelbaardje uit nonchalance, zeker niet uit berekende ijdelheid.
    Innerlijk: Voor Vidic heiligt het doel de middelen. Hij is een echte militair, hard en streng als het nodig is. Hij is betrouwbaar, loyaal en eerlijk tot zover hem dat uitkomt. Hij vertrouwt doorgaans enkel zichzelf. Vidic is normaal erg beheerst, maar eens hij kwaad is, is hij furieus. Dan kan alles wat breekbaar is in zijn omgeving er aan geloven.
    Hij is trots en gaat geen uitdaging uit de weg. Doorgaans is hij realistisch ingesteld, maar dat sluit niet uit dat hij van risico’s houdt als ze het nemen waard zijn.
    Extra: Vidic kijkt neer op mensen omdat ze zo kwetsbaar en kortzichtig zijn.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 19:03 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Wow, die rol is zo awesome.o.o


    everything, in time

    Thanks (:
    Eh, wil er iemand zo goed zijn een samenvatting te geven van de RPG? Wie is waar etc. dan kan ik inspringen
    :Y)

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 19:22 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Epische shit man _O_ (Zoals altijd bij jouw rollen :x)

    Trouwens, Shogun, wou jij Alchar nog aanmaken? Want dan kan ik namelijk wat makkelijker inspringen met Pandora c:

    Okay guys, ik ga jullie eens in de rollenlijst (in het RPG-topic) flikkeren :].
    Ik ben de laatste tijd niet echt consequent met de RPG's bijhouden geweest door vermoeidheid, butyeah, I'll fix it now.

    &Ja, ik ben nog aan het zoeken naar een gedegen afbeelding voor Alchar ^^.

    @ Sid: Atm zijn de vampiers Jena (einzelganger) en Fjodor met elkaar aan het praten in de bossen bij Lises huis (een sterveling waar Fjodor (einzelganger) bij in de schuur is).

    Sarah Louise (een klein vampiermeisje) en Dawn Franklin praten ook met elkaar, maar die hebben een tijdje niks van zich laten horen.


    No growth of the heart is ever a waste

    All right, ik snap 't. Well, I'm looking forward to it ^-^

    Oke, lijst is in de RPG geupdate, nu ga ik eens wat zoeken voor Alchar ;].


    No growth of the heart is ever a waste

    Henry :9~

    Boodschap van algemeen nut

    Nee, sorry dat ik hier even binnensluip (A) Henry Cavill is gewoon te lekker om zonder commentaar te laten passeren :Y)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    @Shogun: Oké, bedankt. Maar als jij Alchar gaat maken, dan ga ik nog even wachten met iets te posten (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Archer schreef:
    Henry :9~

    Boodschap van algemeen nut

    Nee, sorry dat ik hier even binnensluip (A) Henry Cavill is gewoon te lekker om zonder commentaar te laten passeren :Y)


    Eric Northman.


    everything, in time