• Hey,

ik ga morgen oliebollen bakken voor Oud en Nieuw =D Dat doen we altijd, want die we kopen zijn altijd vies lol =P Alleen hadden ze wel een perfecte vorm, altijd als ik ze bak is het meer een vierkant met uitsteeksels dan een bol haha.

Om het topic nuttig te houden, bakken jullie de oliebollen zelf of kopen jullie ze?
    Btw, ik maak ook altijd appelflappen. Jullie ook?

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 30 dec 2011 - 19:58 ]

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

Ik heb nog nooit oliebollen gegeten voor oud en nieuw. Dat is iets voor de kermis (cat).

Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

Lol, in een appartement is dat niet zo handig x'D
    Wij kopen ze, maar wij hebben hier in de buurt al die dingen die in de top 10 van de AD oliebollentest staan x]

If you don't stand for something, you'll fall for anything.

Nope.

And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

Normaal maken we ze zelf -althans mijn moeder-, maar dit jaar kopen we ze gewoon. Of helemaal niet. XD

Full of envy behind that anonymous mask

yep allebei

Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

Mijn vader wel, ik ben niet zo handig met de frituur :'D.
    Ik ga appeltaart maken, as usual :Y)

i put the fun in funeral

Mijn moeder bakt samen met mijn opa, we maken ook appelflappen schrijf je dat zo? en dan schillen wij (ik en mijn neefjes) de appels. :Y)

Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

Wij kopen ze . Mijn zus is de enige in huis die ze niet lust D:

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

Wij gaan altijd oliebollen eten bij oma, die bakt ze voor de hele familie :'D

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

Erm, ik eet vannacht wel een oliebol bij Fred. Ik ga erheen rond half twaalf denk ik, en dan feesten :D

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

BoogieBoys schreef:
    ik ga een mega koekje maken met chocostukjes erin:D

Waar woon je:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~

I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

Ik vind oliebollen echt smerig.

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

Ik lust dat niet :-)

Olive

Ik lust geen oliebollen, bah (cat)

“Love is a contradiction.”

Ranzige dingen :$

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you