• Een groep jongeren word uitgekozen voor een geheim project. Project Morbid. Ze zijn met niet veel maar ze zijn heel verschillend en afkomstig uit bijna alle werelddelen. Op het kleine eiland worden ze getraind en opgeleid zonder dat ze weten waarom, zonder te weten dat ze speciaal zijn, anders zijn. Want iedere mens heeft bepaalde Machten, ze moeten alleen maar tot uiting gebracht worden.



    Invulformulier:

    Volledige naam:
    rol:
    Leeftijd:
    afkomst:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Liefdesstatus:
    Verleden:
    Machten:
    Overig:


    Beschikbare machten:
    Helende krachten, onzichtbaarheid , telepathie, manipulatie van de 4 elementen, etc

    _____________________________
    Regels voor de rollen:
    - Geen perfecte personages.
    - Geen superkrachtige personages
    - Je kan niet meer dan 3 verschillende krachten hebben
    - 2 tot 3 personages per persoon.



    2 Trainers en 1 hoofdtrainer
    - Carolina Maellis Sawyer (Hoofdtrainster|Oprichtster)
    - Rose Victoria Stann
    - Selena Claire Sensorene

    Er zijn trainers genoeg, jongeren zijn nog steeds welkom!

    Onbeperkt aantal jongeren.

    - Juanita Deberez-Mujilla
    - Joachim Nowak
    - Milancé "Mila" Robert
    - Jess(ica) Alexis Lane
    - Jayden Micah Rhodes
    - Tsang Ahn Lynn (dus Ahn Lynn Tsjang)
    - Rosie Kimberley Pearson
    - Valeria Gylliger
    - Thomas Farrel Ligh
    - Otto Darmov
    - Celeste Artemis Dubois



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 jan 2012 - 20:26 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    [Ik ga er nu eentje aanmaken ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Volledige naam: Thomas Farrel Ligh.

    rol: Jongeren?

    Leeftijd: 17. 22- December.

    afkomst: Engeland, London.

    Karakter: Thomas is een stille, maar Enthousiaste jongen, hij vind het fijn om bij mensen in de buurt te zijn. Een ding is het wel, Hij mag je of hij mag je niet, en dat laat hij merken. Verder is hij spontaan en fantasierijk.

    Uiterlijk:



    Liefdesstatus: Single.

    Verleden: Rottig verleden, zijn vader is overleden en zijn moeder heeft een Drugsverslaving. Hij is daarom weggelopen en bij zijn tante gaan wonen, daar woond hij nu al bijna 4 jaar, en heeft het daar wel goed.

    Machten: Helende krachten.

    Overig: /


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    Volledige naam: Otto Darmov
    Leeftijd: zeventien
    afkomst: Oorspronkelijk kwam Otto uit Zweden (waar hij ook is geboren) , maar door zijn vader is hij opgegroeid in Londen.
    Karakter: Vele mensen typeren Otto als een beleefde en warme jongen, waarvan je veel vriendschap krijgt. Toch is hij wat afstandelijk en heeft hij soms nood aan rust. Het is enige nadeel is dat hij vergeetachtig is en vaak last heeft van black outs.
    Liefdesstatus: Vrijgezel, al heeft hij vaak nog moeite met herinneringen van zijn eerste vriendin.
    Verleden: Otto werd geboren in Zweden, in een klein dorpje. Ze hadden het gezellig op het platteland, totdat zijn moeder een nieuwe man leerde kennen. Samen met zijn vader verhuisden ze naar Engeland, van het platteland naar de stad. Een gehele verandering welliswaar. Hij heeft zijn moeder sindsdien niet meer gezien of gehoord. Enkel door foto's weet hij hoe ze er precies uitziet. Zijn vader was een streng man, die strikt de regels volgde en hoge waarden en normen oplegde.
    Machten: Telekinese


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Ik zet je er zo bij (:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Demesne schreef:
    Ik zet je er zo bij (:


    dankjewel!


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Je staat er ook bij in het topic zelf, veel plezier met rpg'en (:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Mag ik er misschien nog één bijmaken?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ga ja gang maar (:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Volledige naam: Celeste Artemis Dubois
    Rol: Jongere
    Leeftijd: 19
    Afkomst: Haar moeder is een Spaanse, maar haar vader is Frans.
    Karakter: Ze is een vrije geest die alles doet waar ze zin in heeft en hier niet over nadenkt. Ze is zo onspelbaar als het weer en kan elk moment van karakter verander, maar over het algemeen is ze stil en mysterieus - niemand kan haar peilen wat ze denkt. Wel is ze vrij flirterig en wilt dan ook elke jongen om haar vinger wikkelen, maar dit wil ze liever niet meer. Ze wil een echte vaste partner die van haar houdt en niet met haar gaat omdat ze mooi is. Celeste is vrij sociaal, maar als ze het niet hoeft te zijn, doet ze het ook niet en houdt zich meestal buiten de aandacht.
    Uiterlijk: Ze heeft ravenzwarte haren die lang zijn en die bijna tot haar stuitje raken. Haar ogen hebben een hazel-tint, maar soms kunnen deze veranderen naar een groenachtige kleur, waardoor haar gezicht vaak iets magisch heeft. Haar lengte is ongeveer 170cm.


