• Ik heb bijna het boek Afrekening uit, -trilogie; Darkest powers-
    En, ik heb nog wel een boek liggen.. en 2 gereserveerd -Bezwering&Duistere vlam-

    Maar, welke boeken raden jullie mij aan? ;D
    Laatste tijd lees ik echt boeken over het bovennatuurlijke enzo.
    Maar, realistische boeken zijn ook goed?

    Dus, welke raden jullie mij aan? en waarom?
    En willen jullie dan zo lief zijn om beetje te vertellen waar het over gaat ? ;$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    De Wicca serie :9~
    Ik ben sinds gisteren begonnen en heb nu al bijna het eerste boek uit! Deel één heet 'Boek der Schaduwen' van 'Cate Tiernan'


    Let it come and let it be

    Google de volgende schijvers, ik weet zeker dat is wel iets vind. ^^

    - Phillip Pullman
    - Rick Riordan
    - Julier Marilier
    - Cassandra Clare
    - P.C. Cast


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Countenance schreef:
    De Wicca serie :9~
    Ik ben sinds gisteren begonnen en heb nu al bijna het eerste boek uit! Deel één heet 'Boek der Schaduwen' van 'Cate Tiernan'


    En hoeveel delen zijn dat? ;D
    Want ik ben er achter gekomen dat er verschillende wicca series zijn.. en 1 daarvan heeft beetje veel boeken..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    En hoeveel delen zijn dat? ;D
    Want ik ben er achter gekomen dat er verschillende wicca series zijn.. en 1 daarvan heeft beetje veel boeken..

    Als het goed is 15, maar het zijn vrij dunne, kleine boeken waarin vrij veel pagina's blank staan :"D


    Let it come and let it be

    Saph schreef:
    Google de volgende schijvers, ik weet zeker dat is wel iets vind. ^^

    - Phillip Pullman
    - Rick Riordan
    - Julier Marilier
    - Cassandra Clare
    - P.C. Cast


    Ik schrijf ze op en ga straks wel kijken in de bieb ;D
    -moet vanmiddag er toch nog heen-

    Countenance schreef:
    (...)
    Als het goed is 15, maar het zijn vrij dunne, kleine boeken waarin vrij veel pagina's blank staan :"D

    Die bewaar is dus ff voor later XD.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    House of Leaves van Mark Z. Danielewski (Kaartenhuis in het Nederlands)
    Ze zouden helemaal opnieuw beginnen. Maar wanneer een jonge familie haar intrek neemt in een huis op Ash Tree Lane ontdekken ze dat er iets vreselijk mis is. Hun huis is aan de binnenkant groter dan aan de buitenkant. Veel, veel groter. Een blinde oude man, een jonge bediende in een tattoowinkel, en een krankzinnige vrouw die rondwaart in de zalen van een psychiatrische inrichting... ze vertellen het verhaal van een familie die wordt geconfronteerd met een constant veranderende reeks gangen in hun huis, totdat ze uiteindelijk oog in oog komen te staan met de verschrikkelijke duisternis die in het binnenste verborgen zit.

    Laat ik er wel bij zeggen dat het niet een boek is die je zo uit hebt. Het is een best dik en groot boek waarbij sommige pagina's er zo uit zien aangezien er een sfeer gecreëerd wordt:


    [ bericht aangepast op 30 dec 2011 - 20:42 ]


    As travars

    Holy crap O_O die bewaar ik dan ook wel voor later.
    Ik lees voornamelijk s'avonds, en laten we zeggen dat mijn hersens dan niet 1 van de slimste meer zijn


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mycroft schreef:
    House of Leaves van Mark Z. Danielewski (Kaartenhuis in het Nederlands)
    Ze zouden helemaal opnieuw beginnen. Maar wanneer een jonge familie haar intrek neemt in een huis op Ash Tree Lane ontdekken ze dat er iets vreselijk mis is. Hun huis is aan de binnenkant groter dan aan de buitenkant. Veel, veel groter. Een blinde oude man, een jonge bediende in een tattoowinkel, en een krankzinnige vrouw die rondwaart in de zalen van een psychiatrische inrichting... ze vertellen het verhaal van een familie die wordt geconfronteerd met een constant veranderende reeks gangen in hun huis, totdat ze uiteindelijk oog in oog komen te staan met de verschrikkelijke duisternis die in het binnenste verborgen zit.

    Laat ik er wel bij zeggen dat het niet een boek is die je zo uit hebt. Het is een best dik en groot boek waarbij sommige pagina's er zo uit zien aangezien er een sfeer gecreëerd wordt:




    Ge-wel-dig.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Alles van Robin Hobb:9~


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    bezwering is lek


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Die bezwering en Duistere Vlam zijn echt verschrikkelijk saai. Deel één en twee vond ik leuk, maar die... =P

    Hunger Games ofcourse, Het Huis van de nacht, narnia...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Die bezwering en Duistere Vlam zijn echt verschrikkelijk saai. Deel één en twee vond ik leuk, maar die... =P

    Hunger Games ofcourse, Het Huis van de nacht, narnia...


    Daar ben ik het lekker niet mee eens ;$
    Bezwering vond ik leuk ;d en bij Duistere vlam ben ik bijna op de helft. Telkens na een hoofdstuk denk ik van; 'Ok, dit is de laatste. Daarna stop ik'. Mja, dan eindigt die hoofdstuk spannend en wil ik verder lezen XD

    Maar, je zegt deel één en twee. Wat vond je van 3 dan ? ;P Schaduwland.

    Hunger Games wil ik niet lezen, geen zin om te lezen hoe mensen daar dood gaan.. Ik wil wel weten hoe het eindigd XD Mja, ik heb al eens een boek gelezen waar iemand was overleden. En ik lees s'avonds en dat komt echt niet goed dan ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Schrijvers die je moet checken:

    Dan Brown,
    Agatha Christie,
    G.K Chesterson,
    Mark Twain.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)