• Hea ik wil graag ff een story van iemand hier op Q promoten, omdat hij gwn zo enorm goed schrijft, en ik vind dat hij meer abo's verdient. Al vanaf het begin is het heel erg spannend.


    deel 1
    Kevin is wees en woont in een opvangtehuis. Op de dag dat Kevin 16 wordt veranderd heel zijn leven. Hij komt erachter dat hij een van de twaalf kinderen is die de kenmerken van de sterrenbeelden krijgen. Ze moeten hun krachten ontwikkelen en ze moeten alle twaalf bij elkaar zien te komen om tegen de vijand te vechten.



    Deel 2


    deel 3

    Wat vinden jullie ervan??


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik vind het niet echt fantastisch. De korte zinnen houden mij echt tegen en het leest niet fijn.

    Ik geef je gelijk. Ik moest in het beginnen echt even kijken hoe ik nou mijn schrijfstyle wilde hebben. Gelukkig had ik die gevonden na hoofdstuk 3.


    Fantasy is the most important thing there is. Without it, we would only live in a world full of reality.

    Foxfaces schreef:
    Ik vind het niet echt fantastisch. De korte zinnen houden mij echt tegen en het leest niet fijn.


    Iedereen zn mening, k begrijp wat je bedoeld, maar ik stoor me er niet aan.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik heb een abo genomen en ga het binnenkort lezen. (:


    26 - 02 - '16

    Foxfaces schreef:
    Ik vind het niet echt fantastisch. De korte zinnen houden mij echt tegen en het leest niet fijn.

    Idd, maar ik ga het als nog proberen want het verhaal lijkt me geweldig, zie dit als een tip


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    veel mensen hebben al tegen mij gezegd dat ik te korte zinnen schrijf, maar dat komt misschien dat ik dat zelf fijn vind. Maar ik let er wel erg op.


    Fantasy is the most important thing there is. Without it, we would only live in a world full of reality.

    2011vxc2011 schreef:
    veel mensen hebben al tegen mij gezegd dat ik te korte zinnen schrijf, maar dat komt misschien dat ik dat zelf fijn vind. Maar ik let er wel erg op.

    Oke. Het is meer dat je aan het begin van hfst 1 bijv. een opsomming doet, maar steeds als een nieuwe zin, terwijl het gewoon met komma's kan, vandaar.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Oke. Het is meer dat je aan het begin van hfst 1 bijv. een opsomming doet, maar steeds als een nieuwe zin, terwijl het gewoon met komma's kan, vandaar.

    Ik zal hoofdstuk een zelf nog is een keer lezen.


    Fantasy is the most important thing there is. Without it, we would only live in a world full of reality.

    Oke. Het is meer dat je aan het begin van hfst 1 bijv. een opsomming doet, maar steeds als een nieuwe zin, terwijl het gewoon met komma's kan, vandaar.


    Ik vind het niet echt fantastisch. De korte zinnen houden mij echt tegen en het leest niet fijn.


    Ik heb hoofdstuk een aangepast. Jullie hadden inderdaad gelijk. Ik heb nu een hele andere zinsopbouw. Zou iemand voor mij kunnen kijken of hfst 1 nu beter is?


    Fantasy is the most important thing there is. Without it, we would only live in a world full of reality.

    2011vxc2011 schreef:
    (...)

    Ik heb hoofdstuk een aangepast. Jullie hadden inderdaad gelijk. Ik heb nu een hele andere zinsopbouw. Zou iemand voor mij kunnen kijken of hfst 1 nu beter is?

    Dit is beter.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ColouredWind schreef:
    (...)
    Dit is beter.


    Mooi xD


    Fantasy is the most important thing there is. Without it, we would only live in a world full of reality.

    Een nieuwe start gemaakt met deel 5. Het begint met een samenvatting van de eerste 4 delen en een character bios.
    Deel 5


    Nu ook begonnen aan een deel 6
    deel 6

    [ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 15:05 ]


    Fantasy is the most important thing there is. Without it, we would only live in a world full of reality.

    Barnabas schreef:
    Ik vind het niet echt fantastisch. De korte zinnen houden mij echt tegen en het leest niet fijn.


    + Niet mijn smaak.


    Pretty is just a pretty word.