    Liefdesstatus: Ze wilt heel graag een vaste relatie, doordat ze een beetje van het flirterige typje is. Als automatisch kijkt ze naar jongens, maar eigenlijk wilt ze hier dolgraag mee stoppen en zich settelen.
    Verleden: Ze heeft van haar moeder haar flirterige gedrag over genomen, omdat ze (bijna) nooit aandacht kreeg van haar zocht ze dat bij mannen. Toen Celeste thuis kwam, was haar moeder ook vaak weg en de enigste die zorgen om haar maakte, was haar vader. Helaas stierf die op een hele jonge leeftijd al door een ziekte, waardoor het nog meer bergafwaarts met haar ging. Van haar moeder had ze op dat moment niets meer gehoord.
    Machten: Kan door middel van aura's zien hoe iemand zich op het moment voelt, en kan dit ook beïnvloeden.
    Overig: Ze kan heel mooi zingen en houdt van zwemmen en de zon, maar ook van de nacht. Waardoor ze vaak buiten in de nacht ronddwaalt en naar het strand gaat.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 20:07 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Je staat er bij (:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Demesne schreef:
    Je staat er bij (:

    Oh, ik heb haar achternaam veranderd naar Dubois!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Eonian schreef:
    (...)
    Oh, ik heb haar achternaam veranderd naar Dubois!


    Ik pas het zo wel even aan.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    mogen er nog nieuwe aangemaakt worden?


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Jup, ga je gang maar.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Naam : Aeron Bythell
    Rol: jongere
    Leeftijd : 17 lentes
    Afkomst: Harlech, Wales
    Karakter: In Aeron haar persoonlijkheid is er geen plaats weggelegd voor geduld wat vele frustraties teweeg brengt. Aan opgelegde regels hecht ze geen enkele waarde en weet zo vaak mogelijk buiten de rij te komen staan. Ze wordt vaak ook beschreven als chaotisch, destructief. Ze heeft geen enkele verantwoordelijkheid en lijkt altijd de neiging te vinden om haarzelf in de put te krijgen. Naar de buitenwereld toe is ze afstandelijk, hoewel altijd beleefd en beschaafd. Toch weet iedereen dat wanneer ze haar op de tenen trappen, dat haar temperamentvolle zijde de bovenhand verkiest.
    Uiterlijk:


    Lichtrode, steile hare bezaaien het hoofd van de slanke deerne, die zich een weg tot aan haar middenrug weten te banen. Haar 1m74 lange lichaam is bezaaid met sproetjes, littekenen tatoeages. Ze heeft lange, heel witte, slanke vingers die brandmerken vertonen van uitgedoofde sigaretten en blauwe plekken van illegaal gevulde spuiten. Haar kleine neus buigt ook licht naar links af, een restant van een gevecht dat ze ooit eens heeft uitgelokt. Aeron heeft een opvallend verschijnsel betreffende haar ogen. De ene is helderblauw, terwijl haar rechter een hazelnootbruine tint weerkaatst.
    Liefdesstatus: Aeron is niet gebonden en weigert te geloven dat dit ooit nog het geval zal wezen.
    Verleden: Als jong meisje voelde ze zich al snel aangetrokken tot de wereld die drugs representeert. Haar destructieve karakter kreeg een lichtpuntje elke keer als ze een pilletje achteroversloeg of een paddo verteerde. Haar stemming leek zich te verbeteren elke keer ze in de buurt was van speciale middelen. Nadat haar ouders, zelf welstellende en deftige mensen, haar gebruik van illegale middelen doorhadden verplichtten ze hun dochter tot een opname in een afkickkliniek. Na enkele maanden daar te hebben doorgebracht onder streng toezicht wist ze te ontsnappen en zocht onderdak bij haar beste vriend.
    Machten: Aeron weet hoe ze elk aspect van haar lichaam te veranderen. Het enige probleem is dat ze het momenteel maar kan met 1 deel per keer en het vaak per ongeluk gaat. Als haar woede-uitbarstingen het beste van haar eisen kan ze het niet helpen en raast er een vloed van uiterlijken haar ogen voorbij.
    Overig:
    - Haar lippen zijn permanent rood gekleurd, waardoor ze een glim krijgt van sneeuwwitje
    - de eerste keer toen ze haar krachten gebruikte was toen ze klein was en ze haar gezichtskenmerken veranderen om telkens opnieuw een gratis ijsje te krijgen in de zoo.
    - die vriend waarbij ze onderdak vond is later overleden in haar bijzijn door een overdosis
    - vele van de tattoos die ze heeft zijn teksten, afbeeldingen die je doen denken dat je tript of beeltenissen uit haar jeugd.

    [ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 17:22 ]


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me