• Yeah! Topic 2!

    Het rollentopic
    Het 1e topic

    Deze RPG gaat over de verleden tijd. Toen James Potter en zijn vrienden de school nog onveilig maakten. Toen Voldemort nog niet aan de macht was. Toen Severus Sneep al verliefd was op Lily Evers. Kortom: het leven vóór Harry Potter.

    Goed: de rollen. Je mag maximaal vier rollen hebben. Dit mogen bestaande personages zijn, maar ook verzonnen personages. Je mag ook alvast personages reserveren, als je later pas de rol aanmaakt.

    EEN RESERVERING DUURT EEN WEEK. DAARNA VERVALT DE RESERVERING EN IS DE ROL WEER BESCHIKBAAR VOOR IEDEREEN! JE KAN DAARNA DEZE ROL NIET OPNIEUW RESERVEREN!

    Dit is het vierde jaar van deze bestaande leerlingpersonages!
    De rollen:
    Bestaande personages:
    -James Potter: RoxanneGryffindor Seeker van het Quidditchteam.
    -Remus Lupos: Lisanne Gryffindor
    -Sirius Zwarts: Sarita Gryffindor
    -Peter Pippeling: Gryffindor
    -Lily Evers: Lina Gryffindor
    -Severus Sneep: Lisanne Slytherin
    -Narcissa Zwarts: Rebecca Slytherin
    -Nymphadora Tops: Rebecca Hufflepuff Seeker van het Quidditchteam.
    - [Ben ik iemand vergeten? Zet het even in een reactie.]

    Zelfverzonnen personages:
    -Kim: Brandy Pandora McAllister Slytherin
    -Esther: Katheryn Madison Lynx Slytherin
    -Lisanne: Samira Evelina Caisse Slytherin
    -Chantal: Emma Marylyn Waters Gryffindor
    -Sophie: Evana Lexie Morson Gryffindor Keeper van het Quidditchteam.
    -Bruna: Gabrielle Winona Monroe Gryffindor
    -Rebecca: Emmeline Elisabeth Ebbers Ravenclaw Beater van het Quidditchteam
    -

    Leraren:
    -Schoolhoofd: Armando Wafelaar(Lisanne)
    -Leraar Gedaanteverwisselingen (Perkamentus):
    -Lerares Bezweringen: Amber Uitmunto Wafelaar Hoofd Slytherin (Annemik)
    -

    Anders:
    -

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 11:36 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Pandora McAllister

    "Ja, tuurlijk kan ik het met ze vinden." Zei ik naar waarheid. "Ze zijn anders dan andere afdelingen, misschien brutaler en gemener. Maar tegen mij doen ze normaal."
    Ik wist maar al te goed dat leerlingen van mijn afdeling wat aan de gevaarlijke kant waren en dat ze gryffindor niet konden uitstaan, maar toch waren er hier en daar uitzonderingen.
    "Ik denk dat als het er op aan komt, dat ik één van de minst erge slytherins ben." Zei ik twijfelend. "Ik ben geen engeltje, dat zeker niet."
    Het kwam er half lachend uit. "Maar er zijn veel ergere gevallen en ik denk dat jij dat ook wel beseft."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Welcome, Sarita! :)]

    Severus liep weg en ik wilde hem achterna gaan. 'Sev, wacht!' Riep ik hem achterna en net toen ik wilde gaan rennen zei een stem, duidelijk afkomstig van James, achter me: 'Jezus, Gabrielle! Wat heb je toch met die engerd?' Ik draaide me woest om. 'James, hou nou eens een keer je kop!' Ik liep op hem af en haalde met een soepele snelle beweging mijn toverstok uit mijn gewaad en richtte die op James. James leek enigszins geschrokken maar verroerde geen vin en bleef me met diezelfde arrogante grijns aankijken. 'Weet je wat ik denk, James?' Zei ik met een venijnige stem. 'Wat?' Zei hij koppig. 'Ik denk, dat je gewoon jaloers bent.' Ik keek James scherp aan en liet langzaam mijn toverstok zakken en stopte die terug in de zak van mijn gewaad. 'Wat? Ik, jaloers? Op wie zou ik in Merlijns Naam jaloers moeten zijn?' 'Op Severus natuurlijk!' James keek me stomverbaasd aan maar begon daarna schamper te lachen. Remus en Sirius volgden zijn voorbeeld. 'Wat?! Geef me één reden, waarom ik jaloers zou zijn op Secretus!' Zei James nog steeds buiten adem door het lachen. 'Omdat hij,' ik pauzeerde even 'met Lily omgaat. En het enige wat jij doet is je haar warrig maken alsof je net van je bezem bent afgestapt en stoer doen als zij langsloopt.' James keek me verbluft aan. 'Mijn verontschuldigingen voor mijn uitbraak daarnet. Ik wilde je heus niet vervloeken, hoor. Als je dat soms dacht.' Zei ik met nog steeds dezelfde venijnige toon in mijn stem.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 19:14 ]

