• Wat zou jij tegen de jongen die je leuk vindt zeggen, als je het durfde?

    Ik: Dat hij niet naar de gene om zich heen moet kijken, stoppen met die flauwekul van stoer doen. Ik houd van je, om hoe je bent, want ik weet dingen van je, die niemand weet. Ik ken jou gevoelige kant, die je hebt open gesteld tegen mij. Alsjeblieft sluit me niet weg. Ik houd van je. Maar helaas ben jij bezet.

    ~Ik zou het alleen nooit durven te zeggen..


    Swag,♥ Van Inge(L)

    O ja en nu dat hij zich moet aankleden omdat we zo na mijn beste dinnetje Kesha gaan.

    - You got nice ass.


    Alleen maar tranen van geluk

    Oké, mijn crush is nu eigenlijk mijn vriend maar op dit moment zou ik hem zo graag een klap tegen zijn kop willen geven.
    Je vriend moet er voor je zijn, right? Wel hij is er gewoon niet voor mij nu terwijl ik nu echt in een verschrikkelijk moeilijke periode zit en hij weet dat. Hij negeert me sinds gisteren omdat ik hem geen kus over de telefoon heb gegeven. Are u fucking kidding me?

    Ik vind het fijn als jij in mijn buurt bent en ik voel me verdrietig als je er niet bent.


    wth.

    Tempesta schreef:
    Aangezien ik jongens uit boeken/films die niet echt bestaan altijd het leukste vind, zou ik zeggen: Wordt nu eens eindelijk echt. (cat)


    Let it come and let it be

    "Omg, Johnny Depp, nice to meet you."


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Mijn crush = mijn vriendje, so...
    'Damn kerel, jij kan kussen' (baby)
    heb ik stiekem al gezegd

    [ bericht aangepast op 28 dec 2011 - 11:47 ]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Hmmm, dat zet ik beter niet hier want zijn zus zit op quizlet. (cat)


    Olive