• Hea,
    Ik moet voor mn profielkeuze een stappenplan afleggen bij de site http://profielkeuze.qompas.nl/,, ookwel gwn Qompas.

    Moet iemand van jullie dat ook doen?? Want ik moet iets in een bewaarmap opslaan, maar begrijp niet hoe dat moet. Kan iemand helpen??


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Jup. Heb ik vorig jaar moeten doen .. weet alleen niet meer hoe het werkt .. sorreh.


    To infinity and beyond •

    THING5 schreef:
    Jup. Heb ik vorig jaar moeten doen .. weet alleen niet meer hoe het werkt .. sorreh.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    jup, pas nog. Nou je gaat naar het geen wat je op moet slaan (meestal zelf kiezen) en dan krijg je net onder de titel "opslaan in bewaarmap" daar op klikken, en wachten tot het geladen is en klaar(Y)

    Ik heb het vorig jaar ook gehad, ik had het vrij snel dat hele Qompas gebeuren gemaakt.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Twee jaar geleden ook gedaan. Ik vond het niet zo moeilijk, ik was als een van de eerste klaar. Maar het is al een tijd geleden, dus ik kan het niet echt uitleggen, sorry.


    Destroy what destroys you.

    Ik moest vorig jaar profielkeuze doen, maar wij gebruikten andere dingen...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis