• Ik heb zojuist (echt een paar minuten geleden) de hele dvd box van CSI (plus de finale film) gekocht. En dat alleen omdat ik de film nergens online kan kijken. Oeps? :')
    Ik heb er niet eens over na gedacht en gewoon op bestellen geklikt. Ik weet niet of ik er uiteindelijk spijt van ga krijgen, maar dat zie ik dan wel weer. :'D

    Dus, waar ik nu stiekem wel benieuwd naar ben, wat was jullie laatste opwellingsaankoop? En kreeg je daar uiteindelijk spijt van?

    Also is het te lang geleden dat ik voor het laatst een topic aanmaakte, dus idk of het hier goed staat. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Impuls aankopen, hmmm als het al impulsief was is het waarschijnlijk op aliexpress of Wish gekocht, maar dat is altijd zo goedkoop dat spijt hebben nooit voorkomt :')


    You were born original, don't die as a copy.

    ik heb daarnet een grote, gele valies van samsonite gekocht (inhoud 200 liter) (cat)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Op GoMovies is 'ie te zien. Is een hele goede link waar ik mijn films/series meestal op kijk.
          En ik heb van de week nieuwe kleding gekocht, maar een echte opwellingsaankoop was ergens in December volgens mij.
          Toen ik had echt voor veel geld een boel kleding gekocht ;x Ik had niet echt spijt dat ik die kleding gekocht had, want ik had het wel echt nodig. Het was meer het aantal geld dat ik weg had gegooid.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik kocht vandaag een watermeloen handtasje. No regrets (cat)


    Shoganai i ne~

    KimTaehyung schreef:
    Ik kocht vandaag een watermeloen handtasje. No regrets (cat)


    HOLY SHIT, dit wil ik zien. Omg.


    The truth is out there.

    Cosmonaut schreef:
    (...)

    HOLY SHIT, dit wil ik zien. Omg.

    No problem (:


    Shoganai i ne~

    Mijn honderdste lippenstift in een net iets andere tint donkerrood dan de negenennegentig voorgaande :Y)
    Nog steeds geen spijt.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2017 - 22:22 ]


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    KimTaehyung schreef:
    (...)
    No problem (:



    Ohhh die is echt fantastisch. Waaaauw.


    The truth is out there.

    Ik heb vandaag een 100% katoenen broek gekleurd met natuurlijk indigo gekocht. Luv it.
    Oh, en mijn zus haar schoenen, maar als 't goed is krijg ik dat geld terug. (nerd)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Meestal koop ik te veel eten wat ik vervolgens vergeet en niet opeet. Ik geef verder best veel geld uit aan nieuwe kleding, maar daar heb ik nooit spijt van haha.
    Ook koop ik te veel via aliexpress.


    Alleen maar tranen van geluk

    M'n laatste impulsieve aankoop was een ukulele, nadat ik daarvoor op school een meisje had horen spelen. Ik kwam thuis en bestelde gewoon zo ding xD
    Gelukkig nooit spijt van gehad, want ik heb nog steeds elke dag plezier aan het tokkelen op die kleine mini gitaar :)


    ~My Mind Is Free~