• Hey,

    ik ga morgen oliebollen bakken voor Oud en Nieuw =D Dat doen we altijd, want die we kopen zijn altijd vies lol =P Alleen hadden ze wel een perfecte vorm, altijd als ik ze bak is het meer een vierkant met uitsteeksels dan een bol haha.

    Om het topic nuttig te houden, bakken jullie de oliebollen zelf of kopen jullie ze?
    Btw, ik maak ook altijd appelflappen. Jullie ook?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 dec 2011 - 19:58 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Afgelopen jaren hebben we ze wel zelf gemaakt, maar we gaan dat dit jaar geloof ik niet doen... is wel jammer :c

    Kopen en maak je ook appelflappen?


    Physics is awesome

    Vroeger bakten we ze altijd, dit jaar kopen we ze... Allebei even lekker :9~


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Vandaag gebakken, net zoals appelflappen! (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik eet bijna nooit oliebollen. Ik lust ze wel, maar mijn familie heeft een soort afkeer. Dus we hebben nooit oliebollen in huis. (:


    The truth is out there.

    ik ga een mega koekje maken met chocostukjes erin:D


    You can't not look cool with a crossbow.

    Eyes schreef:
    Kopen en maak je ook appelflappen?

    We maken ze :]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    mijn pa bakt ze <3


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ik moet ze morgen kopen voor mams ;) Als ik in de stad ben!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Gewoon kopen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wij bakken ze soms zelf, en soms kopen we ze,
    maar ik vind ze zelf gebakken ook veel lekkerder,
    degene die je koopt vind ik echt zo droog en té vettig
    ( sorry maar als het vet ervan af druipt, lijkt het niet zo lekker XD)
    en daar zit niet zoveel bloem op :Y)


    --

    Eerst dacht ik dat we dit jaar zouden overslaan met de oliebollen, maar toen zijn we erachter gekomen dat eierkoeken slechter voor je zijn dan oliebollen, en toen hadden we weer een normaal Oud&Nieuw :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Mijn opa bakt er altijd heel veel voor ons dus niet zelf bakken maar ook niet kopen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wij hebben de laatste paar jaren nooit oliebollen -.-


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    We hebben ze gekocht, omdat mijn pa bij voorbaat al begint te zeuren dat het anders twee weken later nog stinkt in huis :Y)


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.