• Hey,

    ik ga morgen oliebollen bakken voor Oud en Nieuw =D Dat doen we altijd, want die we kopen zijn altijd vies lol =P Alleen hadden ze wel een perfecte vorm, altijd als ik ze bak is het meer een vierkant met uitsteeksels dan een bol haha.

    Om het topic nuttig te houden, bakken jullie de oliebollen zelf of kopen jullie ze?
    Btw, ik maak ook altijd appelflappen. Jullie ook?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 dec 2011 - 19:58 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Lol, vier op een rij!


    Olive

    Mijn moeder bakt ze ^^


    Inspiration can hit you any time

    Kopen (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Devines schreef:
    Gewoon kopen.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Bakken. Als ze niet zelfgemaakt zijn vind ik ze zó smakeloos. Tenminste, hier is dat zo.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Berlinerbol ook


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Kopen (:
    en ik vind appelflappen lekkerder, ik ben niet zo van de oliebollen.


    Destroy what destroys you.

    Fayan schreef:
    Bakken. Als ze niet zelfgemaakt zijn vind ik ze zó smakeloos. Tenminste, hier is dat zo.

    Ja, dat O_O


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    dit jaar hebben we ze voor het eerst zelf gebakken .
    en er zaket idd bij ons ook alemaal van die aanhangsels aan..maar dat vonden we eigelijk wel grappig>__<'


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James