• Komt die mongool om zeven uur in de freaking morgen mijn kamer binnen gestroomd al schreeuwend dat ik zijn sigareten heb gepikt. Het feit dat ik niet rook negeerde hij voor het gemak maar even. Tot overmaat van ramp had ik ook nog mijn babyzusje in haar wieg naast me liggen dus Baby wakker en ik wakker en dat om zeven uur in de ochtend.

    En waar lagen zijn peuken?

    Onder zijn bed.


    Echt ik ga hem zo slaan.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2011 - 10:14 ]

    Laughing. My. Ass. Off.

    Serieus, meisje, waarom doe je nog moeite. = 3 =


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Bronte schreef:
    En dat is een rede om hem te haten? Iedereen vergist zich wel eens.


    To love is to destroy.

    GATES schreef:
    Laughing. My. Ass. Off.

    Serieus, meisje, waarom doe je nog moeite. = 3 =


    Denk je wat ik denk?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Goed goed. De freaking reden dat ik zoveel op kesha/Kaniesha leek is omdat ik bffffffffff ben. en zij rade mij deze site aan en ik moet zegen ze had gelijk.

    QueenAmber schreef:
    Goed goed. De freaking reden dat ik zoveel op kesha/Kaniesha leek is omdat ik bffffffffff ben. en zij rade mij deze site aan en ik moet zegen ze had gelijk.

    Typisch

    QueenAmber schreef:
    Goed goed. De freaking reden dat ik zoveel op kesha/Kaniesha leek is omdat ik bffffffffff ben. en zij rade mij deze site aan en ik moet zegen ze had gelijk.



    Sorry meis voor de vraag, maar:
    Lijk je echt zoveel op je BFF dat je dezelfde spellingsfouten maakt?(cat)
    Sorry als ik wantrouwig en vijandig overkom, maar dat ben ik nou eenmaal.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2011 - 12:08 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    District12 schreef:
    (...)


    Sorry meis voor de vraag, maar:
    Lijk je echt zoveel op je BFF dat je dezelfde spellingsfouten maakt?(cat)
    Sorry als ik wantrouwig en vijandig overkom, maar dat ben ik nou eenmaal.



    blijkbaar

    QueenAmber schreef:
    Goed goed. De freaking reden dat ik zoveel op kesha/Kaniesha leek is omdat ik bffffffffff ben. en zij rade mij deze site aan en ik moet zegen ze had gelijk.


    I really have my doubts on that one. Ondertussen wacht ik, en ik denk meerdere, op je post waarin je zegt de gene te zijn waarvan wij bijna allemaal weten wie je werkelijk bent.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    QueenAmber schreef:
    Goed goed. De freaking reden dat ik zoveel op kesha/Kaniesha leek is omdat ik bffffffffff ben. en zij rade mij deze site aan en ik moet zegen ze had gelijk.



    Geef nu maar gewoon toe, you're making a bloody fool out of yourself.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph schreef:
    (...)


    Geef nu maar gewoon toe, you're making a bloody fool out of yourself.



    Ja ik ben haar bffffffff

    JaiRy schreef:
    (...)

    I really have my doubts on that one. Ondertussen wacht ik, en ik denk meerdere, op je post waarin je zegt de gene te zijn waarvan wij bijna allemaal weten wie je werkelijk bent.


    Ik ook, tenzij ze met een fakertest aankomt.
    Wat een toeval "Amber" dat pltos al je foto's weg zijn.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fuck jullie dan man.

    Ben alleen hier gekomen om te zien of wat kesha zie echt waar was. En she rigt juillie sporen niet.

    Dus BFF's maken tegewoordig dezelfde spellingsfouten?
    Open net zulke onnuttige topics als hun BFF's?
    En Kaniesha werd hier nochal heel erg gehaat/wantrouwt dus waarom zou ze deze site aanraden?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Mensen, misschien heeft Hale gewoon last van een meervoudige persoonlijkheidsstoornis, kan ze ook niks aan doen.

    Narry schreef:
    Mensen, misschien heeft Hale gewoon last van een meervoudige persoonlijkheidsstoornis, kan ze ook niks aan doen.


    Oh gut je hebt gelijk. (cat)

    Zeg, Amber, ik weet een hele goede dokter, schat. Die kan jou vast wel helpen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.