• Yeah! Topic 2!

    Het rollentopic
    Het 1e topic

    Deze RPG gaat over de verleden tijd. Toen James Potter en zijn vrienden de school nog onveilig maakten. Toen Voldemort nog niet aan de macht was. Toen Severus Sneep al verliefd was op Lily Evers. Kortom: het leven vóór Harry Potter.

    Goed: de rollen. Je mag maximaal vier rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT EEN WEEK. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN! JE KAN DAARNA DEZE ROL NIET OPNIEUW RESERVEREN!

    Dit is het vierde jaar van deze bestaande leerlingpersonages!
    De rollen:
    Bestaande personages:
    -James Potter: RoxanneGryffindor Seeker van het Quidditchteam.
    -Remus Lupos: Lisanne Gryffindor
    -Sirius Zwarts: Sarita Gryffindor
    -Peter Pippeling: Gryffindor
    -Lily Evers: Lina Gryffindor
    -Severus Sneep: Lisanne Slytherin
    -Narcissa Zwarts: Rebecca Slytherin
    -Nymphadora Tops: Rebecca Hufflepuff Seeker van het Quidditchteam.
    - [Ben ik iemand vergeten? Zet het even in een reactie.]

    Zelfverzonnen personages:
    -Kim: Brandy Pandora McAllister Slytherin
    -Esther: Katheryn Madison Lynx Slytherin
    -Lisanne: Samira Evelina Caisse Slytherin
    -Chantal: Emma Marylyn Waters Gryffindor
    -Sophie: Evana Lexie Morson Gryffindor Keeper van het Quidditchteam.
    -Bruna: Gabrielle Winona Monroe Gryffindor
    -Rebecca: Emmeline Elisabeth Ebbers Ravenclaw Beater van het Quidditchteam
    -

    Leraren:
    -Schoolhoofd: Armando Wafelaar(Lisanne)
    -Leraar Gedaanteverwisselingen (Perkamentus):
    -Lerares Bezweringen: Amber Uitmunto Wafelaar Hoofd Slytherin (Annemik)
    -

    Anders:
    -

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 11:36 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Remus

    Ik haal de kaart weer uit mijn mantel.
    'Een mooi moment om dat ding te beschermen.'
    Ik tik er twee keer met mijn toverstok op, en fluister dan: 'Fulatto verbis "Ik zweer plechtig dat ik snode plannen heb." Finito verbis "Snode plannen uitgevoerd."'
    'Werkt hij nu?' vraagt Sirius gretig.
    'Als het goed is wel,' mompel ik.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 11:51 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Emmeline "Emma" Elisabeth Ebbers - Ravenclaw, beater.

    'Wow,' zeg ik, en kijk naar het stuk perkament. 'Dat is... briljant!' voeg ik eraan toe en bekijk de kaart. 'Er zijn nog wat kleine dingetjes,' zeg ik dan en wijs op de plek waar een schilderij van een peer hangt. 'Hierachter zit te keuken, en hier,' zeg ik. 'Is een geheime gang naar Honeydukes, en dan déze nog,' zeg ik. 'Kent bijna niemand, is een doorgang van de Kamer van Hoge Nood naar het huis van Desiderius Perkamentus.' voeg ik eraan toe en met een verveeld zwiepje met mijn toverstok staan alledrie de doorgangen er op. 'Die keuken-elfen zijn best vriendelijk,' begin ik weer. 'Als je ze zou vragen om een zwijn voor je te roosteren zouden ze het zo doen.'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [ ik moet heel voorzichtig zijn op wat james zegt want het is de laatste kans (huil)]
    James Potter
    'Nou, werden meegenomen en hij zei als er nog iets gebeurt dat er dan iets zou gebeuren. Toch "Severus"?' zei hij en hij knikte.
    'Oke, en verder?' vroeg Lily.
    'Verder niks. Maar ik wil geen smoes vertellen hoor, maar één keer kwam het door Emmeline, omdat ze met Severus aar ons kwam...' hij dacht nog goed na over wat hij heeft gezegt en keek daarna naar de grond.
    Severus probeerde wat te zeggen maar James wilde niet verstan wat, dus ging hij op een bankje zitten.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Severus

    'Je bent vergeten dat vandaag niet de enige keer was.'
    Hij kijkt vernietigend naar me, en ik grijns.
    'En jij dan! Alsof jij nooit iets doet!' Hij springt woedend op.
    'Ik verdedig me alleen. Jij neemt het nooit in je eentje tegen me op.'


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    JamesPotter
    'dat zou ik het allerliefst willen, maar doe het niet want dan komt Waffelaar weer!' zei hij boos maar pakte zijn stok niet.
    'Ik ben al zo, dat ik je Severus noem.' hij ging rustig een stap achteruit maar merkt niet meer dat Lily achter hem stond.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Emma.

