• I Love you girls <3

    [ bericht aangepast op 31 dec 2011 - 1:26 ]


    Some things are changing too much.

    HELLOOOOOO :3
    hoe heet je hahah.
    Ik ben Marrit


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Kim! (:
    Enikbeninzongoedebui


    That what doesn't kill you makes you stronger.

    haha, haihai c:


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Het is op dit moment een beetje dood hahaha


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Tumble schreef:
    Het is op dit moment een beetje dood hahaha

    Ja, maar dat komen doordat het Oudjaarsdag is. Ook al voelt dat niet zo.


    That what doesn't kill you makes you stronger.

    Purugly schreef:
    Haaai. Ik weet dat het hier nogal hecht is. Daar is niks mis mee, in tegendeel zelfs (: Hoe dan ook. Ik ben ook 1D fan, zoals misschien te raden viel. En, het lijkt me hier heel leuk, dus ik gooi mezelf in het diepen bij jullie. Als dat oké is. (krul)
    Ik denk dat Q. zo een stuk leuker zou worden voor me. Maar ik snap als jullie het vervelend vinden :3

    Tuurlijk niet, welkom bij het topic, ik ben Fabienne.


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Purugly schreef:
    Haaai. Ik weet dat het hier nogal hecht is. Daar is niks mis mee, in tegendeel zelfs (: Hoe dan ook. Ik ben ook 1D fan, zoals misschien te raden viel. En, het lijkt me hier heel leuk, dus ik gooi mezelf in het diepen bij jullie. Als dat oké is. (krul)
    Ik denk dat Q. zo een stuk leuker zou worden voor me. Maar ik snap als jullie het vervelend vinden :3


    goudvissss. Welkom (:
    Ik ben Robin.

    Ik vind het leuk als er nieuwe mensen komen. Maar meestal houden ze het niet zo lang vol omdat wij inderdaad nogal hecht zijn, en heel veel van elkaar weten enzo. Je kan je er vast nog wel tussenvoegen maar dan zou je wel lang vol moeten houden ;P En dit is absoluut niet om je weg te krijgen of zo maar ik dacht ik zeg het gewoon even ;)


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Ah, wat lief. Ja, ik hou het wel even vol hoor.
    Ik ga trouwens arm het nieuwe jaar in, haha. Heb een 1D kalender besteld en een poster van Zayn. Beide moeten begin volgende week aankomen. (hoera)


    That what doesn't kill you makes you stronger.


    ZIAM IS REAL BITCHES (:


    Some things are changing too much.

    BOEM, Hoi btw, Kim is het, right?
    ik ben Joëlla.
    en het klopt wel dat we heel hecht zijn, maar sommige gaan daardoor heel snel weer weg.
    maar we hebben ook mensen die wel blijven enzo (:


    Some things are changing too much.

    I just came to say Helloooooo <3


    i'm broken, do you hear me.

    Hahaha, mensen kom hier maar heen ;D We hebben veel te veel van alles...
    Er zijn net vijf pakken oliebollen gemaakt, dus die zitten in een emmer van 10 liter (en die emmer zit helemaal vol!). Dan heb ik nog twee pakken wafels gemaakt... Mijn moeder facking veel kniepertjes.... Nu zijn ze van een pak oliebollen mix appelflappen aan het maken.... Jezus xd
    ik hoor net dat we 2,5 kilo oliebollen hebben xd
    ohja en we hebben ook nog meer dan 12 kilo vuurwerk. Hahaha, maar we zijn ook zeg maar bij familie, maar alsnog, is het veel te veel, lol.

    Maliksshoes schreef:
    BOEM, Hoi btw, Kim is het, right?
    ik ben Joëlla.
    en het klopt wel dat we heel hecht zijn, maar sommige gaan daardoor heel snel weer weg.
    maar we hebben ook mensen die wel blijven enzo (:

    Haaai. Ja, ik hoop niet snel weg te gaan hier. Mezelf kenende doe ik dat ook niet.


    That what doesn't kill you makes you stronger.

    Hello Kim,
    ik ben Esther, welcome :3
    ik hoop dat je het vol houd ;p Gheheh, just kidding.

    Narry schreef:
    Hahaha, mensen kom hier maar heen ;D We hebben veel te veel van alles...
    Er zijn net vijf pakken oliebollen gemaakt, dus die zitten in een emmer van 10 liter (en die emmer zit helemaal vol!). Dan heb ik nog twee pakken wafels gemaakt... Mijn moeder facking veel kniepertjes.... Nu zijn ze van een pak oliebollen mix appelflappen aan het maken.... Jezus xd
    ik hoor net dat we 2,5 kilo oliebollen hebben xd
    ohja en we hebben ook nog meer dan 12 kilo vuurwerk. Hahaha, maar we zijn ook zeg maar bij familie, maar alsnog, is het veel te veel, lol.

    Ik houd van wafels.

    Nee, wij hebben ook echt veel te veel oliebollen. En we zijn maar met z'n drieën. :\
    Maar dat maakt niet uit, we eten gewoon lekker door. (krul)


    That what doesn't kill you makes you stronger.