• Een stel vriendinnen van me > <. Ik en een van hen waren van plan om woensdag naar een feest te gaan. De anderen kennen dat feest ook wel dus leek het me wel gezellig om gewoon met z'n allen te gaan. Het is alleen niet het meest dichtstbijzijnde feest en we zochten nog iemand wie ons kon brengen en halen. Gelukkig wou de broer van een van die meisjes wel rijden.
    Het probleem was echter dat de nicht van dat meisje plots ook mee wou en er dus niet genoeg plek was in de auto. Mijn vader tennist woensdagavond, mijn moeder heeft geen rijbewijs en mijn broer is nog niet geslaagd dus zij konden ook niet rijden. De vader van een andere vriendin kon opzich wel rijden, maar die vriendin begon te zeiken over benzinekosten. And I was like: benzinekosten? Je maakt een grapje, toch? .______.
    Dinsdagavond zei een van hen tegen mij dat we wel een andere keer gaan, wanneer er nog iemand kan rijden. Krijg ik vanochtend een smsje van een vriend: Waar was je gister? Ik heb je de hele avond lopen zoeken! Ik zag iedereen behalve jou!
    En nu ben ik chagerijnig >:C.

    Nog meer mensen met gemene vriendinnen?


    i put the fun in funeral

    That's messed up ;/


    To infinity and beyond •

    ALTERMOON schreef:
    (...)

    1 Het is iets van 15 kilometer.
    B Mijn vader brengt haar ook wel eens als we ergens heen gaan.
    4 Ze hoeft het zelf niet te betalen.
    D Haar ouders zijn niet arm of iets.


    Oke dan snap ik niet waarom je bezinekosten zou moeten betalen, volgende keer als ze met jou mee wil rijden moet je benzinekosten aan haar vragen kijken hoe ze reageert.


    (Be)lieve in (you)rself

    DarkTimes schreef:
    (...)

    Oke dan snap ik niet waarom je bezinekosten zou moeten betalen, volgende keer als ze met jou mee wil rijden moet je benzinekosten aan haar vragen kijken hoe ze reageert.


    you make everything seem so possible <3

    wat gemeen!!!
    echt als ze dat bij mij deden scheldde ik ze echt uit (6)


    I love Quizlet

    Zijn dat je vriendinnen:S


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ze zijn jaloers op je omdat je zo mooi bent.
    Kutwijven.


    Where there is a sea there are pirates...

    laat ze stikken yo


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Wat ontzettend, vreselijk vals.

    Nouja opgegevemoment op met porfielkeuze dag. Iedereen zei dat ze gingen fietsen. Het regende echt keihard en ik stond te wachten. Bleek iedereen beslist te hebben met de ouders van 1 vriendin mee te rijden; hadden ze mij niet meegenomen en me 12km alleen door de regen laten fietsen terwijl er gewoon nog plek was.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 17:22 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik zou ze meteen dumpen en op zoek gaan naar nieuwe vriendinnen


    Physics is awesome

    Paradis schreef:
    Wat? o.o



    Dumpen die handel.


    Tell me about it, stud.

    Wandering schreef:
    Wat ontzettend, vreselijk vals.

    Nouja opgegevemoment op met porfielkeuze dag. Iedereen zei dat ze gingen fietsen. Het regende echt keihard en ik stond te wachten. Bleek iedereen beslist te hebben met de ouders van 1 vriendin mee te rijden; hadden ze mij niet meegenomen en me 12km alleen door de regen laten fietsen terwijl er gewoon nog plek was.


    .. Oh dat is echt naaiend D:


    i put the fun in funeral

    Dumpen die handel. Met zulke vriendinnen heb je geen vijanden nodig.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Really?
    Wat zijn die kinderen voor een f*cking cliché.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Tate schreef:
    Omg, are you kidding me? Wat een kutstreek.

    Tate schreef:
    Omg, are you kidding me? Wat een kutstreek.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.