    'Het gaat volgens mij niet helemaal goed binnen...' zeg ik en kijk naar de ruziemakende jongens. Severus lijkt goed kwaad te zijn op James die zijn handen in de lucht houdt alsof hij er niks mee te maken heeft. Ik loop voorzichtig naar binnen en leg voorzichtig mijn hand op Severus schouder, terwijl ik James aankijk.
    'Jongens,' zeg ik zachtjes en merk dat ik harder kan gaan praten. 'Als dit nu nog stééds om Lily gaat, snap ik jullie echt niet meer. Ik heb gewoon zo'n flauw vermoeden dat ze jullie allebei niet meer moet na... na de dingen die jullie hebben gedaan. En eerlijk gezegd geef ik haar groot gelijk... Het is gewoon zo, James, Sev,' begin ik aan een andere zin. 'Dat jullie bijna de enigen zijn die ik nog heb! Zelfs Xenofilius wil me niet meer zien, nooit meer!' zeg ik en stort huilend in elkaar. Het is een diep, diep verdrietig gehuil en het gaat door merg en been. 'H-het kan me geen reet schelen w-w-wie er st-st-aat te kijken. Ik- ik b-ben gewoon b-bang dat ik jullie a-allebei k-kwijtraak en d-dat gaat ook ge-beuren.' stotter ik verder en langzamerhand worden mijn ogen roder en roder van het huilen. Ik zie in een stroomversnelling alle gezichten voor me van mensen die me niet meer willen kennen, Xenofilius... Frank Lubbermans... Nymphadora. Als ik aan Lucius denk en de vloeken die hij op me heeft uitgetest begin ik als een gek te trillen en staar ik naar de grond.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    James Potter
    'Het gaat helemaal niet om Lily.' zei hij en ze begon heel erg te huien. Ze praatte over Xeno.
    'Hoezo zal je ons kwijt raken? We mogen je hoor, tenminste dat neem ik aan.' zei hij en keek naar Severus die knikte.
    'Ja, en...' hij zakte en klopte op haar schouders en wist niet meer wat hij moest zeggen.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Severus

    'Wij mogen je nog steeds. We kunnen het alleen niet zo heel erg goed met elkaar vinden.'
    Ik trek Emma overeind.
    'Dus ik ben ook helemaal niet meer belangrijk? Nou, dan ga ik maar.' Lily staat met een boos gezicht op, en loopt weg.
    'Nee, Lily! Wacht!' zeg ik, en hol achter haar aan. 'Het is niet wat je denkt!'


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Emma.

    'Het- Het- gaat jullie allebei om Lily,' zeg ik, ietwat gekalmeerd door het nieuwe onderwerp. 'Ik- b-ben niet zó b-b-blind,' zeg ik en kijk naar Severus.
    'James,' zeg ik vijf minuten later als ik weer gekalmeerd ben. 'Dat zeiden de anderen ook,' zeg ik en ik huiver bij de gedachte aan hoe ik ooit bevriend was met Malfidus, die nu niets liever doet dan zijn nieuwe martelwerktuigen op me uitproberen en die het geweldig vindt zijn kunsten met de cruciatusvloek te perfectioneren als ik in de buurt ben. 'Ik raak jullie vroeger of later kwijt en dat ligt volkomen aan mij.'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Lily Evers
    Een beetje ongemakkelijk, kijk ik rond.
    "Uhm ik ga maar eens, Doei James en Sev" mompel ik en draai me om.
    Ik kijk nog een keer om richting James en loop dan verder.
    Weer ga ik zitten om de plek waar ik niet zo lang geleden nog rustig een boek heb zitten te lezen.
    Nog een keer laat ik de gebeurtenis van een minuut geleden afspelen in mijn gedachten, heb ik Potter nu echt James genoemd!?, ach ja het is al een vooruit gang.
    Ik draai me om naar Severus die me achterna is komen hollen "Wat is het dan Sev?" vraag ik met een gebroken stem.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 12:48 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    [even bij lezen en dan post ik wat]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Sirius Zwarts
    'Geef mij die kaart eens,' zei ik tegen Remus en ik pakte de kaart. 'Ik zweer plechtig dat ik snode plannen heb.' De kaart kwam in werking en ik keek er met een grijns na. 'Dit is geweldig,' zei ik. 'Kijk, hier staan Lily, Secretus, James en Emma. En daar is Nymphadora.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Ik moet naar mn opa&oma^^ BYEEE<3]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Wacht, ik maak het wel ff vol.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    BOEM!


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.