• Komt die mongool om zeven uur in de freaking morgen mijn kamer binnen gestroomd al schreeuwend dat ik zijn sigareten heb gepikt. Het feit dat ik niet rook negeerde hij voor het gemak maar even. Tot overmaat van ramp had ik ook nog mijn babyzusje in haar wieg naast me liggen dus Baby wakker en ik wakker en dat om zeven uur in de ochtend.

    En waar lagen zijn peuken?

    Onder zijn bed.


    Echt ik ga hem zo slaan.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2011 - 10:14 ]

    District12 schreef:
    (...)

    Ik wed dat hij Nigel heet.
    *hoort win-win liedje voor de mensen die Nigel zeiden*


    Ghehehehe, dat dacht ik dus ook. En net nu ik het aan haar vraag is haar acount niet meer actief ofso. D:

    [ bericht aangepast op 28 dec 2011 - 13:17 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    QueenAmber zei op 27 dec 2011 - 10:21:
    Je word bdankt. Nu denken ze godverdomme dat ik jou ben

    dit stond in Hale's gastenboek :'D

    SchoenVeter schreef:
    QueenAmber zei op 27 dec 2011 - 10:21:
    Je word bdankt. Nu denken ze godverdomme dat ik jou ben

    dit stond in Hale's gastenboek :'D


    Ik lig echt plat van het lachen. Die Hale toch. :"D

    Chirest schreef:
    (...)

    Ik lig echt plat van het lachen. Die Hale toch. :"D


    achja, ieder zn eigen hobby :')

    C18 schreef:
    Jat zijn condooms.


    To infinity and beyond •

    Kill him. (cat)


    26 - 02 - '16

    Wait eerst kende je dat 'Hale kind' niet en nu zijn jullie opeens BFF weird.(cat)


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    NathanSykes schreef:
    Wait eerst kende je dat 'Hale kind' niet en nu zijn jullie opeens BFF weird.(cat)


    dit is Hale

    NathanSykes schreef:
    Wait eerst kende je dat 'Hale kind' niet en nu zijn jullie opeens BFF weird.(cat)



    Ze is gewoon Hale zelf


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Dit is zo hilarisch...


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Oke. Ik vind dit vreemd. Heel vreemd.


    26 - 02 - '16

    Ze heeft zichzelf klemgelogen.
    Teehee. (wbw)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Foxfaces schreef:
    Ze heeft zichzelf klemgelogen.
    Teehee. (wbw)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Waarom doet iedereen zo *bedenkt aardig woorden om het te kunnen verwoorden* tegen haar?
    Ik snap best dat het niet echt handig is om je hele leven op Q te zetten, maar toch anderen doen het ook. Alleen als Hale iets op het forum zet komen er meteen haat reacties.
    Sorry dat ik het zeg, maar ik vindt het niet normaal dat je meteen gaat zeggen dat je goede dokter of Psygoloog kent, sommige mensen kun je daar echt pijn mee doen met dat soort reacties.


    I lie in my bed, looking at the stars and thought where the hell is my roof!!

    xLermaniac schreef:
    Waarom doet iedereen zo *bedenkt aardig woorden om het te kunnen verwoorden* tegen haar?
    Ik snap best dat het niet echt handig is om je hele leven op Q te zetten, maar toch anderen doen het ook. Alleen als Hale iets op het forum zet komen er meteen haat reacties.
    Sorry dat ik het zeg, maar ik vindt het niet normaal dat je meteen gaat zeggen dat je goede dokter of Psygoloog kent, sommige mensen kun je daar echt pijn mee doen met dat soort reacties.


    _O_


    26 - 02 - '16