• Wat zou jij tegen de jongen die je leuk vindt zeggen, als je het durfde?

    Ik: Dat hij niet naar de gene om zich heen moet kijken, stoppen met die flauwekul van stoer doen. Ik houd van je, om hoe je bent, want ik weet dingen van je, die niemand weet. Ik ken jou gevoelige kant, die je hebt open gesteld tegen mij. Alsjeblieft sluit me niet weg. Ik houd van je. Maar helaas ben jij bezet.

    ~Ik zou het alleen nooit durven te zeggen..


    Swag,♥ Van Inge(L)

    "Wil je alsjeblieft mn hand vast houden?"


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Dan zou ik eigenlijk toch wel eens een crush moeten hebben. Heb ik niet, nooit gehad, weet niet waarom.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Chemist schreef:
    (...)

    Ik zeg veel tegen hem, maar niet alles. Dingen zoals: "Wat is buitenspelval?" hoef je niet te vragen, dat moet je WETEN. Lololol


    Ohmy, wat is dat?! Echt srsly, i dont know that! Mijn vriend kijkt geen voetbal ( toch? -.-' ) maar kijkt southparc, family guy etc. ( onzin dus )


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    JaiRy schreef:
    (...)

    Ohmy, wat is dat?! Echt srsly, i dont know that! Mijn vriend kijkt geen voetbal ( toch? -.-' ) maar kijkt southparc, family guy etc. ( onzin dus )


    Meestal kijken we Mythbusters of Brainiac, maar als FC Twente speelt MOETEN we kijken... Sindsdien houd ik -gedwongen- van FC Twente.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Chemist schreef:
    (...)

    Meestal kijken we Mythbusters of Brainiac, maar als FC Twente speelt MOETEN we kijken... Sindsdien houd ik -gedwongen- van FC Twente.


    Ugh, ik ben ZO blij dat hij hier alleen voetbal kijkt als het nederlands elftal tijden EK of WK moet voetballen :'D En dan nog moet je me vooral niet gaan vragen wat 'buitenspelval' is ><


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    JaiRy schreef:
    (...)

    Ugh, ik ben ZO blij dat hij hier alleen voetbal kijkt als het nederlands elftal tijden EK of WK moet voetballen :'D En dan nog moet je me vooral niet gaan vragen wat 'buitenspelval' is ><


    Buitenspel is het aanspelen van de bal aan een teamlid als er geen tegenstander meer tussen het teamlid en het doel staat. Het is geen buitenspel als degene die de bal heeft even doorpingelt naar voren en hem erin knalt. BuitenspelVAL is als de ploeg terug trekt als zijn tegenstander de bal heeft en hem dreigt over te spelen aan een speler die dichter bij het doel staat. Dat dus. Kort uitgelegd.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Chemist schreef:
    (...)

    Buitenspel is het aanspelen van de bal aan een teamlid als er geen tegenstander meer tussen het teamlid en het doel staat. Het is geen buitenspel als degene die de bal heeft even doorpingelt naar voren en hem erin knalt. BuitenspelVAL is als de ploeg terug trekt als zijn tegenstander de bal heeft en hem dreigt over te spelen aan een speler die dichter bij het doel staat. Dat dus. Kort uitgelegd.


    Ohhja, juistem. Gaat me vast nog een keer uitgelegd worden aangezien ik dit over een half uur alweer vergeten ben ><
    Tnxs voor de explanation!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    JaiRy schreef:
    (...)

    Ohhja, juistem. Gaat me vast nog een keer uitgelegd worden aangezien ik dit over een half uur alweer vergeten ben ><
    Tnxs voor de explanation!


    Haha, lol. Ik voetbal nooooit. Alleen als ik in een gekke bui ben en het regent, dan kun je van die heerlijke modder-slidings maken.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik heb momenteel niet echt een crush (':


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Chemist schreef:
    (...)

    Haha, lol. Ik voetbal nooooit. Alleen als ik in een gekke bui ben en het regent, dan kun je van die heerlijke modder-slidings maken.


    Haha, ik ook niet. Hooguit een paar keer balletjes getrapt in de achtertuin bij mijn moeder met me broertjes maar verder... Modder-slidings maken kan dan wel weer erg vet zijn ( ja, soms ben ik net een klein kind ).

    -kuch- beetje oftopic, anyhow..


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Get your ass back to my town and kiss me until... Whatever, just kiss me. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Foxfaces schreef:
    Get your ass back to my town and kiss me until... Whatever, just kiss me. (cat)


    Okay :Y)
    *stapt op trein*


    quidquid excusatio prandium pro

    Waarom ben je zo onbereikbaar ;-;


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Dat ik van hem hou. Dat hij voor altijd de mijne is en hij mij de gelukkigste 5 en een half jaar van mijn leven heeft gegeven. En dat zodra we 18 zijn gaan trouwen en samenwonen.

    'Alsjeblieft, stop je te gedragen als een klootzak, ik ben niet de enige die je er pijn mee doet. Je bent het voor jezelf aan het verpesten, word volwassen voordat het te laat is en al je vrienden je in de steek laten.'

    Ja, mijn crush is een beetje zijn eigen sociale leven overhoop aan het gooien en dat heeft hij zelf niet door, maar heel veel mensen (including me) zijn erg boos op hem. Maar naast mijn boosheid ben ik ook nog steeds verliefd op hem :W


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.