    James Potter
    'Ik doe helemaal niet mijn haar warrig alsof ik van mijn bezem afkom!' zei hij maar Remus die kuchte.
    'oke ik heb soms warrig haar.. Maar dat heeft er niets mee te maken. Ik wil ook geen ruzie met jou allen omdat je met "Severus" omgaat, oke.' ze keek hem al wat lichter aan en luisterde verder.
    'Maar ik ben totaal niet jaloers alleen omdat hij omgaat met Lily. Ze mag ook met hem omgaan...' zei hij en deed zijn haar iets minder wild. Gaby stond paf en liep op hem af en gaf een ruk aan zijn stropdas. 'Je bent jaloers!' zei ze waarna hij haar optilde via haar schouders. 'Wil je stoppen.' en liet haar los.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Gabrielle Winona Monroe

    'Geef het dan gewoon toe, James. Je bent altijd stapel gek op Lily geweest.' Mijn stem klonk nu rustig. 'Ik vind Lily helemaal niet leuk!' Verdedigde hij zichzelf. Er klonk luid gekuch afkomstig van Sirius en Remus die aan weerskanten van hem stonden. 'N-nee, echt niet!' James begon nu duidelijk verwoed naar goede woorden te zoeken maar voordat hij nog maar iets had gezegd was ik hem voor. 'Oh ja? dus je vindt Lily "helemaal niet leuk"? Leg mij- of beter gezegd ons, dan eens uit wat al dat nonchalance dan betekent als Lily langskomt. Net toen je met mij op de gang praatte, deed je ook al zo, en toen ik even omkeek zag ik dat Lily iets verderop met wat meisjes zat te praten. In de klas ga je altijd zo dicht mogelijk bij haar zitten en ga je tijdens de lessen met die gestolen snaai spelen om te laten zien hoe goed je wel niet bent. Denk je dat ik net zo onoplettend ben als de rest, James?' James staarde me met open mond aan en ik zuchtte. 'Nou ja, wie ben ik om me met jouw liefdesleven te bemoeien? Dus ook mijn verontschuldigingen daarvoor.'

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 20:07 ]

    [Ghehe, ik ga Lina porren]

    [ bericht aangepast op 7 jan 2012 - 20:07 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [ik weet niks te schrijven...
    En bedankt (:]


    "Ignite, my love. Ignite."

    [Ik moet weg >_<]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [aaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh!!!]


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    James Potter
    'Oke, nu je zo op mij let, ja dan geef ik om haar..' hij wist niet waar hij moest kijken en bloosde en keek op de grond.
    'Maar dat heeft niets met jaloezie te maken!' zei hij scherp waar hij nog wel boos over was. James ging de grond zitten en dacht even na en dacht over die snaai. James voelde in zijn zak en begon er aan te frummelen.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Lily Evers
    Met een zucht verlaat ik de bibliotheek, eindelijk heb ik het vele huiswerk af.
    Ik duw de grote deur open en loop door de verlaten gang richting de trappen.
    Ik doe een paar los hangende plukken achter mijn oor en klem het boek tussen mijn linker arm.
    Ik loop naar een van de bankjes en ga er rustig opzitten, ik slaag het boek open op de pagina waar ik ben gebleven en begin rustig verder te lezen.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Remus

    Ik grinnik.
    'Kijk James, daar zit je "geliefde"!'
    'Waar, waar?' Hij kijkt vlug om zich heen, en strijkt nog gauw zijn hand door zijn haar. Dan blijft zijn blik op Lily rusten. 'Aha.'
    Ik grijns, en duw hem naar voren. 'Ga het dan zeggen, voordat Secretus het doet.'
    Ik wijs op Sneep, die inmiddels alweer blij, alsof er niks gebeurd is, op Lily afloopt.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Sirius Zwarts
    'Ik ben het met Remus eens,' deelde ik mee. 'Je laat Secretus Lily toch niet van je afpakken?' Ik schudde mijn hoofd. 'Actie ondernemen. Nu!' Ik keek naar Secretus. Wat was hij toch ook een walgelijk persoon. Ik snapte nog steeds niet waarom Lily en Gaby zo graag met hem om gingen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Remus

    'Oké, oké, ik ga al!' James doet beschermend zijn handen in de lucht, en loopt mokkend weg.
    'Hij is echt vreemd.' Hoofdschuddend kijk ik hem na, en ik zie dat James zijn snaai weer uit zijn zak pakt.
    'Daar begint het uitsloofgedrag alweer.' mompel ik.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [waarom maken jullie james toch to ijdel(huil)]

    James Potter
    Hij vond dat hij helemaal belachelijk werd gemaakt maar dat kon hem nu niet schelen. Hij stond op. Severus zag hem opstaan en naar Lily toe lopen, dus ging hij weg.
    Toen hij naast Lily ging zitten keek hij naar het boek.
    'Hooi, Lily. Ik wil je wat vertellen, maar zullen we eerst ergens anders heen gaan? Want ik wil niet dat mijn vrienden gaan kijken.'
    'Oke, we kunnen naar de bieb.' zei Lily.
    'Ehm, oke.' zei hij twijvelend en ze liepen richting de bieb zonder achterom te kijken.
    'Lily...'
    'Ja, James?'
    'Ik voel heel veel voor jou, je bent mooi, hebt mooie ogen... En of je dan met mij iets wil hebben...' toen hij dat zei werd hij een beetje rood en ging nog snel met zijn hand voor zijn haren. [ik wilde dat niet schrijven :c maar jullie zeggen dat hij dat doet xD]
    Lily keek hem aan en moest giegelen toen hij zag dat hij rood werd.


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    [James is een arrogante klootzak. (cat)]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.